Burger King

Τα Burger King ξεκινούν το 2021 με το μεγαλύτερο rebranding που έχουν πραγματοποιήσει τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Η εταιρεία αποκάλυψε μια νέα οπτική ταυτότητα που θα περιλαμβάνει όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες της.

Η εταιρεία σημείωσε ότι η μοντέρνα εμφάνιση «θα αντιπροσωπεύει αυθεντικότερα τις αξίες των Burger King», ενώ εμπνέεται από το «πραγματικό και νόστιμο φαγητό».

Η Burger King επανασχεδίασε το εμπορικό σήμα της, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου, των συσκευασιών τροφίμων και των εστιατορίων, προκειμένου να αντικατοπτρίζει βελτιώσεις όπως η εξάλειψη των συντηρητικών.

«Έχουμε κάνει πολλά από την άποψη της ποιότητας των τροφίμων και της εμπειρίας» δήλωσε ο Fernando Machado, επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Restaurant Brands International, ιδιοκτήτριας των Burger King. «Θεωρήσαμε ότι η ολοκλήρωση όλων αυτών με μια αναβάθμιση της οπτικής μας ταυτότητας θα βοηθούσε τους καταναλωτές μας να σηματοδοτήσουν ότι αυτό είναι ένα brand που εξελίσσεται».

Το rebranding, το πρώτο για τα Burger King για πάνω από 20 χρόνια, περιλαμβάνει ένα νέο λογότυπο με στρογγυλή γραμματοσειρά που αντικατοπτρίζει το σχήμα των burger.

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά