1. Τα τελευταία δύο έτη παρατηρείται εξαιρετική βελτίωση της δημοτικότητας του θεσμού στους επιχειρηματικούς κύκλους.
  2. Η ποσότητα των επισκεπτών σε συνδυασμό με το εισιτήριο των 20 € και κυρίως το σοβαρό ενδιαφέρον τους στη πρόσφατη 9η Διεθνή Έκθεση KEM Franchise αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
  3. Το πλήθος των εκδηλώσεων ενδιαφέροντος που δέχεται τόσο το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS, όσο και το ελληνικό portal για το franchise, το www.franchise.gr αποδεικνύει επίσης του λόγου το αληθές.

 

  1. Τα hot new entries επιχειρηματικών κλάδων:

-        ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

-        ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

-        ΕΥΕΞΙΑ – ΥΓΕΙΑ

-        ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

-        ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤΣ

-        ΑΝΑΓΟΜΩΣΕΙΣ

 

  1. Ακούσθηκε για το Νομοσχέδιο του Συνδέσμου, από σοβαρό μελετητή του χώρου, ότι χαρακτηρίζεται από αδυναμίες.
  2. Έντυπα του χώρου δημοσίευσαν το 9ο Νομοσχέδιο, αναμένοντας να ψηφισθεί από τη Κυβέρνηση και βασίσθηκαν σε δικές τους αξιόπιστες πηγές και πληροφορίες.
  3. Ωστόσο, ακόμα περιμένουμε και αναρωτιόμαστε (;) που «σκαλώνει» το όλο θέμα.
  4. Η ανάγκη για κώδικα δεοντολογία των Συμβούλων Franchise είναι επιτακτική και ο Σύνδεσμος οφείλει να λάβει άμεσα θέση και να προχωρήσει σε σχετικές ενέργειες.

 

  1. Ποιά εταιρεία συμβούλων άλλαξε όνομα και ποιούς λόγους;

10.  Το ενεργό πελατολόγιο κάθε εταιρείας συμβούλων αποδεικνύει τη δυναμική της αρκεί να είναι αφενός ενεργό και αφετέρου οι πελάτες της να είναι ευχαριστημένοι.

11.  Παρατηρούνται νέες πρωτοβουλίες στο χώρο των συμβούλων.

12.  Νέα σχήματα.

13.  Νέο marketing.

14.  Νέες υπηρεσίες.

15.  Ποιά εταιρεία συμβούλων διαπρέπει στην «εξαγωγή» συστημάτων εκτός Ελλάδος;

16.  Ποιά εταιρεία συμβούλων ισχυρίζεται ότι διαθέτει ικανότητες για δραστηριοποίηση στο εξωτερικό;

17.  Εξελίσσεται έρευνα αγοράς για τον κλάδο των συμβούλων.

18.  Πώς επηρεάζουν τα εκδοτικά συμφέροντα τον κλάδο;

19.  Ποιός ξένος τίτλος θέλει να δραστηριοποιηθεί και στη χώρα μας;

20.  Ποιός προσπαθεί να ξεκινήσει νέο περιοδικό;

21.  Ποιός δραστηριοποιείται πρόσφατα ως σύμβουλος, με εμπειρία και νέο όνομα, έχει αποσπάσει την εκτίμηση των συναδέλφων του;

22.  Ανακατατάξεις και μετεγγραφές έδωσαν το παρόν τους στη φετινή έκθεση.

23.  Οι αντιγραφές, πλέον, γίνονται σε χρόνο ρεκόρ, με αποτέλεσμα να μη ξέρεις ποιός ξεκίνησε τι.

24.  Σαφέστατα, η ανάλυση του ανταγωνισμού μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου έχει φτάσει στα μέγιστα.

25.  Προσοχή, όμως, μη πατήσεις τη μπανανόφλουδα.

26.  Φήμες οργιάζουν για πώληση μεγάλης αλυσίδας στο χώρο.

27.  Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Απλά μπορεί να μη καίγεται αυτό που πιστεύεις!

28.  Νέα concepts ξεκινούν συνέχεια. Concepts με άποψη, concepts διαφοροποιημένα, concepts «μια από τα ίδια».

29.  Comeback για το franchise αναμένεται από το χώρο του οικιακού εξοπλισμού.

30.  Σημαντικότατη εξέλιξη στο ίδιο χώρο από εταιρεία κορυφή.

31.  Τι θα γίνει με το χώρο της ευεξίας και γυμναστικής; Εξαιρετικά concepts περιμένουν την ανάπτυξή τους ή οποία αργεί και το τρένο της ανάπτυξης δεν περιμένει;

32.  Ευεξία και Υγεία: Χώρος με ανάπτυξη και θέματα προς επίλυση.

33.  Ευεξία και Γυμναστική: Τα curves τρέχουν και δεν πιάνονται!

34.  «Full» Κέντρα Ευεξίας: Προσδοκούμε!

  1. «Διαφορετική» συγχώνευση από αλυσίδες εστίασης, με κύριο πλεονέκτημα την εμπειρία, υποδομές, κουλτούρα και γνώση, αναμένεται να καθορίσουν νέα δεδομένα.
  2. Μικροί επιχειρηματίες συνεπάγονται μικρά δίκτυα.
  3. Γκρίνια από δικαιοπαρόχους συνεπάγεται ανάπτυξη με προβλήματα.
  4. Η νέα ρύθμιση για τους φούρνους ανοίγει τα φτερά στον κλάδο.
  5. Νέο concept από ηγέτιδα αλυσίδα στην εστίαση ετοιμάζεται.
  6. Pizza delivery, ο νέος ορισμός της pizza στο franchise.
  7. Πρόβλημα (μεγάλο) στα Comfuzio, με επιπλοκές και στους συνεργάτες τους.
  8. Αξεσουάρ και franchise. Για να κάνεις πλέον franchise πρέπει να έχεις όνομα.
  9. Για να κάνεις franchise (2) πρέπει να ξέρεις το άθλημα ή να έχεις την διάθεση να πληρώσεις την γνώση.
  10. Παιδικό υπόδημα. Το όνομα ΜΟΥΓΕΡ φαίνεται να ξύπνησε! (Διευκ. θετικό σχόλιο)
  11. Ποιός είναι από πίσω (φανερά ή όχι) από αλυσίδα υπηρεσιών; Ποιός από αλυσίδα ένδυσης;
  12. Ποιός εξαγόρασε όνομα στην ένδυση;
  13. Ποιός έχει ετοιμάσει το κορυφαίο project στην γυναικεία ένδυση; (Διευκ. δεν διατίθεται ακόμη ως franchise)
  14. Ποιός ξαναδοκιμάζει το franchise και γενικά δεν του πάει (ποτέ ως τώρα);
  15. Νέο σήμα στα αξεσουάρ, με προσδοκίες και ικανότητες.
  16. Ποιός περίμενε 20 καταστήματα εντός του έτους, δεν τα κατάφερε και εγκατέλειψε την στρατηγική της δικαιόχρησης.
  17. Ποιοί τάζουν 20+ καταστήματα ανά έτος;
  18. Σε ποιον μπήκε το ΙΚΑ και τον εξόντωσε.
  19. Εξαιρετική ανάπτυξη παρατηρείται σε αλυσίδα σουπερμάρκετ.
  20. Νέος παίχτης αναμένεται.
  21. Σοβαρός παίχτης το μελετά!
  22. Στρατηγική αναδιάταξης, επαναπροσανατολισμού και εξυγίανσης του χώρου!!!
  23. Ποιός δικαιοπάροχος φημολογείται ότι χρωστά ένα εκατ. στην αγορά;
  24. Ποιός έχει πρόβλημα με το σήμα του;
  25. Ποιός ζητά στελέχη για να πάρει τεχνογνωσία;
  26. Ποιό περιοδικό δεν ήταν στην έκθεση της ΚΕΜ;
  27. Σε ποιούς είχε υποσχεθεί την παρουσία του;
  28. Πώς χειρίσθηκε το όλο θέμα και τι συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε;
  29. Ποιός σύμβουλος χρωστά και σε ποιούς; Τι συμφέροντα προασπίζεται και ποιό θα είναι το μέλλον του;
  30. Νέο όνομα και νέα εταιρεία συμβούλων με άλλες προϋποθέσεις και ικανότητες, ενδεχομένως δημιουργήσει την διαφορά!
  31. Ποιά αλυσίδα έπιασε τους στόχους της εντός ενός και μόνο έτους και πλέον «κοιτά» μόνο στο εξωτερικό;
  32. Νέες πρωτοτυπίες και διαφορετικά concepts με εστίαση στο κέρδος των δικαιοδόχων στο χώρο των στεγνοκαθαριστηρίων.
  33. Μην αναθέτεις εργασίες σε επαγγελματίες που δεν έχουν ικανότητες.
  34. Εμπιστεύσου τους φίλους σου, αφού πρώτα αποφασίσεις ποιοι είναι αυτοί.
  35. Είσαι παράδειγμα και έχεις ευθύνες.
  36. Αν ο άνθρωπος ήταν μόνο εργατικός δεν θα είχαμε εφευρέσεις!
  37. Franchise σε νεκροθάφτες. (+++) Ποιός θα το αναλάβει;
  38. Όταν ο dealer γίνεται δικαιοδόχος, σημαίνει είτε ότι δένεται με τον προμηθευτή του είτε (επιπλέον) λαμβάνει πολύ καλύτερη υποστήριξη.
  39. Αναγομώσεις μελανιών και franchise. Από που αγοράζουν, τι ποιότητα υπηρεσιών υπάρχει, τι αναμένεται και ποιά τελικά είναι η αγορά;
  40. Powered by Franchise. Καλό!
  41. Αναδιάταξη στα αφιερώματα των οικονομικών εφημερίδων.
  42. Το franchise πλέον φανερώνει νέες προοπτικές και τάσεις ανάπτυξης, αρκεί να υπάρχει ενιαία και σοβαρή στρατηγική του θεσμού καθώς και δικαιοπάροχοι με ικανότητες και υποδομές.
  43. Νέα εμπορικά κέντρα μεταμορφώνουν κυριολεκτικά το τοπίο.
  44. Λέξεις κλειδιά για το 2007, πολλές και σοβαρές!
  45. Καλύτερο Marketing, προσανατολισμένο στους επιχειρηματίες.
  46. Καλύτερο Marketing, προσανατολισμένο στην πραγματικότητα της δικαιόχρησης.
  47. Καλύτερη οργάνωση, χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία και μηχανογράφηση.
  48. Συμβάσεις, σοβαρές και όχι αδιάφορα και άσχετα copy – paste.
  49. Εγχειρίδια από επαγγελματίες.
  50. Συστήματα παρακολούθησης και ελέγχου.
  51. Concepts, βιώσιμα και κερδοφόρα.
  52. Συνεχής βελτίωση του συστήματος.
  53. Καλύτερη σχέση με τους πελάτες και αύξηση πιστότητας.
  54. Νέες επιδοτήσεις για εταιρείες με δύο διαχειριστικές χρήσεις και άνω.
  55. Πέρα από τα καθιερωμένα κανάλια εύρεσης δικαιοδόχων υπάρχουν και άλλα επίσης σημαντικά.

90.  Ορισμός (1): Franchise: Ο καλύτερος τρόπος συνεργασίας και διάχυσης τεχνογνωσίας, δημιουργίας οικονομιών κλίμακος με σκοπό την απόκτηση αμοιβαίων κερδών.

91.  Ορισμός (2): Franchise: Ο μοναδικός τρόπος του να ανοίξεις μια επιχείρηση μειώνοντας στο ελάχιστο τόσο τα άγχη σου, όσο και τις πιθανότητες να την κλείσεις.

92.  Ορισμός (3): Franchise: Ο μοναδικός τρόπος να δημιουργήσεις μια αλυσίδα, να βγάλεις λεφτά και κυρίως να διασφαλίσεις την επιχειρηματική μακροβιότητά σου, αρκεί να έχεις κάτι να πεις και να κάνεις τα σωστά βήματα.

93.  Ορισμός (4): Franchisor: Συνήθως, ο εμπνευστής, ιδρυτής, διευθυντής και άνθρωπος για όλες τις δουλειές, που ναι μεν διοικεί την αλυσίδα του, αλλά παράλληλα έχει συνεργάτες με τόσο με δικαιώματα όσο και με ευθύνες.

94.  Ορισμός (5): Franchisor: Αυτός που κάποτε είχε μια καλή ιδέα, 1 – 3 καταστήματα και λίγα λεφτά για να τα διαθέσει σε άυλες επενδύσεις. Σήμερα πρέπει να έχει καταφέρει να βρει και να εξελίξει ισχυρά ανταγωνιστικά και διαφοροποιητικά στοιχεία.

95.  Ορισμός (6): Franchisee: Ο μελλοντικός συνάδελφος ενός υποψηφίου δικαιοδόχου, του οποίου την γνώμη δεν ζητά παρά μόνο όταν ξεκινήσει να λειτουργεί το κατάστημά του και τον συναντήσει σε κάποιο ετήσιο συνέδριο.

96.  Ορισμός (7): Σύμβουλος Franchise: Το άτομο που έχει την ικανότητα να βλέπει πράγματα που δεν βλέπουν οι πελάτες του αι που συνήθως γνωρίζει το μέλλον τους, αναπολώντας την εμπειρία του και δουλεύοντας στον υπολογιστή του.

97.  Ορισμός (8): Business Plan: Εμπεριέχει όλες τις πληροφορίες που αγνοούν τα αποτυχημένα συστήματα franchise.

98.  Ορισμός (9): Σύμβαση Franchise: Απαραίτητο κείμενο που δεν διαβάζει κανένας και που συνήθως δεν αναφέρει τίποτα από αυτά που θα συμβούν στο μέλλον.

99.  Ορισμός (10): Franchise Concept: Εμπορικό και επιχειρηματικό σύστημα, που έχει σχεδιασθεί, δοκιμασθεί, πετύχει, τυποποιηθεί, οργανωθεί και αναπτύσσεται με αμοιβαία αποδεκτούς και συμφέροντες όρους και στόχους.

100. Η εμπιστοσύνη στον θεσμό κερδίζεται μόνο αφού κάποιος μελετήσει και αναλύσει τα έως τώρα δεδομένα.

 

LET'S TALK FRANCHISE