Skip to main content
Tags
Δημιουργήθηκε
Τροποποιήθηκε
Views
Ένωση Supermarket Ελλάδος

Ο κλάδος λιανεμπορίου συμβάλλει 4% στο ΑΕΠ

Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε από την Ένωση Supermarket Ελλάδος (ΕSΕ), επισημάνθηκε πως το λιανεμπόριο τα τελευταία χρόνια πέρασε «δια πυρός και σιδήρου», την ώρα που συμβάλει το 4% του ΑΕΠ της χώρας, ενώ την ίδια στιγμή η ΕSΕ «έχει γίνει επτά μηνών και κανονικά θα ήταν ένα μωρό που μπουσούλαγε, αλλά αναγκάστηκε όχι μόνο να σηκωθεί, αλλά να τρέξει κιόλας για να προλάβει όλες τις εξελίξεις».

Ο Γενικός Διευθυντής της ΕSΕ, Απόστολος Πεταλάς, στάθηκε στο ότι είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εκείνους και στους καταναλωτές και υπογράμμισε πως στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά με τις αλυσίδες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

«Η ελληνική οικονομία αντιμετωπίζει αβεβαιότητες λόγω των κρίσεων όλων αυτών των χρόνων που επιβάρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό. Ο κλάδος λιανεμπορίου – τροφίμων είναι το σημείο που συναντάται ο καταναλωτής με την εφοδιαστική αλυσίδα και για αυτό τον λόγο είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος τους. Αυτό που θέλει η ΕSΕ είναι να υπάρξει καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Στα θετικά σχετικά με το ρεπορτάζ λιανεμπορίου είναι ότι οι δημοσιογράφοι του παρουσιάζουν την πραγματικότητα και δεν προβάλλεται η παραφιλολογία πως τα προϊόντα στην Ελλάδα είναι πιο ακριβά απ’ ότι στην Ευρώπη. Αυτό δεν ισχύει, καθώς πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις. Αν δούμε καθολικές, συγκεντρωτικές έρευνες, θα δούμε ότι οι τιμές είναι στα ίδια επίπεδα».

Σχετικά με τον θεσμικό ρόλο της ΕSΕ, τόνισε ότι «τρεις ήταν οι οι μεγάλες προκλήσεις που αντιμετώπισαν όλες οι αλυσίδες: Η πανδημία, ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση».

Ξεκαθάρισε ότι στην Ένωση «μπορεί να μπει οποιοδήποτε Σούπερ Μάρκετ, αρκεί να έχει δύο ταμεία. Η Ένωση δεν έχει λόγο στο τι σύστημα θα έχει η κάθε αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ» και πρόσθεσε πως «το θέμα μας είναι και η κλιματική που μας επηρεάζει. Θέλουμε ο ανταγωνισμός να είναι υπέρ του καταναλωτή, αρκεί να υπάρχει και η βιωσιμότητα των αλυσίδων, δηλαδή να ωφελούνται οι καταναλωτές, αλλά να μπορούν να επιβιώνουν και να έχουν ένα κέρδος και οι αλυσίδες».

Παράλληλα, επισήμανε ότι έχουν βιώσει πολλές φορές τον κρατικό παρεμβατισμό και έχουν συμμορφωθεί με όσα τους έχουν ζητήσει οι κυβερνήσεις, ακόμα και αν διαφωνούν ή θεωρούν ότι είναι μέτρα χωρίς αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με τον Α. Πεταλά, ένα μεγάλο τους πρόβλημα είναι η εύρεση προσωπικού, καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχει έλλειψη περίπου 8.000 εργαζομένων, την ίδια στιγμή που οι έρευνες δείχνουν ότι οι πολίτες εμπιστεύονται τα Σούπερ Μάρκετ.

Ο πρόεδρος της Ένωσης, Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε από την πλευρά του ότι «καλά είναι τα έκτακτα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση, αρκεί να μην γίνονται μόνιμα», ενώ πρόσθεσε πως «το online σύστημα που εφαρμόστηκε στα Σούπερ Μάρκετ, άλλαξε τα δεδομένα».

Τέλος, ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, ανέφερε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο και υπεύθυνο θεσμικό φορέα του λιανεμπόριου τροφίμων. Στόχος της είναι η προώθηση των θέσεων του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα, προς όφελος των καταναλωτών, της κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας και των μελών της».

Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτήστε την αγορά!

Franchise Search

Franchise.GR

Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.

Το σύνολο του περιεχομένου του Franchise.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.

google reviews

google news

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά