6 χρόνια franchise 

Μπήκαμε στην επταετία της ενηλικίωσής μας

Το FRANCHISE BUSINESS δημιουργεί αποτελέσματα για τις αλυσίδες που παρουσιάζονται στις σελίδες του και έχει συμβάλλει καταλυτικά στην δημιουργία ισχυρών δικτύων. Έχει αναβαθμίσει την σκέψη των υποψηφίων δικαιοδόχων και τους ενημερώνει για τις δυνατότητες συνεργασίας τους με τις αλυσίδες franchise και παράλληλα τους ανοίγει τα μάτια εν όψει των πιθανών κινδύνων και προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσουν.

 

Ιούνιος του 1998, όταν κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος του FRANCHISE BUSINESS. 64 σελίδες με αρχικό layout που είχε σχεδιασθεί στο word και μεταφέρθηκε σε Quark για PC. Μια φωτογραφία εξωφύλλου που είχαμε «συνθέσει» οι ίδιοι. Μια προσπάθεια αρκετών μηνών που πήρε σάρκα και οστά, παρόλο που αρκετοί φίλοι μας εκδότες δεν πίστευαν – τότε, ότι θα μπορούσε να αποτελέσει αξιόλογη εκδοτική δραστηριότητα. Και όμως, πλέον, το FRANCHISE BUSINESS είναι γνωστό απανταχού στην Ελλάδα, κυριαρχεί αναμφισβήτητα στις πωλήσεις και στην αναγνωρισιμότητα, δημιούργησε το χώρο για άλλα κλαδικά έντυπα, καθοδηγεί και εμπνέει. Υποστήριξε την Διεθνή Έκθεση Franchise, πριν ακόμη διοργανωθεί και πίστεψε στην δυνατότητά της να αυξήσει την διείσδυση της δικαιόχρησης στον επιχειρηματικό κόσμο. Παράλληλα, αποτέλεσε το όχημα για την δημιουργία του RETAIL STORE, του μοναδικού περιοδικού για τον σχεδιασμό, κατασκευή και οργάνωση επαγγελματικών χώρων που κυκλοφορεί σε πολλαπλάσιο τιράζ από κάθε άλλο σχετικό έντυπο, το οποίο και διατίθεται, πλέον, αυτόνομα στα περίπτερα όλης της χώρας και αποτελεί το μέσο έκφρασης των εξελίξεων και την πηγή πληροφόρησης των υφιστάμενων και δυνητικών ευέλικτων μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες διοικούνται από ανθρώπους που χαρακτηρίζονται από το πάθος της συνεχούς βελτίωσης και της υψηλής αισθητικής.

ΣΙΓΟΥΡΑ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ, στην αρχή, ότι το FRANCHISE BUSINESS θα άλλαζε τα δεδομένα του κλάδου στη χώρα μας, ούτε ότι θα δημιουργούσαμε ένα τίτλο που θα συνδεόταν με το franchise τόσο πολύ. Πλέον, έχουμε καταφέρει - όλοι μας – εκδότες, προσωπικό, συνεργάτες και αναγνώστες να δημιουργήσουμε ένα μέσο έκφρασης της επιχειρηματικότητας του Έλληνα, κάτι που υποδηλώνουμε με το motto Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. Αναγνώστες που μας παροτρύνουν, σύμβουλοι που, ενίοτε, μας κριτίκαραν (με θετικό πνεύμα) και συχνότερα μας υποστηρίζουν, προσωπικό που άφησε ως υπεραξία την αγάπη του και προσωπικό που «δημιουργεί» μέσα από τον οργανισμό της εκδότριας εταιρείας. Όλοι έχουν δημιουργήσει μια εκδοτική κουλτούρα και μια ψυχή που καθιέρωσε τον όρο franchise business στη χώρα μας.

ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΛΕΜΕ (και πλέον όλοι το πιστεύουν) ότι είμαστε το καλύτερο περιοδικό για το franchise, σε στήσιμο, σε περιεχόμενο και σε αποτελεσματικότητα. Είναι πολύ σπάνιο για κάποιον που πληρώνει ένα τετραψήφιο νούμερο ευρώ για μια διαφήμισή του να μπορεί να μετρήσει την απόσβεσή της και να κερδίσει πολλές φορές το κόστος της και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Από την άλλη, μας έγινε αντιληπτό ότι οι αναγνώστες μας διακρίνονται από μια έντονη και πολυδιάστατη επιχειρηματική αναζήτηση. Ένα περιοδικό που δεν ξεφυλλίζεται απλώς, αλλά διαβάζεται σε σημείο να πηγαίνουν οι υποψήφιου δικαιοδόχοι με φωτοτυπίες του περιοδικού σε συναντήσεις με δικαιοπαρόχους, σε σημείο να έχει γίνει πηγή αναφοράς σε κάθε πανεπιστημιακή εργασία, σχεδόν σε κάθε δικαστική υπόθεση, ακόμη και σε Ενημερωτικά Δελτία του Χ.Α.Α.

 

 «Έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα μέσο έκφρασης της επιχειρηματικότητας του Έλληνα, κάτι που υποδηλώνουμε με το motto Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.»

 

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ότι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, κυρίως, γιατί εσείς οι ίδιοι αναγνωρίζετε την υπεραξία που σας προσφέρουν οι σελίδες μας και γιατί όλοι μαζί δημιουργείτε ένα πολύ καλό κοινό, τόσο ποιοτικά, όσο και ποσοτικά.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, μετά το τέλος της χρηματιστηριακής ευφορίας έχουμε συνειδητοποιήσει την ανάγκη για συνεχή αναζήτηση καλών άρθρων και αποτελεσματικών/ πρακτικών ιδεών. Προσπαθήσαμε εκτός από ενημέρωση και ενδιαφέρουσα ύλη να γίνουμε ευχάριστοι. Επίσης, προσπαθούμε να αλλάζουμε, να βελτιωνόμαστε και να ανεβάζουμε όλο και περισσότερο τον πήχη, ώστε να παραμένουμε πάντα πρώτοι. Άλλωστε, μπαίνουμε στην επταετία της ζωής μας, και το 7 – πέρα από σημαδιακό νούμερο – υποδηλώνει ότι έχουμε ξεπεράσει το στάδιο της ενηλικίωσης.

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ είναι κοντά σας από πιο παλιά και πιο συχνά από οποιοδήποτε άλλο εξειδικευμένο έντυπο, δεν κάνει διακρίσεις, σέβεται τον αναγνώστη και τον διαφημιζόμενο, υπερασπίζει τον θεσμό, κρίνει τα δρώμενα στον χώρο, διασφαλίζει αποτελεσματικότητα, απαιτεί ποιότητα, απαιτεί εντιμότητα και διαφάνεια και δεν υπερβάλλει (!).

 

 

EDITO BUZZ

  1. ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. Κανείς δεν χρειάζεται να ξέρει πόσα γνωρίζεις.
  2. Η ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ. Η υπερβολική υπομονή οδηγεί στην ηττοπάθεια.
  3. ΤΟ INTERNET ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Οι απόλυτες δηλώσεις αποτελούν - απόλυτα - μια πολύ κακή ιδέα.
  4. Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΖΟΥΓΚΛΑ. Η μόνη μάρκα που θα επιβιώσει είναι η Brand Call You.
  5. ΚΙΝΗΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ ή ΠΕΘΑΝΕ. Κινήσου πρώτος χωρίς business plan και διαφοροποιητικά στοιχεία και «πέθανε».
  6. ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. Επιχειρήσεις με όραμα και υποδομές δεν καταστρέφονται εύκολα.
  7. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. Κατεύθυνε τις διαφημίσεις σου στους υποψήφιους πελάτες σου και όχι στα προϊόντα σου. Πρόβαλλε αυτό που θέλουν να δούν και όχι αυτό που εσύ θέλεις να δείξεις.
  8. ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ. The three success elements.
  9. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ. Οι περισσότεροι ανασχεδιάζουν, ελάχιστοι καινοτομούν.
  10. ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ. Μην βιαστείς να χαραμίσεις μια καταπληκτική ιδέα αν δεν έχει ωριμάσει η αγορά της.
  11. ΌΛΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ. Αν αργήσεις περισσότερο απ’ ότι πρέπει,  έχεις χάσει την ευκαιρία, μια για πάντα.
  12. ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΑ ΣΥΜΠΤΩΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΓΕΓΟΝΟΣ. Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη…