Πολλοί αναρωτιούνται στο τι έχει να τους προσφέρει το franchise. Από τη μια το brand σε συνδυασμό με την διαφήμιση, κάτι το οποίο ισχύει για τις μεγάλες αλυσίδες και είναι αποδεκτό από τη συντριπτική πλειοψηφία. Σκέψου να ανοίξεις ένα αυτόνομο supermarket, με τα ίδια γνωστά προϊόντα των αλυσίδων franchise. Ποιά θα είναι η τύχη του; Μια και μόνο ματιά σε μερικά συνοικιακά καταστήματα θα αποδείξει του λόγου το αληθές!

Όμως, η διαφήμιση είναι κάτι που έχει μειωθεί τα τελευταία έτη και από την άλλη υπάρχουν πολλές νέες ή μικρές αλυσίδες, με όχι τόσο δυνατό όνομα ή δραστηριοποιούνται σε ένα κλάδο που δεν έχει και τόση σημασία η διαφήμιση. Τι γίνεται με αυτές, λοιπόν, που συγκεντρώνουν τελικά και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον; Οι «σωστές» αλυσίδες franchise, αυτές που διαθέτουν αφενός τις απαραίτητες υποδομές και αφετέρου τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας, σας παρέχουν από τη μια το επιχειρηματικό σύστημα που σας διασφαλίζει την επιτυχία και αφετέρου την αναγκαία αρχική και συνεχή υποστήριξη που οδηγούν στην διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος – κερδοφορίας. Στην περίπτωση που κάποιος ξεκινήσει ένα αυτόνομο κατάστημα βρίσκεται σε μειονεκτική θέση, χωρίς εφόδια και δυνάμεις, ενώπιος σε ένα καλά δομημένο ανταγωνισμό.