FRANCHISE2

ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ

 

  1. Οι δικαιοπάροχοι αναζητούν ένα οργανωμένο σύστημα που θα τους επιτρέψει να καρπώνονται τις υπεραξίες της αρχικής ιδέας και προσπάθειάς τους.
  2. Οι δικαιοπάροχοι επιζητούν ελάχιστα λειτουργικά έξοδα και απλές οργανωτικές δομές.
  3. Οι δικαιοπάροχοι αναζητούν ικανούς και φιλόδοξους δικαιοδόχους.
  4. Οι δικαιοπάροχοι επιζητούν ικανά και πιστά στελέχη.
  5. Οι δικαιοπάροχοι αναζητούν αποτελεσματικότητα.
  6. Οι δικαιοπάροχοι επιζητούν μακροχρόνια βιωσιμότητα.
  7. Οι δικαιοπάροχοι αναζητούν ικανά συστήματα παρακολούθησης και ελέγχου.
  8. Οι δικαιοπάροχοι επιζητούν ηγετικό ρόλο στον κλάδο τους.
  9. Οι δικαιοπάροχοι αναζητούν έναν ικανό σύμβουλο για να στηριχθούν πάνω του.

10.  Οι δικαιοπάροχοι επιζητούν το καλό του θεσμού.

11.  Οι δικαιοπάροχοι αναζητούν αναγνώριση.

12.  Οι δικαιοπάροχοι επιζητούν την ησυχία τους.

 

13.  Οι δικαιοδόχοι αναζητούν την επιχειρηματική πρόταση που θα τους προσδώσει ευημερία.

14.  Οι δικαιοδόχοι επιζητούν εμπιστοσύνη.

15.  Οι δικαιοδόχοι αναζητούν προτάσεις με χαμηλό ρίσκο και υψηλά κέρδη.

16.  Οι δικαιοδόχοι επιζητούν την αλήθεια.

17.  Οι δικαιοδόχοι αναζητούν μοναδικά και διαφοροποιημένα concepts.

18.  Οι δικαιοδόχοι επιζητούν συνεργασίες με επώνυμους.

19.  Οι δικαιοδόχοι αναζητούν τις ευκαιρίες της αγοράς.

20.  Οι δικαιοδόχοι επιζητούν πραγματική υποστήριξη.

21.  Οι δικαιοδόχοι αναζητούν διαφάνεια.

22.  Οι δικαιοδόχοι επιζητούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και προνόμια.

23.  Οι δικαιοδόχοι αναζητούν ταχύτητα και ασφάλεια.

24.  Οι δικαιοδόχοι επιζητούν ανθρώπους που θα τους εμπιστευθούν.

 

25.  Οι σύμβουλοι αναζητούν πελάτες.

26.  Οι σύμβουλοι επιζητούν καλούς πελάτες.

27.  Οι σύμβουλοι αναζητούν πελάτες – συνεργάτες.

28.  Οι σύμβουλοι επιζητούν πελάτες που μπορούν να αποδείξουν και να υποστηρίξουν τα οράματά τους και την υλοποίηση αυτών.

29.  Οι σύμβουλοι αναζητούν τρόπους εύρεσης δικαιοδόχων.

30.  Οι σύμβουλοι επιζητούν concepts που να πουλάνε από μόνα τους.

31.  Οι σύμβουλοι αναζητούν φερεγγυότητα.

32.  Οι σύμβουλοι επιζητούν γρήγορες αποφάσεις.

33.  Οι σύμβουλοι αναζητούν καταξίωση.

34.  Οι σύμβουλοι επιζητούν επιβράβευση.

35.  Οι σύμβουλοι αναζητούν την δυνατότητα και την ελευθερία να δημιουργήσουν και να παράγουν έργο.

36.  Οι σύμβουλοι επιζητούν διάχυση του θεσμού.

 

37.  Ποιός έφυγε από γνωστή αλυσίδα και ξαναγύρισε στα παλιά λημέρια του;

38.  Ποιά τελικά αποδέχθηκε νέα πρόταση μεταγραφής;

39.  Ποιοί έφυγαν από αλυσίδα του κλάδου και πήγε σε άλλη του ιδίου κλάδου;

40.  Από ποιά εταιρεία φεύγουν στελέχη και τα «χώνουν» στον επιχειρηματία;

41.  Ποιά αλυσίδα κλείνει και ποιά την αγοράζει;

42.  Ποιά συνένωση αντιμετωπίζει θέματα και πού θα την οδηγήσουν;

43.  Ποιά αλυσίδα θα βγει στις εκπομπές Ευαγγελάτου και Χαρδαβέλα;

44.  Ποιές συγχωνεύσεις συζητιούνται;

45.  Ποιές συγχωνεύσεις εκθρόνισαν το franchise;

46.  Ποιός έχει δηλώσει ότι θα αποσυρθεί, αλλά δεν του «βγαίνει»;

47.  Ξεκινούν ημερίδες ανά την Ελλάδα.

48.  Νέο περιοδικό! – Franchise Emporium και με κατοχυρωμένο σήμα.

49.  Προσπαθεί για εταιρεία συμβούλων για άλλη μια φορά.

50.  Δεν εγκαταλείπει παρά τα λεγόμενά του.

51.  Έκλεισε το μαγαζί, αλλά θα επανέλθει καλύτερος.

52.  Ο ένας στην Ελλάδα, ο άλλος στο εξωτερικό, διαπρέπουν και συνεχίζουν.

53.  Κάτι ετοιμάζεται . . . και θα είναι και δυνατό . . .

54.  Έχουμε εκλογές στον Σύνδεσμο; Από υποψηφιότητες πώς πάμε;

55.  Νέα συστήματα. (από Ελλάδα και Εξωτερικό)

56.  Κινητικότητα και νέες αλυσίδες σε αναγομώσεις.

57.  Κινητικότητα και στις μικροεπισκευές αυτοκινήτων.

 

58.  Αναζητούνται πρωτότυπες επιχειρηματικές ιδέες που εκφράζουν δυνατά καταναλωτικά concepts.

59.  Υπάρχουν κενά στην αγορά καθώς η νέα κατάσταση δημιουργεί έντονες αλλαγές στα καταναλωτικά groups και αναπροσδιορίζει την κλασική κατηγοριοποίηση των καταναλωτών.

 

60.  Domainer: Ένα πρόσωπο που βγάζει τα προς το ζειν από την κερδοσκοπία domain names, βλ. franchise.blogspot.com, κατοχυρώνοντας τα domains που διαβλέπει ότι θα έχουν ζήτηση.

61.  Franchise Entreprenerd: Ένα πρόσωπο που διαθέτει εξαιρετικές γνώσεις προγραμματισμού και άλλες τεχνικές δεξιότητες και που δημιουργεί μια on line franchise επιχείρηση.

62.  Entrepre-Network: Μια ανεπίσημη κοινότητα από entrepreneurs και freelancers, οι οποίοι μοιράζονται γνώσεις, πληροφορίες και  εμπειρίες και υποστηρίζουν ο ένας τον άλλο.

63.  Franchise-Network: Μια ανεπίσημη κοινότητα από συμβούλους και μέσα, οι οποίοι μοιράζονται γνώσεις, πληροφορίες και εμπειρίες και υποστηρίζουν ο ένας τον άλλο.

64.  Franchisor's Syndrome: Η κατάσταση κατά την οποία ο Επιχειρηματίας – Δικαιοπάροχος πιστεύει ότι μόνο αυτός μπορεί να τρέξει την επιχείρηση και το όλο δίκτυο του είναι από ανίκανο μέχρι ηλίθιο.

65.  Consultant’s Syndrome: Η κατάσταση κατά την οποία Σύμβουλος franchise πιστεύει ότι μόνο αυτός υπάρχει και από μόνος του διαμορφώνει έναν ολόκληρο κλάδο.

66.  President’s Syndrome: Η κατάσταση κατά την οποία παράγοντας του χώρου του franchise νιώθει ότι οι ικανότητές του και η θέση του στο χώρο τον καθιστούν ως τον ικανότερο πρόεδρο, άσχετα να κατέχει ήδη την θέση ή αν έχει εκδηλώσει άμεσα ενδιαφέρον για αυτήν.

67.  Free Agent Franchise Consultant: Επαγγελματίας που εργάζεται μόνος του και προσφέρει τις γνώσεις του σε δικαιοπαρόχους.

68.  Hedgehog Concept: Επιχειρηματική Ιδέα που ανατρέπει τα δεδομένα και έχει τις δυνατότητες για μακροχρόνια επιτυχία, η οποία εφόσον εφαρμοσθεί ορθά προσδίδει ηγετική θέση στην επιχείρηση.

69.  Franchise-homepreneur: Νέος επιχειρηματίας που δημιουργεί εταιρεία στο σπίτι του και εργάζεται από αυτό.

70.  Ideopreneur: Παράγοντας του franchise που είναι απομακρυσμένος από τους κύριους «φορείς» του χώρου, εμπνεόμενος και καθοδηγούμενος από τις προσωπικές του απόψεις και ιδεολογίες.

71.  Knowledge Angel: Επαγγελματίας σύμβουλος που με την γνώση και την εμπειρία του υποστηρίζει το «ξεκίνημα» νέων δικτύων.

72.  Serial Entrepreneur: Δραστήριος επιχειρηματίας που δημιουργεί την μια επιχείρηση μετά την άλλη.

73.  Social Entrepreneur: Δικαιοπάροχος που δημιουργεί δίκτυο, το οποίο προσφέρει στην κοινωνία σε τομείς όπως υγεία, κ.λπ.

74.  Soul Proprietor: Επιχειρηματίας που συνδυάζει τόσο τη δική του ανάπτυξη, όσο και τις δραστηριότητες του δικτύου του με την συνολική βελτίωση τη δική του και των δικαιοδόχων του ως «ανθρώπους».

75.  Startup Artist: Ο ειδικός που δημιουργεί νέα επιχειρηματικά concepts.

76.  Tweeds-To-Riches Adjective: Η διαδικασία κατά την οποία καθηγητής ή μεταπτυχιακός φοιτητής χρησιμοποιεί την έρευνά του και την εφαρμόζει σε πραγματικές συνθήκες στο πλαίσιο μιας επιχείρησης.

77.  Yettie: Νέος επιχειρηματίας που έχει δημιουργήσει εταιρεία που δραστηριοποιείται στις νέες τεχνολογίες.

 

78.  Οι τεχνολογικές, οικονομικές, εμπορικές, καταναλωτικές και πολιτιστικές αλλαγές της εποχή μας ανατρέπουν τα καθιερωμένα.

79.  Υπάρχουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που περιμένουν τον Κολόμβο τους.

80.  Οι Δικαιοδόχοι έχουν αναδιαμορφώσει τις αντιλήψεις τους και τις προτεραιότητές τους.

81.  Η σύγχρονη Επιχείρηση διαθέτει πλέον εκπληκτικές δυνατότητες και κοινωνικές ευαισθησίες.

82.  Ο Καταναλωτής επιλέγει, και χρησιμοποιεί τις επιλογές του για να καθορίσει το μέλλον του, όπως και ο Δικαιοδόχος.

83.  Οι Δικαιοδόχοι δεν επιζητούν μόνο Ποιότητα και Εξυπηρέτηση, απαιτούν εκπλήρωση των προσδοκιών τους και σεβασμό.

84.  Κάθε επιχείρηση που φιλοδοξεί να επιβιώσει έχει ανάγκη από πραγματικές τομές που μεταμορφώνουν το σήμερα και το κατεστημένο του.

85.  Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο σέβεται την κοινωνία, τους καταναλωτές, τα στελέχη της και τους μετόχους της.

86.  Ο σύγχρονος επιχειρηματίας οραματίζεται έναν δημιουργικό φορέα που παρέχει αξία σε ολόκληρη την κοινωνία και τον διοικεί με δυναμισμό, αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία.

87.  ?Αυτοί που θα επιβιώσουν είναι όσοι βασίζονται σε μακροχρόνια βιώσιμες στρατηγικές και σέβονται τις ανθρώπινες αξίες, μέσα από ένα έξυπνο και ευέλικτο πλαίσιο κανόνων.

88.  Η Νέα Επιχείρηση είναι μέλος της ευρύτερης κοινωνίας και εγγυάται τις προσδοκίες των καταναλωτών και προστατεύει τον κόσμο τους.

89.  Ο κυκεώνας της παγκοσμιοποίησης και η εκρηκτική ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, προβληματίζουν και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

 

90.  Οι δικαιοδόχοι ξεκινούν ως Πελάτες, που αγοράζουν.

91.  Στη συνέχεια μετατρέπονται σε Συνεργάτες.

92.  Όσοι αναζητούν από την αρχή Συνεργάτες και όχι Πελάτες, κερδίζουν χρόνο.

93.  Η διαδικασία δημιουργίας Συνεργατών είναι συνεχής και εστιάζεται σε ειλικρινείς σχέσεις, σε αμοιβαία προσπάθεια κατάκτησης του κοινού στόχου και σε πραγματική υποστήριξη και από τις δυο μεριές.

94.  Όπως ο Δικαιοδόχος είναι Συνεργάτης και όχι Πελάτης, έτσι και ο Δικαιοπάροχος είναι Συνεργάτης και όχι Εργοδότης και Προμηθευτής.

95.  Η Νέα Εποχή επιτάσσει σχέσεις συνεργασίας μεταξύ «Προμηθευτών» και «Πελατών».

96.  Οι συνεργασίες δεν μπορεί να είναι πάντα αποκλειστικές, αλλά πρέπει πάντα να είναι ξεκάθαρες.

97.  Οι συνεργασίες λύνονται όπως και οι σχέσεις, όταν ένας από τους δυο το επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο.

98.  Τα μετέπειτα είτε έχουν διασαφηνιστεί από την αρχή στο προγαμιαίο συμβόλαιο (σύμβαση δικαιόχρησης), είτε αποφασίζει ένας ψιλοάσχετος (δικαστής).

99.  Τελικά με τις συμβάσεις, όπως τα ξέρουμε (αναφορικά με το μπέρδεμα της επιτροπής ανταγωνισμού).

100. Προσοχή στις κατευθυντήριες οδηγίες, τον κανονισμό και την δικαστική ελληνική εμπειρία!

LET'S TALK FRANCHISE