Start Franchise
Manifesto Franchise
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Πλάτων ΤΡ. Μαλλικούρτης -> Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 4047
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, δημοσκοπήσεις και έρευνες κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, παρατηρούμε μια σχετικά αισιόδοξη άποψη για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας. Παράλληλα, το ενδιαφέρον της αγοράς για το franchising εξακολουθεί να διατηρείται έντονο. Ταυτόχρονα, νέα δεδομένα επαναπροσδιορίζουν και πάλι τον κλάδο.
Αποτελεί γεγονός ότι οι ενδείξεις για την οικονομία της χώρας είναι θετικές, με κύριο μήνυμα ότι ο κίνδυνος εξόδου της Ελλάδος από την Ευρωζώνη έχει ξεπεραστεί, όπως διατυπώνει το σύνολο των αναλυτών και των διεθνών οργανισμών.
Η κυπριακή κρίση δεν είχε αντίκτυπο στην χώρα, το τραπεζικό σύστημα αποδείχθηκε ανθεκτικό, η πορεία εφαρμογής του προγράμματος σταθεροποίησης συνεχίζεται βάση των όρων της δανειακής σύμβασης, τα ελλείμματα έχουν περιοριστεί σημαντικά.
Ωστόσο, η ανεργία συνεχίζει να καλπάζει, οι τράπεζες έχουν χάσει την αξιοπιστία τους προς πολίτες και επιχειρηματίες, η επιχειρηματικότητα συνεχίζει σε παγωμένους ρυθμούς, τα φοροεισπρακτικά μέτρα αυξάνονται και το πολιτικό σκηνικό παραμένει σταθερό μέχρι την επόμενη κρίση της τρι-κυβέρνησης.
Σε κάθε περίπτωση, οι ενδείξεις είναι θετικές και δίδουν ελπίδες για ανάκαμψη και της πραγματικής οικονομίας, καθώς μέχρι σήμερα κάθε θετική ένδειξη παραμένει στην στατιστική και δεν αντικατοπτρίζει την πρόοδο και την ευημερία των πολιτών.
Στο ανωτέρω πλαίσιο και σχετικά με τον κλάδο του franchising, το θετικό αφορά στην αύξηση της εμπιστοσύνης της αγοράς στα προνόμια που προσφέρει ο θεσμός, ένα γεγονός που αντικατοπτρίζεται από το σταθερά αυξανόμενο ενδιαφέρον. Κομβική σημασία για την πορεία του θεσμού θεωρείται η αξιοποίηση των πόρων των Διαρθρωτικών Ταμείων, του ΕΣΠΑ και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, τόσο αναφορικά με τη συνολική κατάσταση και ψυχολογία της αγοράς, όσο και ειδικότερα με την ένταξη του franchising στα νέα προγράμματα του ΕΣΠΑ.
Οι τάσεις της αγοράς
Σαφέστατα, η κυρίαρχη τάση στην αγορά εξακολουθεί να είναι η Μικρή Εστίαση, ένας όρος που εφευρετικά και δημοσιογραφικά πρωτο-εισάγαμε το 2012, ο οποίος εκφράζει τα μικρά καταστήματα εστίασης, συνήθως takeaway, με λιγοστό προσωπικό και κυρίως μη εξειδικευμένο, απλές διαδικασίες λειτουργίας, χαμηλά λειτουργικά και συμπιεσμένες αρχικές επενδύσεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το frozenyogurt που έκανε δυναμικά την εμφάνισή του πέρσι, και πλέον διανύει το δεύτερο έτος της ανάπτυξής του με βήματα προς τα νησιά της χώρας και προς το εξωτερικό, μια εξαιρετική προσπάθεια των ελληνικών επιχειρήσεων να δώσουν αφενός σε Έλληνες την δυνατότητα για μια αξιοπρεπή επαγγελματική αποκατάσταση και αφετέρου να εξάγουν προϊόν και concept εκτός συνόρων.
Τέλος του 2012, εμφανίσθηκε η τάση για τα γνωστά donuts των 0,60 ευρώ με καταστήματα μειωμένου ωραρίου, μια τάση που προσέλκυσε αρκετούς επενδυτές, αλλά εταιρείες που στόχευσαν είτε σε ανάπτυξη με ιδιόκτητα καταστήματα ή και με franchise. Πλέον, θεωρείται ότι επήλθε πολύ σύντομα κορεσμός, λόγω των ανύπαρκτων διαφοροποιητικών χαρακτηριστικών και των πολύ μικρών περιθωρίων κέρδους.
Η συγκριτική και διεξοδική μελέτη των δύο αυτών υποκατηγοριών της ευρύτερης αγοράς της εστίασης δίνει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία αποτελούν και τη βάση για μια γενικότερη ανάλυση αναφορικά με το μέλλον και τις τάσεις της αγοράς.
Από τη μια, το frozenyogurt. Προϊόν σχετικά ακριβό, εναρμονισμένο με το υγιεινό τρόπο ζωής. Καταστήματα των 60 – 100 χιλ. Ευρώ, σε πολύ καλές εμπορικές θέσεις. Ημερήσιοι τζίροι του 2012 έως και 3,000 Ευρώ, νούμερο που οδήγησε στην ταχεία απόσβεση αρκετών καταστημάτων και προβλέψεις για το 2013 από 500 έως 1,000 Ευρώ.
Τελικά, όσοι ξεκίνησαν το δικό τους κατάστημα με την υποστήριξη, αρχική και συνεχή, μιας σοβαρής αλυσίδας franchise, πολύ γρήγορα ή και αργά ενίοτε, επέτυχαν την επιθυμητή απόσβεση και πλέον λειτουργούν αξιοπρεπώς και κερδοφόρα.
Από την άλλη, τα donuts των 0,60, με μηδενικές επενδύσεις, σε όχι τόσο καλές εμπορικές θέσεις. Προϊόν ένα και συγκεκριμένο, πάμφθηνο με πολύ χαμηλά περιθώρια κέρδους.
Γνώρισαν μια πολύ μεγάλη ζήτηση που με τα μηδενικά λειτουργικά οδήγησαν σε πολύ καλά νούμερα. Στη συνέχεια όμως, η ανυπαρξία διαφοροποιητικών χαρακτηριστικών οδήγησε σε ένα γρήγορο copypaste, με την ίδια προϊοντική γκάμα, το ίδιο Look, ίσως και τα ίδια χρώματα, την ίδια τιμή, τον ίδιο τρόπο εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα τον κορεσμό του κλάδου.
Το συμπέρασμα αφορά στην αναγκαιότητα ύπαρξης διαφοροποιητικών, νεωτεριστικών, καινοτόμων και μη αντιγράψιμων χαρακτηριστικών, τα οποία έχουν να κάνουν με ένα συνδυασμό ποιότητας προϊόντων, γκάμας προϊόντων, marketing, διάκοσμο.
Οι εταιρείες franchise, οι υγιείς εταιρείες franchise και όχι όσοι αποφάσισαν απλά να χρησιμοποιήσουν τον όρο για να βαπτίσουν τις συνεργασίες τους, πρώτα απ’ όλα γνωρίζουν, την αρχή και την συνέχεια. Γνωρίζουν πως, που και γιατί θα δημιουργήσουν ένα νέο κατάστημα και στη συνέχεια πως θα το υποστηρίξουν και πως θα το ενισχύουν για να παραμένει ανταγωνιστικό.
Σαφέστατα, με τα ανωτέρω αφήνουμε αιχμές εναντίον όσων «καπηλεύονται» τον θεσμό και δημιουργούν «εκτρωματικές» συμβάσεις, εκμεταλλευόμενοι την άγνοια ή και την απελπισία των ενδιαφερομένων, αλλά σε τελική ανάλυση ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις αποφάσεις του, τόσο αυτός που εμπιστεύεται ένα δήθεν concept, όσο και αυτός που ξεκινά ένα αυτόνομο noname, copypaste κατάστημα.
Το franchising δεν είναι απλά ένας όρος ή ένα περίγραμμα όρων ιδιωτικού συμφωνητικού συνεργασίας, αποτελεί μια ολόκληρη φιλοσοφία, ένα τρόπο συνεργασίας, μια στρατηγική ανάπτυξης και προϋποθέτει αρχική και συνεχή έρευνα, τεχνογνωσία, δέσμευση, υποδομές, αντίληψη και επιχειρηματικότητα.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Πλάτων ΤΡ. Μαλλικούρτης -> Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 4127
Έχουμε επανειλημμένως αναφέρει ότι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Νέας Εποχής για το franchising αφορά στην ραγδαία αύξηση των ενδιαφερόμενων – δυνητικών νέων επιχειρηματιών, με περισσότερους από 1 εκατομμύριο συμπολίτες μας να στρέφονται, πλέον, στον θεσμό λόγω ανάγκης, με στόχο την επαγγελματική αποκατάστασή τους. Αυτό ακριβώς αποτελεί και την ειδοποιό διαφορά σε σχέση με την π.Κ. (προ Κρίσης) Εποχή, καθώς βιώνουμε μια οικονομία με την ανεργία στο 30% και με περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο εγκλωβισμένους ανέργους, που το μόνο που μπορούν να επιδιώξουν είναι η αυτο-απασχόληση ως επιλογή και ως διέξοδος της δημιουργικότητάς τους. Στο ανωτέρω πλαίσιο και σε συνδυασμό τόσο με την ψυχολογική και πραγματική αδυναμία των επιχειρήσεων για επενδύσεις, όσο και με την ενδογενή αυξημένη παραγωγικότητα των συστημάτων franchise, πολλές εταιρείες επιλέγουν την στρατηγική του franchising για την ανάπτυξή τους. Ωστόσο, τα επιτυχημένα εγχειρήματα απαιτούν μια πολυδιάστατη θεώρηση, σε επίπεδο concept, προετοιμασίας, υποδομών και συνεργασιών.
Περισσότερα: Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: FB -> Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 3285
Δεν φτάνει που όλα τα προεκλογικά και μετακλογικά σλόγκαν τους εμπίπτουν στην σφαίρα της φαντασιοπληξίας, εξακολουθούν και διατηρούν το κρατικό μηχανισμό ως όμηρο των ψηφοφορικών τους επιδιώξεων, εξαθλιώνουν τον Έλληνα πολίτη, καταργούν κάθε κοινωνική παροχή, έχουν εκμηδενίσει την κατανάλωση και τώρα αντί να επικεντρωθούν στους μεγάλους και γνωστούς φοροφυγάδες, εξακολουθούν και κάνουν τα στραβά μάτια σε ενδοομιλικές συναλλάγες πολυεθνικών, κουρεύουν χρέη των VIPs προς το δημόσιο και ως συνήθως καλούν τον μικρομεσαίο (και κάτω) να βγάλει το φίδι από την τρύπα με το νέο φορολογικό νόμο και φυσικά προτείνουν σε όσους θέλουν να διαιωνίσουν τον Έλληνα να αγοράσουν κατοικίδια καθώς είναι πόλύ πιο οικονομικά από τα παιδιά! Νέες ευκαιρίες franchise, λοιπόν, στον κλάδο της περιποίησης κατοικιδών και νέα οργάνωση των συστημάτων με τα royalties να μην έχουν πλέον σχέση με τον κύκλο εργασιών, καθώς αδίκως το franchising 20 χρόνια τώρα αγωνιζόταν συστημικά εναντίον της πάταξης της φοροδιαφυγής, και ο νοών...
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: FB -> Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 4331
- Είμαι 32 ετών. Άνεργος 2 χρόνια. Περιστασιακά κάνω διάφορες δουλειές, σερβιτόρος κ.λπ. Ζω με τους δικούς μου. Έχουμε αποταμιεύσει 40,000 για ώρα ανάγκης, όμως τα χρήματα σταδιακά μειώνονται… Υπάρχουν σοβαρές προτάσεις franchise για να μου διασφαλίσουν μια σίγουρη εργασία με 1,000 Ευρώ τουλάχιστον μηνιαίως;
- Αξιότιμοι κύριοι, λέγομαι…, εδώ και δύο μήνες ακολούθησα πρόταση εθελουσίας παραίτησης και διαθέτω 200,000 Ευρώ. Αναζητώ επένδυση μέχρι 100,000 Ευρώ με μικρή συμμετοχή μου καθώς στα πλάνα μου είναι και το ελεύθερο επάγγελμα.
- Είμαστε νέο ζευγάρι, δυστυχώς άνεργοι και οι δυο. Διαθέτουμε 50,000 Ευρώ και αναζητούμε μια πρωτότυπη ιδέα, όπου θα επενδύσουμε όλη μας την ενέργεια.
- Αγαπητοί, έχω δυο παιδιά που τελειώνουν η κόρη τις σπουδές της στα οικονομικά και ο γιος μου το στρατό με μεταπτυχιακό σε διοίκηση επιχειρήσεων. Διαθέτω προς επένδυση το ποσό των 100,000 Ευρώ με στόχο να τους ανοίξω ένα κατάστημα, με καλές συνθήκες εργασίας και μηνιαίο εισόδημα για τον καθένα – μετά από μερικούς μήνες, στα 1,500 Ευρώ. Έχετε να προτείνετε κάτι;
- Απασχολούμε σε καλή θέση στο κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά δεν βλέπω μέλλον με τις συνεχείς περικοπές. Αναζητώ μια επενδυτική πρόταση, έξυπνη, με κόστος όχι πάνω από 80,000 Ευρώ και όσο το δυνατόν εγγυημένη.
- Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
- Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
- Ο νέος δρόμος του franchising
- Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
- Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
- Μια ιστορία επιτυχίας!
- Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
- Happy franchise years
- Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!
- Η συνάρτηση της Επιχειρηματικότητας τείνει προς το Franchising
- Η ευρωΠεριφάνεια μας
- Άσε την πόκα και πιάσε το φτυάρι
- Εμπιστοσύνη στο franchise
- Η Ανασυγκρότηση της Ελλάδας και το Franchising
- Εγχειρίδιο επιλογής και ασφάλειας
- Ελλάδα? Βεβαίως! Παράλληλα όμως, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές…
- Εντόπισε τις ευκαιρίες της κρίσης
- Η μεγάλη (αλήθεια) για το franchising
- Οι 10 αξίες του Νέου Franchising
- Πορείες πλεύσης για τις αλυσίδες franchise
- The art of Franchise Business
- Η μεταβατική περίοδος του franchising
- This is the end
- Η σημασία των επιτυχημένων Επιχειρηματικών Μοντέλων
- Ανάλυση SWOT για την επιλογή franchise