

Το franchise των BARISTAS COFFEE πρόκειται για κάτι ξεχωριστό
Συζητάμε με τον κο Παναγιώτη Χουντουλέση, franchisee των BARISTAS COFFEE, στην Πάτρα, επί της Μαιζώνος 47 και Ζαΐμη, μας μιλά για το franchise και δίνει τις συμβουλές του στους νέους franchisees.
Για ποιους λόγους επιλέξατε να δραστηριοποιηθείτε μέσω franchise;
Η επιλογή ενός δοκιμασμένου concept με ισχυρό, ελκυστικό προϊόν και η στήριξη από μια μητρική εταιρεία με εμπειρία και υποδομή, είναι θεμέλια επιτυχίας. Το να ξεκινήσεις με ένα brand που έχει ήδη χτίσει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, σου δίνει τεράστιο πλεονέκτημα. Η οργάνωση του franchise, η μεθοδικότητα στις διαδικασίες, η σαφήνεια στο πλάνο λειτουργίας και – το σημαντικότερο – η σταθερότητα στην ποιότητα του προϊόντος δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον για τον επιχειρηματία.
Αυτό σου επιτρέπει να αφιερωθείς στην εμπειρία του πελάτη και στη διαρκή βελτίωση της απόδοσής σου, γνωρίζοντας ότι έχεις πίσω σου μια ομάδα που σε στηρίζει.
Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο franchise brand;
Από την πρώτη στιγμή που γνώρισα την ομάδα της BARISTAS COFFEE, κατάλαβα ότι πρόκειται για κάτι ξεχωριστό. Η αίσθηση επαγγελματισμού, συνεργασίας και κοινής πορείας ήταν ξεκάθαρη. Εντυπωσιάστηκα από το ενδιαφέρον που έδειξαν για τον κάθε συνεργάτη – και ιδιαίτερα από τη στήριξη του Προέδρου, κου Θανάση Γιαννούλη.
Το προϊόν ήταν εξαιρετικό – αυτό που λέμε, “κερδίζει με την πρώτη γουλιά” – και συνοδευόταν από ένα πλήρες σύστημα λειτουργίας που αποπνέει σιγουριά. Όταν επενδύεις σε έναν τόσο ποιοτικό καφέ και έχεις στο πλευρό σου μια ομάδα που νοιάζεται, ξέρεις ότι έχεις κάνει τη σωστή επιλογή.
Τι θα συμβουλεύατε τους νέους franchisees, που αναζητούν καλύτερο επαγγελματικό μέλλον;
Να έχουν υπομονή και ξεκάθαρο όραμα. Η επιτυχία δεν έρχεται σε μια μέρα. Θέλει δέσμευση, σκληρή δουλειά και συνεργασία με ανθρώπους που εμπνέουν και εξελίσσονται. Να επενδύσουν σε κάτι που αγαπούν και να χτίσουν μεθοδικά την πορεία τους – βήμα βήμα.
Franchise
Franchise Search
Franchise.GR
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.