>        Ασαφές Franchise: Η κατάσταση κατά την οποία χρησιμοποιούνται «εν μέρει αλήθειες» κατά την ενημέρωση των υποψηφίων δικαιοδόχων.

>        BlackOutFranchise: Όταν τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχεις κάνει ούτε ένα νέο κατάστημα και στέλνεις δελτία τύπου για τα νέα σου προϊόντα.

>        Blockbuster Franchise: Προτάσεις υψηλής ακροαματικότητας, λαμπρού μέλλοντος και έξτρα τεχνογνωσίας.

>        Boomerang Franchisee: Ο δικαιοδόχος που εγκαταλείπει πολύ νωρίς κάθε προσπάθεια εργασίας και σοβαρότητας και εγκαταλείπει το δίκτυό του.

>        BoreFranchise: Μια από τα ίδια.

>        Crisis Franchise: Οι δικαιοδόχοι λύνουν συμβάσεις ή δεν πληρώνουν ή τα παρα-λένε μεταξύ τους  ή «θάβουν» τη μητρική εταιρεία.

>        Crystal Franchise: Η επιχειρηματική πρόταση που λειτουργεί ως αμφεταμίνη και σε συνεπαίρνει για αρκετούς μήνες.

>        Cuddleconcepts: Οι επιχειρηματικές ιδέες που συνδυάζουν design και φιλικότητα.

>        Γεωγραφική Αποκλειστικότητα: Φανταστικές γραμμές που διαχωρίζουν τοπικά την κυριαρχία του ενός καταστήματος από το άλλο.

>        Δικαιοχρησιομαντεία: Επιστημονική μέθοδος ανάγνωσης των ρυτίδων του χεριού με σκοπό να βρεθεί ο κατάλληλος τύπος franchise του ασθενή – υποψήφιου δικαιοδόχου.

>        ElephantFranchise: Όταν το δίκτυο φτάσει σε ένα σημείο, όπου οι διαδικασίες είναι τόσο αργές όσο ένας ελέφαντας με αρθριτικά.

>        Fair Franchise: Η σχέση μεταξύ δικαιοπαρόχου και δικαιοδόχων, όπου απουσιάζουν ο φθόνος, ή έπαρση και η περιφρόνηση.

>        Fast Leader: Αυτός που αναπτύσσεται πιο γρήγορα.

>        Franchise pollution: Η μόλυνση που προκαλεί η υπερπληθώρα πληροφοριών και επενδυτικών προτάσεων.

>        Fouskadar: Η επίκτητη έκτη αίσθηση που μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε αν μια επιχειρηματική πρόταση είναι ή πρόκειται να εξελιχθεί σε φούσκα.

>        Franchisee: Κάθε άτομο που γνωρίζουμε αρκετά καλά για να ανοίξει ένα κατάστημα με τη φίρμα μας, αλλά δεν σκεφτόμαστε με τίποτα να συμμετέχουμε στην επιχείρησή του ή να του δανείσουμε χρήματα.

>        Franchise Consultant: Ο επαγγελματίας που αγνοεί ορισμένες από τις γνώσεις που κατέχει ο δικαιοπάροχος και διαθέτει κάποιες άλλες, τις οποίες αγνοεί παντελώς ο δεύτερος.

>        Franchise Ethics: Η διαπίστωση της ανάγκης να ενωθούμε και να απαιτήσουμε τη θέση που αξίζει στον θεσμό και στους εαυτούς μας.

>        Franchise Leader: Αυτός που διαθέτει το μεγαλύτερο και υγιέστερο δίκτυο.

>        Franchise Park: Το σύγχρονο εμπορικό κέντρο, όπου δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις δικαιόχρησης.

>        FranchiseTron: Το δίκτυο franchise που έχει αναπτύξει νευρωνικές διαδικασίες διάχυσης και ανάδρασης της πληροφορίας από και προς τα μέλη του.

>        Future Franchise: Η χρονική περίοδος, στη διάρκεια της οποίας οι δικαιοδόχοι αγοράζουν τζιπάκια, οι καταναλωτές διαδηλώνουν υπέρ της αλυσίδας μας και το προσωπικό μας προσεύχεται υπέρ της μητρικής πριν κοιμηθεί.

>        Φιλοδοξία: Η ακατανίκητη επιθυμία να σε μισούν οι εχθροί σου.

>        Φορητό Franchise: Brand name που συχνά ανήκει σε υπεράκτια εταιρεία και υπόκειται σε ασταθές ιδιοκτησιακό καθεστώς, λόγω συχνών πτωχεύσεων των εκάστοτε ενοικιαστών του.

>        JokeFranchise: Όταν όλοι όσοι το ακούνε, σκάνε στα γέλια ή μειδιάζουν ελαφρά.

>        Junk Franchise: Δεν υπάρχει γνωστό σήμα, δεν υπάρχουν αποκλειστικότητες προϊόντων και περιοχών. Ο δικαιοπάροχος απαιτεί Τέλη Εισόδου τοις μετρητοίς και θεοποιεί την Τεχνογνωσία του.

>        HappyFranchise: Όταν όλοι είναι ικανοποιημένοι.

>        KnowledgeBase: Module ή δυνατότητα των CRM και παράγοντας επιτυχίας των δικτύων που αναπτύσσονται.

>        Innovation Leader: Αυτός που έχει δημιουργήσει κάτι εντελώς διαφορετικό και έχει, παράλληλα, σημειώσει αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

>        Intelligent Franchise: Η επικέντρωση στην ανάπτυξη και διαχείριση του δικτύου των 99,99% franchised καταστημάτων.

>        Le-Design: Η αναδιοργάνωση που βασίζεται στο νομικό κύκλωμα.

>        MassFranchise: Όταν τεκμηριώνονται πλάνα ανάπτυξης άνω των 100 σημείων.

>        Re-Construction/ Re-Organization/ Re-Engineering: Έχει άμεση σχέση με το Ξεσκαρτάρισμα.

>        RelationFranchise: Όταν οι δικαιοδόχοι ενδιαφέρονται και συμμετέχουν στην εξέλιξη ολόκληρης της αλυσίδας.

>        Strategy: Μια πορεία από πολλούς δρόμους που οδηγούν από το πουθενά στο τίποτε.

>        SupermarketConsultant: Ο σύμβουλος που τα ξέρει όλα, τα κάνει όλα και τα πουλά όλα.

>        Toxic Franchisee: Ο εγωιστής και παντογνώστης δικαιοδόχος που είναι συνέχεια αρνητικός, απαιτητικός και γκρινιάρης.

>        Trust Franchise: Η κατάσταση κατά την οποία η αλυσίδα έχει δημιουργήσει ένα θετικό και αληθινό κλίμα εμπιστοσύνης και αμοιβαίας συνεργασίας/ επιτυχίας μεταξύ δικαιοδόχων, προσωπικού και λοιπών συνεργατών.

 

 

 

LET'S TALK FRANCHISE