Η ελληνική αλυσίδα franchise Coffee Island, με έδρα την Πάτρα, ετοιμάζεται να κάνει το πρώτο της βήμα στην αγορά της Ινδίας, ανοίγοντας κατάστημα στο Δελχί στις αρχές του επόμενου μήνα. Η κίνηση αυτή την καθιστά ως την πρώτη ευρωπαϊκή αλυσίδα καφέ που εισέρχεται στη δυναμική αγορά της Ινδίας, όπου η κατανάλωση καφέ τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση, με έντονη προτίμηση για οικιακή κατανάλωση.
Συνεχίζοντας την πορεία της διεθνούς ανάπτυξής της, η Coffee Island εδραιώνει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην αφρικανική ήπειρο. Στην Αίγυπτο, εκτός από τα πέντε υφιστάμενα καταστήματά της, η εταιρεία εγκαινίασε πρόσφατα μια νέα μονάδα παραγωγής μέσω συνεργασίας joint venture (συμμετοχή 30%). Η μονάδα αυτή εξυπηρετεί την τοπική αγορά με δυνατότητα επέκτασης ανάλογα με τη ζήτηση, διατηρώντας τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
Σε ειδική εκδήλωση για τη στρατηγική ESG της Coffee Island, ο CEO Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος τόνισε ότι η Αίγυπτος αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη αγορά, με πληθυσμό άνω των 110 εκατομμυρίων και χαμηλό μέσο όρο ηλικίας. Παράλληλα, διαβεβαίωσε ότι η παραγωγή από τη μονάδα της Πάτρας – που λειτουργεί ως διεθνές hub διαχείρισης ωμού καφέ με παραγωγή άνω των 1.800 τόνων ετησίως – δεν θα επηρεαστεί.
Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της, η Coffee Island έχει υπογράψει master franchise για την είσοδό της στη γαλλική αγορά το 2025, επιβεβαιώνοντας το όραμά της να καθιερωθεί ως πρωτοπόρος στον τομέα του specialty καφέ.
Η είσοδος της Coffee Island στην Ινδία αντιπροσωπεύει μια στρατηγική κίνηση με μεγάλες προοπτικές, δεδομένης της ταχέως αναπτυσσόμενης αγοράς καφέ της χώρας. Η ενίσχυση της παρουσίας στην Αίγυπτο με μια νέα μονάδα παραγωγής καταδεικνύει τη δυναμικότητα και την ευελιξία της εταιρείας να προσαρμόζεται σε τοπικές ανάγκες και συνθήκες. Το διεθνές hub στην Πάτρα και η επικείμενη επέκταση στη Γαλλία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Coffee Island στην καινοτομία και την ποιότητα, καθώς και τη στρατηγική της να διατηρεί ένα διεθνές προφίλ που στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.