Διαμάχη έχει ξεκινήσει μεταξύ μεγάλων σουπερμάρκετ, εξαιτίας μιας διαφημιστικής καμπάνιας της Lidl που, για να προβάλει τις χαμηλές τιμές της, κατονομάζει την ΑΒ Βασιλόπουλος και τη Σκλαβενίτης ως πιο ακριβές αλυσίδες.
Ειδικότερα, η Lidl δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της μια σύγκριση τιμών που αφορά 14 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία συγκρίνει με τα αντίστοιχα δύο άλλων μεγάλων εταιρειών. Αν και σε πρώτη όψη φαίνεται να μην τις κατονομάζει και να αναφέρεται σε αυτές ως «Σούπερ Μάρκετ Α» και «Σούπερ Μάρκετ Β», στη συνέχεια δημοσιεύει φωτογραφίες από τις σχετικές αποδείξεις, στις οποίες αναγράφονται ξεκάθαρα τα ονόματά τους.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος απάντησε μέσω μιας χιουμοριστικής ανάρτησης στο Facebook, όπου ευχαρίστησε τη Lidl για τις αγορές της από το κατάστημά της και μάλιστα την έκανε μέλος του AB Plus ώστε να έχει περισσότερες προσφορές.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.