FRANCHISE - ΡΙΣΚΟ vs ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ

Το franchise αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη και με το χαμηλότερο ρίσκο επιχειρηματική επιλογή, που σε συνδυασμό με την ενεργό προσωπική ενασχόληση του επιχειρηματία – franchisee, οδηγεί σε σημαντικές αποδόσεις. Ποιοί είναι, όμως, οι παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία ή στην αποτυχία και πόσο συνεισφέρουν στην πορεία της εκάστοτε επιχείρησης franchise, όπως τους αναλύει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, ο μόνιμος μηχανισμός παρακολούθησης και ανάλυσης του franchising στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του FRANCHISE BUSINESS, με τη συνδρομή του Franchise.GR;

ΡΙΣΚΟ vs ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ

Θέση Καταστήματος

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 5

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 5

Το Α και το Ω για την επιτυχία σου, με ένα - όμως - τίμιο μίσθωμα

Ανταγωνισμός στην Περιοχή

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 2

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 3

Μπορεί να σου κάνει ζημιά, αλλά η έλλειψή του δεν θα σε οδηγήσει στην επιτυχία

Κλάδος και Ζήτηση

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 2

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 4

Η ζήτηση στον κλάδο σου δεν σου διασφαλίζει την επιτυχία, αλλά η ανυπαρξία της σε οδηγεί στην αποτυχία

Αναγνωρισιμότητα και Κύρος Ονόματος

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 3

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 2

Ένα δυνατό όνομα σε βοηθά να επιτύχεις, αλλά ένα νέο, σχετικά άγνωστο δεν αποτελεί συνθήκη αποτυχίας

Ποιότητα Προϊόντων

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 4

Η ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρεις οφείλει να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών σου

Τιμή Προϊόντων - Εμπορική Πολιτική

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 4

Η τιμή των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρεις, όπως και η εμπορική πολιτική σου οφείλει να είναι δίκαιη

Γκάμα Προϊόντων

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 2

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 4

Αν η γκάμα των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρεις είναι πολύ μεγάλη συνεισφέρει στην αποτυχία, λόγω δύσκολης διαχείρισης. Αν είναι μικρή μπορείς να επικεντρωθείς και να ξεχωρίσεις

Επίπεδο Εξυπηρέτησης

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 4

Το επίπεδο εξυπηρέτησης μπορεί τόσο να σε απογειώσει (υψηλό), όσο και να σε καταστρέψει (χαμηλό)

Δυνατότητες για Cross–Selling και Upselling

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 2

Η ανυπαρξία δυνατοτήτων για Cross–Selling και Upselling δεν θα σε οδηγήσει στην αποτυχία, αλλά η ύπαρξή του μπορεί να σε απογειώσει

Πιστότητα Πελατών

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 3

Οι πιστοί πελάτες εκτοξεύουν τις αποδόσεις

Μεικτό Περιθώριο

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 4

Αν και συμπιεσμένα πλέον, τα μεικτά περιθώρια αποτελούν καταλυτικό παράγοντα για την κερδοφορία σου

Λειτουργικά Έξοδα

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 3

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 5

Τα λειτουργικά έξοδα (ενοίκιο, ενέργεια) είναι πλέον αρκετά ανελαστικά. Αν μη τι άλλο πρόσεχε να μην υπερβάλλεις από τον ενθουσιασμό σου

Συμμετοχή Δικαιοδόχου στη Λειτουργία

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 5

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 5

Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, θα πρέπει να συμμετέχεις ιδιαιτέρως ενεργά στη διαχείριση του καταστήματός σου

Στελέχωση Καταστήματος

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 5

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 5

Το προσωπικό μπορεί να σε οδηγήσει τόσο στην επιτυχία, όσο και στην αποτυχία. Δώσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην επιλογή του, στην εκπαίδευση και παρακίνησή του

Τυποποιημένες Διαδικασίες Λειτουργίας

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 2

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 2

Οι τυποποιημένες και ξεκάθαρες διαδικασίες λειτουργίας είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματός σου

Marketing και Προωθητικές Ενέργειες

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 3

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 3

Το marketing και οι προωθητικές ενέργειες, αν είναι έξυπνες και δυνατές, θα σου φέρουν πελάτες, τους οποίους, όμως, θα πρέπει να τους κρατήσεις και να τους κάνεις πιστούς σε εσένα

Νέες Τεχνολογίες - Μηχανοργάνωση

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 4

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 2

Οι νέες τεχνολογίες και μια δυνατή μηχανοργάνωση θα ενισχύσουν τις αποδόσεις τους, αλλά η έλλειψή τους δεν θα σε οδηγήσει στην αποτυχία

Υποστήριξη και Εκπαίδευση από Δικαιοπάροχο

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 3

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 2

Ο δικαιοπάροχος που είναι κοντά σου, σε υποστηρίζει και σε εκπαιδεύει συνεισφέρει στην επιτυχία σου, αν και χωρίς αυτόν δεν σημαίνει ότι θα αποτύχεις

Προσαρμοστικότητα στις Αλλαγές της Αγοράς

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ: 2

ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ: 5

Η προσαρμοστικότητα στις αλλαγές της αγοράς, που αν μη τι άλλο αποτελεί μέλημα του δικαιοπαρόχου, είναι αναγκαία για να μην αποτύχεις, όταν αλλάξουν τα δεδομένα

 

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά