Start Franchise
Manifesto Franchise

- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Πλάτων ΤΡ. Μαλλικούρτης -> Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 7292
Για το σύνολο της αγοράς, δηλαδή πέρα από τους κλάδους που παρέμειναν ανοιχτοί, η αγορά ξεκινά φέτος καθυστερημένα με την άρση των περιορισμών μετακίνησης, και με το franchising σαφέστατα να έχει επηρεασθεί από τη πανδημία του Covid 19.

- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 8931
Μια χαρά ήταν το μέτρο του click away, της παράφρασης του click and collect. Αν και δεν χρειαζόταν τόσο ντόρος για μια πολύ γνωστή πρακτική σε όσους είναι έστω και λίγο εξοικειωμένοι με τα eshops…

- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Αγγελική Μαλλικούρτη
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 9707
Όλοι όσοι σκέφτονται να ξεκινήσουν ένα νέο coffee shop και όλοι όσοι έχουν ήδη το δικό τους, προβληματίζονται για το πλήθος των υφιστάμενων καταστημάτων, καθώς σε κάθε γειτονιά υπάρχουν ήδη, όχι μόνο ένα, αλλά πολύ περισσότερα take away καφέ. Ο κλάδος αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, αφενός με ολοένα περισσότερα και ξεχωριστά καταστήματα και αφετέρου με ακόμα πιο προηγμένες μηχανές, υψηλότερη τεχνογνωσία, διασύνδεση με τους παραγωγούς – αγρότες και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που μας έχουν οδηγήσει στο 5ο κύμα του καφέ. Στο πλαίσιο, της αλματώδους αύξησης του πλήθους των καταστημάτων, λογικά το μερίδιο κάθε μονάδας – coffee shop θα μειώνεται όλο και περισσότερο και αν αναλογισθούμε και την συνεχή αναβάθμιση της τεχνογνωσίας και της τεχνολογίας στο χώρο, το ανταγωνιστικό περιβάλλον γίνεται ανελέητα σκληρό. Τι πρέπει να κάνουν, λοιπόν, οι νέες αλυσίδες franchise για να ξεχωρίσουν και να αναπτυχθούν και τι πρέπει να προσέξουν οι υφιστάμενες αλυσίδες για να μη χάσουν τα μερίδιά τους και για να έχουν ευχαριστημένους franchisees;

- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Franchise.GR
- Κατηγορία: Manifesto Franchise
- Εμφανίσεις: 9655
Η τέχνη της πώλησης απαιτεί τόσο δεξιότητες, όσο και τεχνικές, γνώση της αγοράς - στόχου ή και κάθε συγκεκριμένου δυνητικού αγοραστή, όπως και του προϊόντος. Οι καλύτεροι πωλητές - μετά από εμπειρία συναλλαγών με πολλές διαφορετικές προσωπικότητες και τύπους πελατών - έχουν τελειοποιήσει τη δική τους διαδικασία προσέγγισης των πελατών - στόχων τους, ώστε να τους οδηγούν γρήγορα στην επιθυμητή απόφαση αγοράς. Αν και κάθε πελάτης είναι μοναδικός, υπάρχουν πολλοί τύποι, τους οποίους θα εξετάσουμε με τη σειρά, με στόχο αφενός να σας τους γνωρίσουμε για να μπορέσετε να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις, και αφετέρου να αναπροσδιορίσετε, ενδεχομένως, την αγορά στόχο που έχετε θέσει, να επικεντρωθείτε σε κάποια είδη πελατών και να εγκαταλείψετε κάποια άλλα.
Περισσότερα: Τα πολλά είδη των πελατών και πως να τα ψαρεύεις
- Τώρα οι franchisors θα αποδείξουν την αποτελεσματικότητά τους
- Elite Franchise Mindset
- Τσίπρας vs Τρυντώ: Social Media - Ο κόμπος δεν βρίσκεται στη γραβάτα
- Τα θύματα της υπερφορολόγησης
- Οι άξονες επιτυχίας στο franchise
- Τι κάνουμε πριν την ανάπτυξη;
- Τα λάθη που κάνουν οι franchisors
- Η Κρίση δημιουργεί ευκαιρίες ή απλά σηματοδοτεί μια αγορά μόνο για Παίκτες;
- Ποιος φοβάται να κάνει franchise
- FRANCHISISM - Αναζητώντας την διαφοροποίηση
- FRANCHISISM - Τρελαμένοι με ό,τι νέο
- Οι Λωτοφάγοι και η Κίρκη: Τα νέα δεδομένα στο franchising
- Franchise 2013 - Οι επιλογές και οι τάσεις
- Η στρατηγική του franchising ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας
- Ο νέος συνέταιρος
- Franchise. Είναι η λύση;
- Οι νικητές του αύριο - οι αλυσίδες franchise που διακρίνονται στην εποχή των αναταράξεων!
- Αυξήστε τη ζήτηση για την επιχειρηματική πρότασή σας
- Ο νέος δρόμος του franchising
- Το franchising μονόδρομος για την επιχειρηματικότητα
- Franchise: Ευθύνες και Προοπτικές
- Μια ιστορία επιτυχίας!
- Οι «εξυπνάκηδες» του Franchise
- Happy franchise years
- Αγορά Xρυσού. Όχι με franchise!