OVERFRANCHISING

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ

 

#1

-          Οι αλυσίδες δικαιόχρησης που έχουν αναγνωρισθεί από την αγορά και ευημερούν διακρίνονται για τις ικανότητές τους, την διαρκή ανέλιξή τους και τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά τους.

-          Οι υποψήφιοι δικαιοδόχοι που διαβάζουν ένα κλαδικό έντυπο είναι πολλοί, ίσως και 100.000 ετησίως.

-          Αν όλοι αυτοί μελετούν ότι διαβάζουν δεν θα έπρεπε να υπάρχουν άσχετα συστήματα στην αγορά, καθώς οι δικαιοπάροχοί τους δεν θα εύρισκαν συνεργάτες.

-          Εκτός αν ο Έλληνας τυφλώνεται από εκθαμβωτικές παρουσιάσεις και λόγια και δεν βλέπει την ουσία.

-          Ή αν οι υπεύθυνοι ανάπτυξης και marketing κάνουν την δουλειά τους παραπάνω από περίφημα.

-          Ή αν τα περιοδικά τα γράφουμε ψιλομασημένα και ψιλοκαλυμμένα, φοβούμενοι τους Δαναούς... ή κοιτώντας το δάσος και όχι τα δέντρα!

 

#2

  1. Οι δικαιοπάροχοι είναι αυτοί που συντηρούν τα κλαδικά περιοδικά με τις διαφημίσεις τους. Ωστόσο τα κέρδη έρχονται με τις πωλήσεις, καθώς και συνέχιση...
  2. Οι υποψήφιοι δικαιοδόχοι είναι αυτοί που κυρίως διαβάζουν τα περιοδικά, καθώς – αν μη τι άλλο – είναι πολύ περισσότεροι από τους δικαιοπαρόχους.
  3. Πώς λοιπόν το περιοδικό υπηρετεί κατά πρώτον τους δικαιοδόχους, αφού η οικονομική του ευρωστία εξαρτάται από την άλλη πλευρά του νομίσματος;
  4. Το νόμισμα είναι ένα και η αξία του υπάρχει μόνο αν και οι δυο μεριές του είναι αυθεντικές.

 

#3

>>> Το ζήτημα είναι η συνεχής ανάπτυξη.

>>> Το να δημιουργήσεις 5 – 10 καταστήματα και να μείνεις σταθερός με δικαιοδόχους που αγωνίζονται για τα λειτουργικά τους, δεν λέει κάτι, για κανένα.

>>> Η στρατηγική ανάπτυξης θα πρέπει να είναι καθορισμένη, δυναμική, με σημαντικά οφέλη για κάθε πλευρά.

>>> Μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνονται υπεραξίες και ενδυναμώνεται ο θεσμός.

 

#4

-          Αν ένα στέλεχος σε μια εταιρεία συμβούλων αποχωρήσει από αυτήν με καλό τρόπο, και λάβει την θέση συμβούλου ανάπτυξης σε εταιρεία franchise πελάτη της πρώτης. Θα προσπαθεί να δώσει δουλειές στην πρώτη.

-          Αν αποχωρήσει με όχι τις καλύτερες προϋποθέσεις θα κόψει κάθε επαφή μεταξύ των δυο εταιρειών. Ίσως προσεγγίσει και τον κύριο ανταγωνιστή της πρώτης.

-          Αν μια εταιρεία συμβούλων δίνει projectάκια σε στελέχη, αυτά της το ανταποδίδουν με τον Α ή Β τρόπο.

 

#5

  1. Χαλίφης στην θέση του Χαλίφη.
  2. Είναι φανερό ποιος νοείται ως Χαλίφης. Ωστόσο, πάντα υπάρχει ένας (ή και περισσότεροι) που θέλει να γίνει Χαλίφης.
  3. Υπάρχει, όμως, ένας μόνο Χαλίφης; Προσωπικά μετράω στα γρήγορα τέσσερις!!!

 

#6

>>> Σε κάθε περίπτωση, τα εν οίκω τα προσέχουμε, καθώς μικρές λεπτομέρειες αποσπασματικά γραμμένες, αληθείς ή όχι, δημιουργούν αρνητικό κλίμα, σε μια εποχή που απαιτεί ενότητα και κοινή στρατηγική.

>>> Το Νομοσχέδιο δεν ψηφίσθηκε και το μοναδικό μέσο που δεν το προδημοσίευσε, χάνοντας για κάποιους αποκλειστικότητα, ήταν ένα και μόνο ένα! Παρόλο που φυσικά το είχαμε όχι μόνο στα χέρια μας, αλλά και ενεργά εργασθήκαμε για ότι καλύτερο μπορούσε να είναι αυτό, όπως και όλα τα μέλη του Συνδέσμου, δεν βιαστήκαμε μη θέλοντας να προβούμε άθελά μας σε παραπληροφόρηση.

>>> Αν ήσουν φίλε εντάξει ας το έκρινες τότε και όχι εκ των υστέρων. Εκτός και αν τώρα διανύεις μια Νέα Εποχή. Ωστόσο, πέρα από τις κακίες, συνέχισε την γενική προσπάθεια ξεκαθαρίσματος. (Περιμένω να γράψεις και για τους άλλους Ιζνογκούντ!!!)

 

#7

-          Αποχώρηση εταίρου σε ετερόρρυθμη εταιρεία συνεπάγεται και αλλαγή του καταστατικού της.

-          Ετοιμάζει νέο έντυπο, ποικίλης ύλης περί επιχειρηματικότητας, μια νέα εκδοχή κλαδικού περιοδικού ή τίποτα απ’ όλα αυτά;

-          4franchising. Ανακοινώθηκε αλλά ακόμα δεν έχουμε νέα, παρά μόνο ερωτηματικά για την διανομή του.

-          Νέος οδηγός franchise από το InBusiness για την Κύπρο.

-          Νέα πρωτοβουλία με πολυσέλιδη αναφορά στον θεσμό από έγκριτη εφημερίδα.

-          Gold Edition τον Σεπτέμβρη, με καλές προοπτικές.

 

#8

Ο Γύρος του Κόσμου... σε μια Έκθεση. ΚΕΜ World Franchise Exhibition.

No Comments.

 

###

??? Παιχνίδια και Προβλήματα!

??? Ομαδικές αποχωρήσεις από γνωστή αλυσίδα!

??? Σημαντική αποχώρηση γενικού διευθυντή!

??? Καταστήματα επώνυμης αλυσίδας κλείνουν ή αυτή αναδιοργανώνεται!

??? Χαμηλή κινητικότητα στον χώρο της ευεξίας!

??? Όταν τα νέα καταστήματα είναι εταιρικά, μετράνε για το franchise;

??? Ψάρια και ζωάκια.

??? Επιδοτήσεις μετατροπής και ανακαίνισης.

??? Θα σταματήσει να σφυράει;

??? Exhibitions χωρίς την ΚΕΜ, φαΐ χωρίς αλάτι!

 

###

> Νέα (και πρώτη) συνεργασία γνωστής αλυσίδας αξεσουάρ με εταιρεία συμβούλων. Καλή επιτυχία!

> Περιμένουμε πολλά εγκαίνια από γνωστή και νέα αλυσίδα.

> Οικιακή Ψυχαγωγία. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τη Νέα Οικιακή Ψυχαγωγία.

> Νέοι πρόεδροι! Συγχαρητήρια εκ βάθους καρδίας!

> Μετακίνηση πολύ γνωστής διευθύντριας ανάπτυξης. Συγχαρητήρια!

> 5 μηνών κοριτσάκι. Μωρουδίλα – Το αγνότερο άρωμα στη πόλη!!!

> Η ανάπτυξη στο εξωτερικό είναι δύσκολο πράγμα. Όποιοι όμως πετύχανε redefinition του θέματος επέτυχαν και αναπτύσσονται ταχέως.

> Νέα Γενική Διευθύντρια σε γνωστή αλυσίδα.

> Αναμένεται αποχώρηση Διευθυντών Ανάπτυξης από επώνυμα συστήματα.

> Μπράβο στις ημερίδες και στα events!

 

***

Το Franchise 99% των περιπτώσεων δεν αφορά σε επενδυτική διαδικασία, άρα δεν μετράται αποκλειστικά και μόνο με οικονομικούς δείκτες αποδόσεων.

Οι Διαιτησίες στην Ελλάδα δεν συνηθίζονται!

Για ότι δεν αναφέρεται στις Συμβάσεις καλείται να το αντιμετωπίσει ο εκάστοτε Κώδικας και εμπειρία Δικηγόρων και Δικαστών. Επιπλέον, πολλά αναφέρονται και αρκετά είναι καταχρηστικά για το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και ανεφάρμοστα από την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Συμβάσεις και λοιπά νομικά κείμενα οφείλουν να συντάσσουν μόνο οι Νομικοί και από αυτούς μόνο εκείνοι που ενημερώνονται διαρκώς.

Εγχειρίδιο Λειτουργίας, φίλε Καθηγητά πραγματικά δεν χρειάζεται με τη μορφή που το εννοείς, σε πλήθος περιπτώσεων και ειδικά κλάδων, όπως η ένδυση, καθώς ο ρόλος της εκπαίδευσης, αρχικής και συνεχόμενης καλύπτει πλήρως τα περί εγχειριδίου.

Ένα εγχειρίδιο για να είναι αποτελεσματικό οφείλει πρώτα απ’ όλα να είναι κατανοητό και να δίνει βάρος στο ζήτημα της λειτουργίας, μέσω εντύπων και πληροφοριακών συστημάτων, καθώς σε καμιά περίπτωση δεν είναι αυτό βιβλίο ανάγνωσης και παπαγαλίας.

Η απαράδεκτη προετοιμασία συστημάτων δικαιόχρησης από άτομα που αυτοβαπτίστηκαν σύμβουλοι οφείλει να καταγγέλλεται καθώς ζημιώνει σοβαρά τον Θεσμό!

 

LET'S TALK FRANCHISE