

Ξεχώρισαν οι αλυσίδες franchise στα Loyalty Awards 2024
Τους μεγάλους τους νικητές ανακοίνωσαν την Τρίτη 11 Ιουνίου στο House 124, τα Loyalty Awards, με την παρουσία 200 εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων. Τα βραβεία στην 7η διοργάνωσή τους παρουσίασαν καινοτόμα έργα και πρωτοβουλίες επιβράβευσης πελατών, επιβεβαιώνοντας την προτεραιότητα που δίνουν οι μάρκες στη σχέση τους με τους πελάτες, όπου και ξεχώρισαν οι αλυσίδες franchise με βραβεύσεις των ΓΕΡΜΑΝΟΣ, GOODY’S BURGER HOUSE, EVEREST, CORAL AE - Shell Licensee, ΔΕΗ, METRO ΑΕΒΕ, ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε., PET CITY.
Ο Πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στην εναρκτήρια ομιλία του ανέφερε σχετικά με τη φετινή διοργάνωση: «Ένα πρόγραμμα πιστότητας, αυτονόητα, έχει έναν εξέχοντα ρόλο για τη σύγχρονη επιχείρηση. Δίνει πρόσβαση σε πραγματικά δεδομένα από την αγορά, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε αξία για τον πελάτη μας, να δημιουργήσουμε ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς μαζί του, και κατ’ επέκταση να δημιουργήσουμε αφοσίωση, πιστότητα, το νούμερο ένα ζητούμενο για κάθε επιχείρηση, ειδικότερα στις μέρες μας, που ο καταναλωτής βομβαρδίζεται από εναλλακτικές επιλογές και το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι πάρα πολύ υψηλό. Θα ήθελα να μοιραστώ κάποια στοιχεία για τα Loyalty Awards, τα οποία ειδικά φέτος σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, σε επίπεδο συμμετοχών, οι οποίες αυξήθηκαν, συγκριτικά με πέρυσι, κατά 60%, με εκπροσώπηση σχεδόν από όλους τους κλάδους. Επίσης, είδαμε μεγάλη αύξηση των προγραμμάτων πιστότητας που κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών, και ειδικότερα mobile application και gamification. Από την πλευρά των πρωτοβουλιών, είδαμε σημαντική παρουσία από καινοτόμα προγράμματα, προγράμματα μικρής διάρκειας αλλά και προγράμματα που αναφέρονται σε πρωτοβουλίες συνεργασίας. Επίσης, υψηλή παραμένει η προτεραιότητα των εταιρειών να παρέχουν κίνητρα και ανταποδοτικά οφέλη για τους καταναλωτές τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές από τις υποψηφιότητες έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο σύνολο των προωθητικών ενεργειών και ενεργειών επικοινωνίας, οι οποίες, συνδυαστικά, χρησιμοποιούνται για να παρουσιάσουν τα loyalty προγράμματα στα στοχευόμενα κοινά τους. Κλείνοντας δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω την Κριτική Επιτροπή Αξιολόγησης, αποτελούμενη από 27 καταπληκτικά μέλη. Το έργο της, φέτος, ήταν πάρα πολύ δύσκολο, όχι μόνο γιατί είχαμε πολύ περισσότερες υποψηφιότητες, από άλλες χρονιές, αλλά και γιατί όλες οι υποψηφιότητες ήταν εξαιρετικές σε επίπεδο δημιουργικότητας, καινοτομίας και όλες κατάφεραν να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες τους. Ειδικότερα, οι νικητές κατάφεραν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό τους και γι’ αυτό σήμερα βραβεύονται».
Franchise
Franchise Search
Franchise.GR
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.