Skip to main content
Tags
Δημιουργήθηκε
Τροποποιήθηκε
Views
Franchise Facts

σε Ευρώ, χωρίς ΦΠΑ

GOODY'S BURGER HOUSE franchise

GOODY'S BURGER HOUSE franchise: Καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη

Συζητάμε με τον κο Μηνά Πατανά, Global Franchise Development Director των GOODY'S BURGER HOUSE, στο πλαίσιο της βράβευσής τους ως LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD, στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2025, μας αναλύουν το τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον και μας αποκαλύπτουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και την στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας.

ΦΩΤΟ: Ο κος Κωνσταντίνος Καραντζούλης, Νetwork Development Manager

Πώς αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις του τρέχοντος οικονομικού περιβάλλοντος και τα νέα δεδομένα στην συμπεριφορά των καταναλωτών;

Το 2024, η αγορά της ταχυεστίασης στην Ελλάδα παραμένει σε ανοδική πορεία, με τους καταναλωτές να προτιμούν την ευκολία και ταχύτητα στις υπηρεσίες, καθώς επίσης και προσωποποιημένες εμπειρίες, όπως είναι, για παράδειγμα, η ζήτηση διαφοροποιημένων και δημιουργικών προϊόντων και γεύσεων.

Παρά τις οικονομικές προκλήσεις και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, η ζήτηση για γρήγορο φαγητό παραμένει ισχυρή, το οποίο φαίνεται από διάφορες τάσεις, όπως το ότι η χρήση εφαρμογών για παραγγελίες συνεχώς αυξάνεται, ενώ παράλληλα, η ψηφιοποίηση και οι aggregators συνεχίζουν να ενισχύουν τη ζήτηση.

Τι αναζητούν σήμερα οι franchisees;

Οι franchisees αναζητούν ευκαιρίες με χαμηλό ρίσκο, αποδεδειγμένη απόδοση και καινοτομία. Ενδιαφέρονται για μάρκες με υψηλή αναγνωσιμότητα, υποστήριξη μέσω της εκπαίδευσης και marketing, ενώ επιχειρηματικά αναζητούν μοντέλα με χαμηλή αρχική επένδυση και προσανατολισμό στην κοινωνική ευθύνη.

Πώς καλύπτετε τις απαιτήσεις των franchisees;

Η κάλυψη των απαιτήσεων των franchisees περιλαμβάνει μιας σειρά από ενέργειες που διασφαλίζουν την αποτελεσματική πορεία ενός franchise καταστήματος Goody’s Burger House:

  • σαφείς συμβάσεις, βασιζόμενες σε συγκεκριμένη επιχειρηματική μέθοδο, μέσα από ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει την τεχνογνωσία της λειτουργίας της επιχείρησης

  • υποστήριξη με αποτελεσματικές και σύγχρονες ενέργειες marketing & προώθησης,

  • συνεχής εκπαίδευση προσωπικού, τόσο στο αρχικό στάδιο εκκίνηση λειτουργίας, όσο και κατά τη διάρκεια απασχόλησής τους,

  • πρακτικές, που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

  • συνεχόμενη λειτουργική βοήθεια,

  • πρόσβαση σε αποκλειστικά προϊόντα.

Mέσω των παραπάνω, στόχος μας είναι η διασφάλιση υψηλού επιπέδου ποιότητας, η καινοτομία και η ενίσχυση της συνεργασίας για βιώσιμη ανάπτυξη.

Ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά σας;

Ο franchisee που επενδύει σε ένα κατάστημα Goody’s Burger House, απολαμβάνει τη στήριξη μιας μεγάλης και αναγνωρίσιμης εταιρίας, η οποία βρίσκεται δίπλα του από το πρώτο βήμα προσφέροντάς του σημαντικά πλεονεκτήματα όπως:

  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες κατά το στάδιο της μελέτης και σχεδιασμού του καταστήματος από μια έμπειρη ομάδα επαγγελματιών που διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία

  • Συστηματική εκπαίδευση (θεωρία & on the job training) των εργαζόμενων και άμεση ενημέρωση για θέματα που αφορούν τον κλάδο

  • Συστηματική παρακολούθηση της λειτουργίας του καταστήματος, διαρκείς ποιοτικοί έλεγχοι, καθοδήγηση και προτάσεις για διορθωτικές κινήσεις

  • Εκτενές δίκτυο εγκεκριμένων συνεργατών/προμηθευτών που εγγυάται την υψηλή ποιότητα και τις καλύτερες τιμές στην αγορά προϊόντων και Ά υλών.

  • Υποστήριξη κατά το σχεδιασμό και την υλοποίηση τοπικών δράσεων marketing και προωθητικών ενεργειών, με την χρήση των πλέον ψηφιοποιημένων λύσεων

  • Διαχείριση εμπορικού σήματος με μεγάλη αναγνωσιμότητα, μακρόχρονη ιστορία, εκτεταμένη παρουσία δικτύου καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό και πολύ μεγάλο αριθμό fans

Ποιά είναι η στρατηγική και τα πλάνα ανάπτυξής σας για το 2025;

Η πολυετής ιστορία των Goody’s Burger House, μας καθιστά έναν από τους πλέον ισχυρότερους παίκτες στην αγορά της γρήγορης εστίασης. Από το 1975 που λειτούργησε το πρώτο κατάστημα της μάρκας, κυρίαρχο μέλημά μας είναι η εδραίωση μίας αληθινής σχέσης με τους πελάτες μας, μέσω μίας σταθερής στρατηγικής που είναι πάντοτε συντονισμένη με τις ανάγκες τους και τα μεταβαλλόμενα δεδομένα.

Στρατηγική προτεραιότητα της μάρκας για το επόμενο διάστημα, επικοινωνιακά αποτελεί η προσέλκυση του νεανικού κοινού ενώ προϊοντικά θα στραφούμε στην περαιτέρω διεύρυνση των προϊοντικών επιλογών της μάρκας, με στόχο την κάλυψη των διαφοροποιημένων διατροφικών απαιτήσεων του κοινού μας.

Παράλληλα με τα παραπάνω, τα Goody’s Burger House, ως κοινωνικά υπεύθυνη μάρκα, επενδύει διαρκώς στην παροχή λύσεων που θα καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών με τρόπο υπεύθυνο απέναντι στην κοινωνία, το περιβάλλον, αλλά και στους ίδιους τους εργαζόμενους. Όλα αυτά πραγματοποιούνται μέσω μία σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών η οποία θα αποτελέσει βασικό πυλώνα στρατηγικής για το 2025 (βλ. π.χ. Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ArGOODaki).

Σε επίπεδο ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων, η στρατηγική των Goody's Burger House για το 2025 εστιάζει στην εγχώρια και διεθνή επέκταση. Στον ελλαδικό χώρο, σκοπός της μάρκας είναι η παρουσίας σε ακόμη περισσότερες πόλεις, ενώ στο εξωτερικό, στόχος είναι η ενίσχυση της παρουσίας σε υπάρχουσες αγορές και η είσοδος σε νέες αγορές -κυρίως σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή- μέσω στρατηγικών συνεργασιών.

Πώς αξιολογείτε την δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης του franchise;

Η δυναμική του franchising στην Ελλάδα είναι σε ανοδική πορεία, ιδιαίτερα στον τομέα της εστίασης. Αυτή η επενδυτική πρόταση προσφέρει στους νέους επιχειρηματίες τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν αναγνωρίσιμες μάρκες και να μειώσουν τους επιχειρηματικούς κινδύνους με την υποστήριξη και στρατηγική καθοδήγηση του franchisor.

Τι έχετε να δηλώσετε αναφορικά με την διάκρισή σας στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2025, σχετικά με τις επιδόσεις της εταιρείας σας το 2024;

Το 2024 αποτέλεσε μία ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά για τη μάρκα, η οποία χαρακτηρίστηκε από εντατική επικοινωνία. Με στόχο το νεανικό κοινό, προχωρήσαμε στην ολοκλήρωση σημαντικών καμπανιών, οι οποίες επικεντρώθηκαν στα παρεχόμενα προϊόντα, στις αναβαθμισμένες και ιδιαίτερα καινοτόμες υπηρεσίες, στις CSR ενέργειες, αποτυπώνοντας με σαφήνεια τη στρατηγική της μάρκας, η οποία παραμένει πιστή στο Όραμα και τις αξίες που την χαρακτηρίζουν ως ηγέτιδα στον τομέα της εστίασης.


ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE

Τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE διοργανώνονται από το 2008 κατ’ έτος από το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS και αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό του franchising στη χώρα μας. Υποστηρίζονται από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου κλάδου και αποτελούν την κορυφαία εκδήλωση για το franchising στη χώρα μας, με στόχο την ενδυνάμωση και την περαιτέρω διάδοσή του, όπως και την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο.

Η εκδήλωση απονομής για τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2025 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29/01/2025 στο Gazarte, με τις αιγίδες των ΕΣΕΕ (Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας), ΕΒΕΑ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) και ΕΕΑ (Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, με κεντρικούς παρουσιαστές την δημοσιογράφο Τζένη Μελιτά και τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, όπου και ξεχώρισαν τόσο οι κορυφαίες αλυσίδες franchise, όσο και τα νέα καινοτόμα franchise concepts, με 35 βραβεύσεις σε 7 ενότητες διακρίσεων.

Γνωρίστε όλους τους Βραβευθέντες

 

 



Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτήστε την αγορά!

Franchise Search

Franchise.GR

Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.

Το σύνολο του περιεχομένου του Franchise.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.

google reviews

google news

Σχετικά Νέα: