1. Στην αγορά εμφανίζονται συνέχεια ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές προτάσεις.
  2. Μικρό δίκτυο κρεπερί έχει, ήδη, μεταμορφωθεί σε αλυσίδα με υποδομές παραγωγής και αναπτύσσεται συνέχεια.
  3. Σε λιγότερο από έξι μήνες, καινοτομικό concept που προσφέρει – μεταξύ άλλων – φρέσκο παγωτό παραγωγής του εκάστοτε καταστήματος, πλησιάζει τα 10 σημεία.
  4. Τα στεγνοκαθαριστήρια «νέου τύπου» ανοίγουν το ένα μετά το άλλο.
  5. Ηγέτιδα αλυσίδα στο χώρο της εστίασης έχει ήδη δεσμεύσει κοντά 30 νέες περιοχές.
  6. Νέο προϊόν από το χώρο της εκπαίδευσης διαφοροποιεί πλήρως γνωστή αλυσίδα.
  7. Νέα concepts εμφανίσθηκαν από διακεκριμένες αλυσίδες εκπαίδευσης.
  8. Τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης αναπτύσσονται μέσω franchise και ήδη μετράμε 6 αλυσίδες!
  9. Το όνομα που μας έμαθε την pizza στην Ελλάδα ξεκίνησε να αναπτύσσεται μέσω franchise.

10.  Ένα από τα καλύτερα και πλέον επώνυμα ονόματα στο χώρο του γυναικείου αξεσουάρ και υποδήματος ξεκίνησε την ανάπτυξή του.

11.  Νέα διαφοροποιημένη επιχειρηματική πρόταση από ηγέτιδα αλυσίδα γυναικείας νεανικής ένδυσης ταράζει τα νερά στο χώρο και ξεπερνά κάθε προσδοκία των δικαιοδόχων.

12.  Νέα επιχειρηματική ιδέα στο χώρο της γυμναστικής – αδυνατίσματος, με τεχνογνωσία από το εξωτερικό και δοκιμασμένο σύστημα λειτουργίας υπόσχεται σε γυναίκες κάθε ηλικίας το επιθυμητό αδυνάτισμα. Τρεις αλυσίδες, ήδη, δραστηριοποιούνται και όλο και περισσότερα studios κατακλύζουν την αγορά.

13.  Τα 24h video clubs και τα κλασικά συνεχίζουν την ανάπτυξή τους.

14.  Νέα αλυσίδα στο χώρο του γυναικείου αξεσουάρ ξεκίνησε ένα καταπληκτικό κατάστημα στην Ερμού.

15.  Νέο concept με 3 Χ 8 Χ 365 αυτόματες φωτογραφίες.

16.  Νέα αλυσίδα στα κτηματομεσιτικά.

17.  Comeback γνωστού ονόματος και πάλι από τα κτηματομεσιτικά.

18.  Στρατηγική συμμαχία και επενδυτική συμμετοχή σε νέα αλυσίδα από γνωστό του χώρου.

19.  Νέα αλυσίδα με ανάπτυξη στο εξωτερικό έχει ξεκινήσει και στη χώρα μας στο χώρο των φυτικών καλλυντικών.

20.  Η μεγαλύτερη αλυσίδα στο χώρο των φυτικών καλλυντικών αναπτύσσεται ραγδαία στο εξωτερικό.

21.  Solarium από δύο αλυσίδες και θεαματικές αλλαγές και βελτιώσεις από την μία εκ των δύο.

22.  Αναγομώσεις συνέχεια... καινούργια καταστήματα και βελτιωμένες υπηρεσίες.

23.  Νέο όνομα αναμένεται στο χώρο της παιδικής ένδυσης.

24.  Νέα concepts από το χώρο των υπηρεσιών.

25.  Κέντρα υγείας και ευεξίας. Αριθμούν σε 3+ αλυσίδες και χαρακτηρίζονται από μεγάλο ενδιαφέρον.

 

26.  Ανακατατάξεις και στρατηγικές.

27.  H εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Cosmote συμφώνησε να εξαγοράσει ποσοστό 42% στην εταιρεία τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού Γερμανός στα 19 ευρώ ανά μετοχή. Το τίμημα της συμφωνίας διαμορφώνεται στα 651 εκατ. ευρώ.

28.  Πώς αντιμετωπίζουν η Vodafone και η ΤΙΜ Hellas, που πωλούσαν μέχρι τώρα περίπου το 30% των συνδέσεών τους μέσω του δικτύου καταστημάτων Γερμανός, την κίνηση της Γερμανός;

29.  Θα επιχειρήσουν να «σπάσουν» τις συμβάσεις που έχουν με την Γερμανός; (Να δούμε πόσο καλή δουλειά έχει κάνει το νομικό τμήμα της εισηγμένης)

30.  Θα επιδιώξουν να φέρουν τους πελάτες στα δικά τους δίκτυα καταστημάτων ή θα αναζητήσουν άλλους διαύλους-αλυσίδες διάθεσης των προϊόντων τους; (μήπως θα προσανατολισθούν πιο έντονα στο franchise;)

31.  Αναμένεται μάχη προσφορών στις τιμές! (πάντα προς όφελος των καταναλωτών)

32.  Θα επιχειρήσουν η Vodafone και η ΤΙΜ Hellas να μπλοκάρουν δικαστικά τη συμφωνία της εξαγοράς, τεκμηριώνοντας ότι παραβιάζει τον ελεύθερο ανταγωνισμό;

33.  Η Cosmote θα συνεχίσει την πρόσφατη απόπειρά της να δημιουργήσει το δικό της δίκτυο franchise; (έτσι κι αλλιώς πέτυχε με μια κίνηση να πετύχει αυτό που ήθελε, την διείσδυση στη λιανική!)

34.  Οι δικαιοδόχοι της Γερμανός θα επηρεασθούν «χάνοντας» το προνόμιο αντιπροσώπευσης των τριών εταιρειών κινητής.

35.  Οι συμβάσεις franchise προβλέπουν ότι σε περίπτωση πώλησης του καταστήματος franchise, ο Δικαιοπάροχος εγκρίνει και αποφασίζει για το αν θα συνεχίσει την συνεργασία του με το νέο ιδιοκτήτη. Στη περίπτωση της Γερμανός, οι Δικαιοδόχοι έχουν δικαίωμα επιλογής;

36.  Αν η Cosmote θα σταματήσει να πληρώνει air time, οι Δικαιοδόχοι δεν θα χάσουν έσοδα;

37.  Έχει μήπως δημιουργηθεί ευκαιρία για νέα αλυσίδα στο χώρο της κινητής και των παρελκομένων;

 

38.  Σταμάτησε το franchise αλυσίδα ιδιόκτητων καταστημάτων, αφού μετά από επίμονες προσπάθειες δεν άνοιξε κανένα κατάστημα. (Δεν είναι όλες οι ιδέες franchiseable!)

39.   Στη μαύρη λίστα έχει προστεθεί από καιρό και αλυσίδα στο χώρο της υγιεινής.

40.  Άστοχες επιλογές προβολής έχουν ως συνέπεια τη μηδενικά αποτελεσματικότητα.

41.  Η αποκλειστικότητα είναι κάτι που συνήθως δεσμεύει και τα δύο μέρη.

42.  Το Ολικόν Επιχειρηματικό Πλάνο της εκάστοτε Δικαιοπαρόχου Εταιρείας οφείλει να προσδιορίζει άπασαν τα μεγέθη και τις καταναλώσεις όλων των πλουτοπαραγωγικών πόρων που αναλίσκονται εις τον βωμόν της αναπτύξεως της αλυσίδας δικαιόχροσης, βάση πάντοτε των γεωγραφικών και νομικών δικαιοδοσιών που προσδιορίζουν το επιτυχές μίγμα δραστηριοτήτων και προϊόντων απαραιτήτων για την διασφαλισμένη επιτυχία του ολικού συστήματος franchise, θα μπορούσε να προσθέσει κάποιος.

43.  Ποτέ μην συστήνεις ανθρώπους που μπορούν να σε δυσφημήσουν με το έργο τους.

44.  Κάθε σύμβουλος είναι ανεξάρτητος από τις αλυσίδες που εκπροσωπεί και προωθεί.

45.  Αν σας έχει απογοητεύσει μια αλυσίδα, ίσως να φταίει η διοίκησή της, ίσως να φταίει κάποιο στέλεχός της, ποτέ όμως δεν φταίει ο σύμβουλος!

46.  Ποιά μεταγραφή θα συζητηθεί σύντομα;

 

47.  Νέες επιδοτήσεις!!!

48.  Μηχανογράφηση, δηλαδή λογισμικά για την διαχείριση της εταιρείας σας, με επιδότηση 40% - 50% για εταιρείες με περισσότερα από 5 ή 20 άτομα και δραστηριότητα από τρεις κλεισμένες χρήσεις.

49.  Νέοι επιχειρηματίες, άνδρες και γυναίκες, για να ανοίξουν την δική τους επιχείρηση franchise, με επιδότηση 50% σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως στεγνοκαθαριστήρια, επισκευές αυτοκινήτων, κ.α.

50.  Επιδότηση εμπορικών εταιρειών από τις τράπεζες, με ερώτημα το αν θα συμπεριλαμβάνεται στο franchise.

51.  Από τον Οκτ επιδότηση εμπορικών και παροχής υπηρεσιών, με σαφή υπόσχεση ότι δεν θα εξαιρεθεί το franchise.

 

52.  Τον προηγούμενο μήνα ο Σύνδεσμος πραγματοποίησε ημερίδα για τα συστήματα πληροφορικής.

53.  Αναμένεται νέα ημερίδα για τις επιδοτήσεις, δανειοδοτήσεις, κ.λπ.

54.  Παρουσίαση γαλλικών concepts από την Πρεσβεία και την ΚΕΜ.

55.  Νέα σελίδα για το franchise από εφημερίδα μεγάλης εμβέλειας!

56.  Εντυπωσιακή χρησιμότητα του www.franchise.gr για τον δυνητικό δικαιοδόχο, όπως κατέδειξε σχετική έρευνα ικανοποίησης πελατών του site.

 

57.  Lovemarks are a new way of thinking about the things we love. Lovemarks are better than brands, because they are about Love and Respect: they speak to us as thinking and feeling human beings. Lovemarks embody Mystery, Sensuality and Intimacy. www.lovemarks.com

58.  Metrosexual: Άντρας που δίνει περισσότερη σημασία και προσοχή από ο μέσο όρο στην εμφάνιση και «καλλωπισμό» του. Ένα νέο target group για τις αλυσίδες franchise!

59.   Drink the Kool-Aid: Να πιστεύεις απόλυτα κάτι, τυφλά και χωρίς αμφιβολίες. Κατάσταση ψυχολογίας και ψυχισμού που επιθυμούμε να χαρακτηρίζει τους δικαιοδόχους.

60.   Phishing: Δημιουργία πλαστού website με σκοπό την απόσπαση προσωπικών στοιχείων π.χ. passwords, visa numbers για την εξαπάτηση των χρηστών. Δημιουργία μέσω αντιγραφής αλυσίδων franchise με στόχο την παραπλάνηση δικαιοδόχων και καταναλωτών.

61.  Earworm: Τραγούδι που επαναλαμβάνεται συνέχεια στο μυαλό όσων το έχουν ακούσει. Σύστημα franchise που βρίσκεται στις 5 πρώτες επιλογές των δικαιοδόχων.

 

62.  Στην απόσβεση μετράμε και τον αέρα του καταστήματος.

63.  Η απόσβεση υπολογίζεται βάση των χρηματοροών.

64.  Στην απόσβεση μετράμε και την προκαταβολή του φόρου εισοδήματος (60%), που ευτυχώς μας επιβαρύνει ουσιαστικά στην αρχή.

65.  Οι δικαιοπάροχοι μας βοηθούν να βρούμε κατάστημα.

66.  Για να μας βοηθήσουν πρέπει να υπογράψουμε και ένα προσυμφωνάκι.

67.  Καταστήματα υπάρχουν, καλές εταιρείες επίσης υπάρχουν.

68.  Πριν ξεκινήσει κάποιος μια συνεργασία ως δικαιοπάροχος καλό θα είναι να διερευνήσει στον Τειρεσία το ποιόν του δικαιοπαρόχου!

69.  Άλλο πράγμα είναι το Business Plan και άλλο τα επίσημα οικονομικά στοιχεία ενδεικτικών καταστημάτων.

70.  Το πρώτο είναι προβλέψεις, τεκμηριωμένες ή όχι.

71.  Το δεύτερο είναι η ιστορική αλήθεια!

72.  Όποιος δεν δείχνει τα επίσημα κάτι έχει στο μυαλό του. Μπορεί να πιστεύει ότι ο δικαιοδόχος του είναι τόσο ικανός που θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενη απόδοση!!!

73.  Όποιος δουλεύει για hobby αφενός περνά ωραία, αφετέρου δεν πιέζεται για να γίνει καλύτερος επαγγελματίας.

74.  Η γενιά των 35 – 40 έχει αρχίσει και καταλαμβάνει καίριες θέσεις.

75.  Αρκετοί νυν και πρώην στρατιωτικοί βρίσκουν διέξοδο στο franchise.

76.  Αρκετοί νέοι αποφοιτήσαντες διερευνούν το franchise.

77.  Υφιστάμενοι καταστηματάρχες αλλάζουν ρότα.

78.  Όλο και περισσότεροι αγαπούν το franchise.

79.  Όλο και λιγότερες αλυσίδες χωρίς όραμα και κεφάλαια αποφασίζουν να αναπτυχθούν μέσω franchise, καθώς αντιλαμβάνονται τα entry-barriers!

80.  Όλο και περισσότερες αλυσίδες δημιουργούν, ανανεώνουν και υποστηρίζουν διαφοροποιημένες επιχειρηματικές ιδέες.

81.  Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες αντιλαμβάνονται ότι χωρίς υποδομές και χρήματα δεν μπορούν να αναπτυχθούν.

82.  Τα χρήματα βρίσκονται. Οι υποδομές δημιουργούνται.

83.  Οι σύμβουλοι δημιουργούν υποδομές!

84.  Από τα πιο δύσκολα στο franchise είναι να βρεις κατάλληλους ανθρώπους για να στελεχώσουν την επιχείρησή σου. Συνήθως αυτοί δεν υπάρχουν και προσπαθείς με μεταγραφές.

85.  Οι επιχειρηματίες οφείλουν να αντιληφθούν το τι ακριβώς ζητάνε και ποιες αρμοδιότητες θα εκχωρήσουν. Συνήθως προσλαμβάνουν κάποιον με ένα σχετικό βιογραφικό που να γράφει κάπου και το franchise και του ζητάνε να οργανώσει το τμήμα (π.χ.) υποστήριξης. Τότε χάσανε από χέρι.

 

86.  Οι ιδέες γεννιούνται.

87.  Οι ιδέες εμπνέονται (ή αντιγράφονται)!

88.  Οι ιδέες δοκιμάζονται στο πιλοτικό κατάστημα.

89.  Οι ιδέες αναθεωρούνται.

90.  Οι ιδέες τυποποιούνται στο πακέτο franchise και ενσωματώνουν τα οργανωτικά και λειτουργικά στοιχεία και προδιαγραφές.

91.  Οι ιδέες υποστηρίζονται από ανθρώπους και συστήματα.

92.  Οι ιδέες κατοχυρώνονται.

93.  Οι ιδέες είναι κάτι που πιστεύεις.

94.  Οι ιδέες που είναι καλές κυριαρχούν στην αγορά.

95.  Οι ιδέες που είναι πολύ καλές αφήνουν λεφτά σε όλους.

96.  Οι ιδέες που είναι πάρα πολύ καλές αφήνου πολλά λεφτά σε αυτόν που τις γέννησε.

97.  Οι ιδέες αναπτύσσονται και φτάνουν σε ένα σημείο που σου έχουν αφήσει αρκετά χρήματα ή που τις πουλάς στην καλύτερη τιμή (βλέπε Γερμανός).

98.  Οι ιδέες, ότι κι αν είναι αυτές, κάποτε, φτάνουν σε σημείο φθοράς. Κανένας δεν φτιάχνει πια ασπίδες και δόρατα. Η αγορά και οι συνήθειες αλλάζουν.

99.  Κάποτε οφείλεις να εγκαταλείψεις την ιδέα σου. Κράτα μόνο την πατρότητά της και όσα λεφτά έβγαλες.

100. Μπορείς να μεγαλουργήσεις με μια νέα ιδέα!

LET'S TALK FRANCHISE