Ήρθε η ώρα να γίνεις κακός;

Μαθήματα κακής συμπεριφοράς

Η πίεση του χρόνου, οι απαιτήσεις της θέσης σου, οι συνθήκες της αγοράς και οτιδήποτε σχετικό σε πρεσάρουν και το μόνο που δεν θες είναι να σπαταλάς τον καιρό σου και να σπάνε τα νεύρα σου. Κάποια στιγμή πρέπει να χειριστείς λίγο διαφορετικά τις καταστάσεις.

Προς συναδέλφους

Σε ρωτά συνέχεια ο νέος; Σου διοχετεύει τις δουλειές του ο παλιός; Αναγκάζεσαι να ασχολείσαι με τα λάθη του/ της (κατά τα άλλα) συμπαθέστατου/ της συναδέλφου; Γνωρίζεις (μόνο εσύ) κάποια θέματα και -αναγκαστικά- τα έχεις επωμισθεί, αφού κανένας άλλος δεν έχει την δικιά σου εμπειρία; Ξενυχτάς επανειλημμένα, καθώς δεν προλαβαίνεις να διεκπεραιώσεις τις δικές σου υποχρεώσεις;

Προς προϊσταμένους

Ζητά όλο και περισσότερα; Δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος; Δίνει ασαφή παραδείγματα και κατευθύνσεις; Είναι απότομος; Μερικές φορές και προσβλητικός; Θεωρεί υποχρέωσή σου να δουλεύεις Σαββατοκύριακα; Θεωρεί ότι οφείλεις να σηκώνεις το κινητό σου κάθε ώρα και στιγμή της ημέρας; Διαδραματίζεις τον ρόλο του ψυχοθεραπευτή του;

Προς πελάτες

Ζητάνε όλο και περισσότερα; Παραπονιούνται συνέχεια; Θέλουν, συνέχεια, εκπτώσεις; Αργούν να πληρώνουν; Ψάχνουν αφορμές για να σε μειώσουν; Υπερηφανεύονται παρά πάνω από το κανονικό; Θεωρούν ότι είναι ανώτεροί σου; Αναζητούν συνέχεια άλλους προμηθευτές; Φέρνουν παραδείγματα από άλλες εταιρείες με χαμηλότερες τιμές; Σου θίγουν την ποιότητα της δουλειάς σου;

Προς προμηθευτές

Αργούν όλο και περισσότερο; Παραδίδουν ελαττωματικά ή ελλιπή προϊόντα; Πιέζουν για πληρωμές; Λένε ψεύτικες δικαιολογίες; Λένε συνέχεια δικαιολογίες; Παριστάνουν τους καλύτερους; Φεύγουν από το θέμα; Γκρινιάζουν για την παρούσα οικονομική κατάσταση και τον φόρτο της εργασίας τους;

 

The 10 truths

  1. Όταν μιλάς να  χρησιμοποιείς μικρές φράσεις και να είσαι περιεκτικός.
  2. Να χρησιμοποιείς παραδείγματα, να μην θίγεις πρόσωπα και καταστάσεις.
  3. Να εκτιμάς τους συνομιλητές σου, να χρησιμοποιείς το ΕΜΕΙΣ και όχι το ΕΓΩ.
  4. Να δίνεις κατανοητές εξηγήσεις, ώστε να μην σου ξαναπευθύνουν τις ίδιες ερωτήσεις.
  5. Ο συνάδελφος θεωρητικά είναι με το μέρος σου, ωστόσο ενδιαφέρεται συχνά μόνο για την δικιά του καλοπέραση. Γι αυτό να μην τον παραβοηθάς, ειδικά εις βάρος των δικών σου υποχρεώσεων.
  6. Πρώτη προτεραιότητα έχουν οι δικές σου υποχρεώσεις. Μετά των άλλων.
  7. Ο προϊστάμενός σου έχει πάντα δίκιο, ειδικά αν είναι και το αφεντικό σου. Ωστόσο, παν μέτρον άριστον.
  8. Ο πελάτης, σήμερα, έχει περισσότερο δίκιο από ποτέ. Ωστόσο, οφείλεις να έχεις κέρδος απ’ όλους. Αν δεν έχεις δεν αξίζει για πελάτης σου. Κέρδος θεωρείται και η ψυχική ηρεμία σου. Σε αυτήν την περίπτωση, όμως, απαιτείται έγκριση από ανώτερα και ανοιχτόμυαλα κλιμάκια.
  9. Ο προμηθευτής οφείλει να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις ποιότητα και οικονομικών όρων του σήμερα, διαφορετικά πρέπει να μάθει ότι υπάρχουν καλύτεροι και φτηνότεροι. Ο σωστό όρος είναι συνεργάτης παρά προμηθευτής.
  10. Ο καλός πελάτης θεωρείται, επίσης, συνεργάτης.
LET'S TALK FRANCHISE