Start Franchise
Manifesto Franchise

- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 4294
Έχουμε αναφερθεί αμέτρητες φορές, σε άρθρα, σε συνεντεύξεις, σε σεμινάρια και κυρίως σε κατ' ιδίαν συζητήσεις με επιχειρηματίες που βρίσκουν ελκυστική την προοπτική να δημιουργήσουν τη δική τους αλυσίδα μέσω franchise.
Κάποιοι το επιχείρησαν και το κατάφεραν με αξιοσημείωτα αποτελέσματα, τόσο στην Ελλάδα, όσο (κάποιοι λίγοι) και στο εξωτερικό.
Κάποιοι το κατάφεραν για λίγα χρόνια, κάποιοι για πολλά περισσότερα... και ακόμη συνεχίζουν.
Μπορείτε να εμπνευσθείτε από το παράδειγμα των coffee island ή των chillbox.
Μπορείτε να ενθουσιαστείτε από τα νέα καταστήματα της REFAN by Epsilon 5 ή της FAMOUS.
Μπορείτε να αναρωτηθείτε (σίγουρα!) για τη μεγαλειώδη κάθοδο εκ Λαρίσης των Mikel.
Αρκετοί αντιμετωπίζουν το franchise ως τον τρόπο να βγάλουν χρήματα. Λιγότεροι ως ηθική επιβράβευση της επιτυχημένης ιδέας τους και του αρχικού κόπου τους. Αυτοί που δημιούργησαν κάτι ιδιαίτερο – διαφοροποιημένο και αφού επέτυχαν αποφασίζουν ότι τα σύνορα της φιλοδοξίας τους δεν μπορούν να περιορισθούν σε ένα και μόνο κατάστημα.
Ποια είναι, όμως, η πεμπτουσία του όλου θέματος περί ανάπτυξης franchise;
Αν έχεις ένα κατάστημα, (ή και λίγα ακόμη) αν το σχεδίασες με κόπο και με όραμα, με πάθος και δέσμευση. Αν είναι όντως διαφορετικό και καινοτόμο. Αν είναι επιτυχημένο και πάει καλά. (Από τύχη ή έρευνα το έχεις ανοίξει και σε ένα σωστό σημείο) ... τι κατάφερες τελικά;
Περίπτωση Α: Διατηρείς για αρκετά χρόνια το κατάστημά σου και παραμένεις ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας. Το οργανώνεις και καλά και έχεις και χρήματα και ελεύθερο χρόνο για διακοπές!
Περίπτωση Β: Διατηρείς για αρκετά χρόνια το κατάστημά σου και παραμένεις ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας. Δεν καταφέρνεις να το οργανώνεις σωστά και παραμένεις εγκλωβισμένος στο ωράριο λειτουργίας του!
Περίπτωση Γ: Σταδιακά το κατάστημα αρχίζει να φθίνει και ξεκινάς αλλαγές στο menu, αρχίζεις να πειραματίζεσαι με internet και social media. Αρχίζεις να αναζητάς πιο φθηνές Α' Ύλες, αρχίζεις να μειώνεις τιμές λιανικής και να βάζεις προσφορές και happy hours. Σταδιακά, αντιλαμβάνεσαι ότι έσβησε...
Περίπτωση Δ: Στάθηκες τυχερός με την επιλογή της θέσης, καθώς γίνεται πανικός, ότι και να βάζεις σε βιτρίνα ή menu πουλάει... Όμως, οι αγορές είναι σαν τα κύματα των surfers, αλλάζουν και ενίοτε σκάνει αλλού. Η αγορά που είσαι αλλάζει ή ένα πολύ πιο «ικανό» concept σκάει δίπλα σου. Πάταγος! Κρίμα! Το έχασες!
Το Franchise σου προσφέρει το brand που δεν μπορείς να το αποχτήσεις μέσω διθυραμβικών σχολίων σε περιοδικά και blogs. Η δύναμη των αριθμών (δηλ. το πλήθος των καταστημάτων) δεν έχει αντίπαλο δέος. Σκέψου το δίκτυο της Γρηγόρης Μικρογεύματα, δεν έχεις διαβάσει πουθενά κριτικές για το περιβάλλον, την γνήσια τυρόπιτα ή οτιδήποτε άλλο, και όμως... ποιος δεν το ξέρει; Ποιος αμφιβάλλει ότι αποτελεί τη μεγαλύτερη, πιο γνωστή, πιο εγγυημένη αλυσίδα στο κλάδο της;
ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ FRANCHISING ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΤΟ BRAND ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΘΑΝΤΟ!!!
Από την άλλη, περισσότερα καταστήματα συνεπάγονται μεγαλύτερες αγορές και άρα καλύτερες τιμές και άρα καλύτερο περιθώριο και άρα επιβιώνεις (τα δικά σου καταστήματα και των συνεργατών σου) με μικρότερο τζίρο και άρα αντέχεις στην όποια κρίση.
Περισσότερα έσοδα συνεπάγονται περισσότερα κέρδη, βάση συνετής πάντα διαχείρισης και άρα έχεις budget για διαφήμιση, για υποδομές, για οργάνωση και τελικά από Κατάστημα γίνεσαι Εταιρεία.
Γιατί το φοβάσαι;
-
Γιατί δεν θες σκοτούρες. ΟΚ ΤΗΕΝ
-
Γιατί οι δικαιοδόχοι σου δεν θα προσφέρουν την ποιότητα που εσύ προσφέρεις και θα σου χαλάσουν το όνομα. ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑ
-
Γιατί θα παίρνεις επιταγές και θα μπεις μέσα. ΛΑΘΟΣ
-
Γιατί είσαι εγωιστής και θες την δόξα μόνο για σένα. ΟΚ ΤΗΕΝ
-
Γιατί δεν θεωρείς τον εαυτό σου ικανό να διαχειριστεί μια ολόκληρη αλυσίδα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ
-
Γιατί θεωρείς ότι η επιτυχία σου είναι εφήμερη και δεν θα πάρεις άλλους στο λαιμό σου. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
-
Γιατί φοβάσαι τις συνεργασίες. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ
Σε κάθε περίπτωση μάθε τι εστί το franchising και να είσαι ειλικρινής πρώτα με τον εαυτό σου και μετά με τους άλλους... και δεν χρειάζεται να αναφέρουμε την υποστήριξη που παρέχουν οι σύμβουλοι franchise.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 5971
Τελικά πως έρχεται η διαφοροποίηση; Και αν τα CoffeeIsland διαφοροποιούνται επειδή έχουν πολύ καλό και οικονομικό καφέ, από τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις τους, και αν τα FAMOUS έχουν προϊόν valueformoney λόγω μεγάλων ποσοτήτων εισαγωγής, τα Mikelκαφέ της illy δεν πουλάνε;
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 4747
Τα τελευταία έτη, η μικρομεσαία επιχειρηματική δραστηριότητα χαρακτηρίζεται από έντονες αναζητήσεις και κινητικότητα, με τους νέους επιχειρηματίες να αναζητούν είτε επαγγελματική αποκατάσταση, είτε την δική τους ευκαιρία εν μέσω κρίσης. Τα κύρια στοιχεία που πλαισιώνουν το νέο περιβάλλον αφορούν αφενός στην αναζήτηση της διαφοροποίησης μέσω καινοτομίας και νεωτεριστικών χαρακτηριστικών και αφετέρου στην αξιοποίηση των προνομίων του franchising. Η αγορά, παρά τη μείωση της καταναλωτικής δύναμης, διψά για κάθε νέο και διαφορετικό, συνάμα ποιοτικό και διασκεδαστικό.

- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 4474
Τα τελευταία έτη παρατηρείται έντονη κινητικότητα στον κλάδο του franchising, επιβεβαιώνοντας το ρητό ότι η κρίση γεννά ευκαιρίες. Τα βασικά ερωτήματα που ανακύπτουν είναι δύο: α/ «Για ποιους δημιουργούνται ευκαιρίες;» και β/ «Πότε μια ευκαιρία έχει τα χαρακτηριστικά της φούσκας;». Από τη μια, οι βασικές από τις υποτιθέμενες ευκαιρίες του 2012, το frozen yogurt και τα donuts, τελικά δεν ευόδωσαν και από την άλλη οι εμπλεκόμενοι στον κλάδο (δικαιοπάροχοι, σύμβουλοι αλλά και άλλοι) αναζητούν τη δική τους διέξοδο, με τους ενδιαφερόμενους να έχουν τον ρόλο του πειραματόζωου, του θύματος, του υπαλλήλου, του πωλητή, του επενδυτή ή και /ενίοτε/ του συνεργάτη. Στη συνέχεια, θα επιχειρήσουμε μια χαρτογράφηση των νέων δεδομένων στο franchising ενόψει του 2014, επισημαίνοντας, για μια ακόμη φορά, την δυναμική του θεσμού, αλλά και τους κινδύνους για τους απρόσεκτους (...και αδιάβαστους).
Περισσότερα: Οι Λωτοφάγοι και η Κίρκη: Τα νέα δεδομένα στο franchising
- Franchise 2013 - Οι επιλογές και οι τάσεις
- Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
- Ο νέος συνέταιρος
- Franchise. Είναι η λύση;
- Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
- Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
- Ο νέος δρόμος του franchising
- Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
- Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
- Μια ιστορία επιτυχίας!
- Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
- Happy franchise years
- Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!
- Η συνάρτηση της Επιχειρηματικότητας τείνει προς το Franchising
- Η ευρωΠεριφάνεια μας
- Άσε την πόκα και πιάσε το φτυάρι
- Εμπιστοσύνη στο franchise
- Η Ανασυγκρότηση της Ελλάδας και το Franchising
- Εγχειρίδιο επιλογής και ασφάλειας
- Ελλάδα? Βεβαίως! Παράλληλα όμως, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…
- Εντόπισε τις ευκαιρίες της κρίσης
- Η μεγάλη (αλήθεια) για το franchising
- Οι 10 αξίες του Νέου Franchising
- Πορείες πλεύσης για τις αλυσίδες franchise
- The art of Franchise Business