Συζητάμε με την κα Φωτεινή Μαρσινοπούλου, Franchise Development Director του Γρηγόρη και μας παρουσιάζει τόσο την πρόταση franchise, όσο και τις προοπτικές ανάπτυξης και τα σχέδια της εταιρείας.
Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία της πρότασης franchise της εταιρείας σας;
Διαθέτοντας μεγάλη τεχνογνωσία, άνω των 30 χρόνων έχουμε σχεδιάσει μία δοκιμασμένη και πετυχημένη πρόταση, με τα παρακάτω «συστατικά»:
-
Διευρυμένη προϊοντική γκάμα, που προσφέρει αυξημένη ημερήσια απόδειξη και κερδοφορία. Ο Γρηγόρης, επενδύει στο R&D για να προσφέρει συνεχώς ανανεωμένες προτάσεις σύμφωνα με τις νέες διατροφικές τάσεις. Εκτός από τα εκλεκτά χαρμάνια καφέ, στον Γρηγόρη ο καταναλωτής θα βρει μία ολοκληρωμένη γκάμα φαγητού για όλες τις διατροφικές προτιμήσεις, για κάθε στιγμή της ημέρας.
-
Εξαιρετική γνώση στο real estate για την επιλογή του κατάλληλου σημείου ενός νέου καταστήματος.
-
Συνεχής εκπαίδευση και καθοδήγηση των συνεργατών franchisee και του προσωπικού τους, μέσα από ένα ολοκληρωμένο & διά βίου πρόγραμμα. Η εκπαίδευση ξεκινάει στο εκπαιδευτικό κέντρο του Γρηγόρη, συνεχίζει στα καταστήματα για on-the-job training και μέσω του συστήματος e-learning όλοι οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται real time.
-
Σημαντικές επενδύσεις στο Marketing, με αποτέλεσμα το brand Γρηγόρης να έχει μεγάλη αναγνωρισιμότητα.
Ποιά είναι τα διαφοροποιητικά στοιχεία που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό;
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Γρηγόρη είναι:
-
Η μεγάλη αναγνωρισιμότητα του brand που προσελκύει πελατολόγιο από την 1η κιόλας ημέρα λειτουργίας του καταστήματος
-
Η διευρυμένη προϊοντική γκάμα
-
Η μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία, άνω των 30 ετών, στο franchise
-
Η συνεχής εκπαίδευση, καθοδήγηση και υποστήριξη των συνεργατών franchiseees
Ποιές είναι οι τάσεις στον κλάδο σας και οι προοπτικές ανάπτυξης;
Στην καφεστίαση, διακρίνουμε τις παρακάτω τάσεις:
-
Συνεχίζεται η στροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών σε wellbeing προτάσεις.
-
Αυξάνεται η ζήτηση για προτάσεις ειδικής διατροφής όπως protein, lacto-free, gluten-free, τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, κ.α.
-
Παράλληλα παρατηρείται αύξηση στους flexitarians, δηλαδή στα άτομα που ακολουθούν κυρίως μία φυτοφαγική διατροφή.
-
Οι καταναλωτές δείχνουν να είναι απαιτητικοί ως προς τις διατροφικές τους συνήθειες και αποζητούν ποιοτικό φαγητό & καφέ χωρίς να θυσιάζουν όμως τη γεύση.
-
Ενισχύονται οι online παραγγελίες και οι υπηρεσίες delivery.
-
Οι καταναλωτές δίνουν σημασία στη διαφάνεια - clean ετικέτα - για τα συστατικά & την προέλευση των προϊόντων. Η σήμανση στη συσκευασία είναι μια βασική πηγή γνώσης για τους καταναλωτές που επιθυμούν να έχουν ξεκάθαρη γνώση για τη θρεπτική αξία ενός προϊόντος & τα διατροφικά χαρακτηριστικά.
-
Οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα & τον κοινωνικό αντίκτυπο, υποστηρίζοντας επιχειρήσεις που υλοποιούν δράσεις κοινωνικής ευθύνης και υιοθετούν πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον.
Όσον αφορά στον καφέ, διακρίνουμε επιπλέον τις παρακάτω τάσεις:
-
Η χρήση τοπικών roasters και Single Origin Blends, είναι μια παγκόσμια τάση λόγω της υψηλής ποιότητάς τους και της σύνδεσής τους με τα χαρακτηριστικά της χώρας προέλευσης.
-
Το in-store micro roasting, αποτελεί μία μοναδική εμπειρία εντός του καταστήματος, που συγκεντρώνει όλο και περισσότερους fans.
Πώς υποστηρίζετε τους franchisees σας;
Η υποστήριξη που προσφέρουμε στους συνεργάτες franchisee μας είναι καθολική, ξεκινάει από την πρώτη μέρα της συνεργασίας μας και συνεχίζει για όλη τη διάρκειά της. Συγκεκριμένα:
-
Καθοδηγούμε στην επιλογή του κατάλληλου σημείου και τη διαμόρφωση του καταστήματος
-
Εκπαιδεύουμε όλους τους συνεργάτες και τους εργαζομένους τους «διά βίου»
-
Είμαστε δίπλα τους και τους καθοδηγούμε όσον αφορά στη λειτουργία του καταστήματος
-
Κάνουμε μεγάλες επενδύσεις σε διαφήμιση και marketing
-
Προσφέρουμε μία διευρυμένη προϊοντική γκάμα, που συνεχώς ανανεώνεται
-
Παρέχουμε ένα ενιαίο σύστημα διασφάλισης ποιότητας
-
Διαθέτουμε ένα κεντρικό σύστημα προμηθειών με πολύ ανταγωνιστικές τιμές
Ποιά είναι τα σχέδιά σας και το πλάνο ανάπτυξής σας;
Όσον αφορά στο αναπτυξιακό μας πλάνο, στοχεύουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας στη Βόρεια Ελλάδα, την Κρήτη, την Πάτρα, τις κλειστές αγορές και το εξωτερικό.
from the editors of FRANCHISE BUSINESS.
Proudly developed by aDa.gr in Greece.