Ο όμιλος Intrafashion με το γνωστό brand “Pink Woman’’ προχώρησε σε συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον ιταλικό όμιλο ένδυσης Teddy για τα brands “Terranova” και “Calliope” και λειτουργεί ήδη το πρώτο κατάστημα ‘’Terranova’’ στην Ερμού 26, ένα καινοτόμο project που επί του παρόντος αφορά εμπορική, αλλά στο μέλλον θα συνδυάζει και ξενοδοχειακή χρήση.
Ηδη από το τέλος Απριλίου έχει ξεκινήσει η λειτουργία του νέου καταστήματος -ναυαρχίδα της ‘’Τerranova’’ στο ακίνητο της οδού Ερμού, το οποίο μελλοντικά, πρόκειται να στεγάσει και ξενοδοχείο στους υψηλότερους ορόφους.
O όμιλος Intrafashion με το γνωστό brand στο χώρο της γυναικείας μόδας “Pink Woman’’ με ένα δίκτυο άνω των 116 καταστημάτων ανά την Ελλάδα έχει προχωρήσει σε συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναπτυσσόμενο ιταλικό όμιλο ένδυσης Teddy για τα brands “Terranova” και “Calliope”. Ο τελευταίος, με τα brands Terranova, Calliope και Rinascimento στο χαρτοφυλάκιό του διαθέτει παρουσία σε 40 χώρες με 1.000 περίπου καταστήματα τα οποία είτε διαχειρίζεται ο ίδιος είτε μέσω franchise. Το 2023 προχώρησε με το πλάνο επέκτασης του δικτύου πωλήσεών του διεθνώς με το άνοιγμα περίπου 100 νέων σημείων πώλησης σε 18 χώρες, με έμφαση κυρίως σε Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ ο σχεδιασμός για φέτος περιλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη με 150 νέα σημεία διεθνώς στη Μεσόγειο, σε Ελλάδα, Λίβανο και τις χώρες του Κόλπου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Σαουδική Αραβία.
Για την Ελλάδα, η πολυετής συμφωνία μεταξύ των Teddy και Intrafashion προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής Eπικράτειας. Η εκκίνηση της νέας αυτής στρατηγικής συνεργασίας, πραγματοποιείται από τη μεγαλύτερη εμπορική πιάτσα της χώρας, αποτυπώνοντας και τη βούληση του ομίλου με επικεφαλής τον κ. Δημήτρη Ματεμτζή για ένα «ηχηρό» ξεκίνημα σε ένα εμπορικό σημείο που συγκεντρώνει πανελλαδικά τη μεγαλύτερη κίνηση, συνδυάζοντας τόσο το εγχώριο, όσο και το ξένο κοινό λόγω τουρισμού.
Το κατάστημα είναι υψηλής προβολής και εκτείνεται σε τέσσερα επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα 500 τετραγωνικά μέτρα, ενώ για τους υψηλότερους ορόφους το πλάνο περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός πρωτότυπου ξενοδοχειακού project σε επιπλέον 600 τμ.. Για τη λειτουργία του ξενοδοχείου που προγραμματίζεται εν ευθέτω χρόνω, στόχος είναι η συνεργασία με τρίτο όμιλο που θα αναλάβει να «τρέξει» το εν λόγω εγχείρημα.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.