• 1

FB1  PArat

Manifesto Franchise

Τρυντώ

«Γιατί τα socialmedia της επιχείρησής μου δεν έχουν την ανταπόκριση του κοινού;». Αυτό, είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα των πελατών μου. Επειδή λοιπόν η απάντηση είναι αρκετά μεγάλη και ίσως λίγο βαρετή, ας δούμε στην πράξη ποιος είναι μη ενδεδειγμένος και ποιος ο σωστός τρόπος της διαχείρισης των socialmedia μέσα από δύο πασίγνωστα πρόσωπα της παγκόσμιας πολιτικής σκηνής. Του πρωθυπουργού της Ελλάδας και του πρωθυπουργού του Καναδά! Ποιος κερδίζει και ποιος δείχνει να έχει έναν κόμπο στην επικοινωνία του με το κοινό; - Γράφει ο Σύμβουλος Μάρκετινγ Θέμης Σαρανταένας

Κωνσταντίνος Μίχαλος

Τα πρόσφατα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, επιβεβαίωσαν για μια ακόμη φορά την εξάντληση της φοροδοτικής ικανότητας των πολιτών, αλλά και τις σοβαρές οικονομικές και οικονομικές συνέπειες που προκαλεί η συνεχιζόμενη υπερφορολόγηση.

Franchisenoobrella

franchise white paperΣτην σύγχρονη Ελληνική πραγματικότητα αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός η ταχύτατη ανάπτυξη επιχειρηματικών συνεργασιών με το Σύστημα Franchise.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Σύστημα Franchise (Δικαιόχρησης) πρωτοεμφανίστηκε σαν πρακτική στην Ελληνική αγορά στα μέσα της δεκαετίας του ’70 έχοντας όμως ουσιαστική ανάπτυξη κατά την διάρκεια της δεκαετίας του ’90.

Franchise Crisis Cartoon

franchise white paperΚάποιοι από εμάς περιμένουμε τις ενδείξεις που θα μας πείσουν ότι, επιτέλους, η οικονομική κατάσταση θα πάρει λίγο μπρος. Σε μια συνεχή προσπάθεια για συμπίεση των λειτουργικών εξόδων, αύξηση των πωλήσεων και ελαχιστοποίηση των ρίσκων, περιμένουμε σημάδια βελτίωσης!!

Ωστόσο η κατάσταση μοιάζει με φαύλο κύκλο. Η λέξη - κλειδί είναι ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Οι πωλήσεις των εταιρειών δεν αυξάνουν, οι μισθοί παραμένουν στα ίδια επίπεδα, οι τιμές των προϊόντων στρογγυλοποιήθηκαν προς τα πάνω, οι μισθωτοί κάνουν οικονομίες και δεν καταναλώνουν, οι πωλήσεις μειώνονται κ.ο.κ.

Και όμως, υγιείς εταιρείες υπάρχουν πάντα και είναι αρκετές. Το ξεσκαρτάρισμα, αργά ή γρήγορα, θα τελειώσει. Αυτός που ξέρει και μπορεί – ΓΝΩΣΗ & ΥΠΟΔΟΜΗ – προοδεύει. Διανύουμε μια εποχή που οι αλλαγές διαρκούν σύντομο χρόνο, κάτι πρωτόγνωρο για τις παλαιότερες γενιές.

Η εξέλιξη του franchising ακολουθεί και αυτή τα σημάδια της εποχής. Όπως περιγράφουμε σε σχετικά άρθρα, οι δικαιοπάροχοι οφείλουν να μάθουν από τα λάθη του παρελθόντος και οι δικαιοδόχοι πρέπει να είναι περισσότερο και μεθοδευμένα, πλέον, προσεκτικοί.

Για να εξακολουθήσει ο ρυθμός ανάπτυξης του franchising να παραμένει στα διψήφια ποσοστά της τελευταίας πενταετίας θα πρέπει να ενισχύσει την φήμη που έχει στους υποψήφιους επιχειρηματίες – δικαιοδόχους. Έως τώρα, οι οπαδοί του franchising περιορίζονταν κυρίως σε δικαιοπαρόχους και σε τρίτους προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών. Ο κύριος, ωστόσο, μοχλός ανάπτυξης δεν είναι παρά οι ίδιοι οι δικαιοδόχοι. Οι δικαιοδόχοι είναι, άλλωστε, οι τελικοί καταναλωτές του θεσμού. Μη ξεχνάμε, λοιπόν, την σημασία των πελατοκεντρικών φιλοσοφιών. Μόνο αν ο θεσμός αποκτήσει αξιοπιστία στα μεσαία επενδυτικά στρώματα θα ανέλθει η διείσδυση σε επίπεδα του εξωτερικού, με δυναμικότητα να δεκαπλασιαθεί το ποσοστό των πωλήσεων μέσω franchise. Σίγουρα, μερικές μόνο από τις δικαιοπάροχες εταιρείες παρέχουν τα ουσιώδη και απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας, αυτές, ωστόσο, είναι αρκετές, και αυτές «προστατεύουν» το παρόν και το μέλλον του θεσμού.

No Internet Connection