Διανύουμε, πλέον, μια Νέα Εποχή που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες τεχνολογικές, οικονομικές, εμπορικές, καταναλωτικές και πολιτιστικές αλλαγές, οι οποίες ανατρέπουν τα καθιερωμένα και δημιουργούν τη Νέα Αγορά.

Η παγκοσμιοποίηση δημιουργεί νέες και εξαιρετικές επιχειρηματικές ευκαιρίες και ταυτόχρονα απαξιώνει πολλούς - καθιερωμένους έως σήμερα - κλάδους. Ο Καταναλωτής – Άνθρωπος αναδιαμορφώνει τις αντιλήψεις του και τις προτεραιότητές του και διαθέτει δυνατότητες και ευαισθησίες που ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν είχε, ενώ παράλληλα απειλείται από την κλιματική αλλαγή, την πληθυσμιακή έκρηξη, την ενεργειακή κρίση, τα μεταναστευτικά ρεύματα, κ.λπ. Με γνώση, άποψη, ευαισθησία, φιλοδοξία, ανυπομονησία, με αβεβαιότητα και με επιμονή ο Νέος Καταναλωτής διαμορφώνει πλέον μια Νέα Κατάσταση στην αγορά. Εντός του διεθνούς πλαισίου των ανακατατάξεων και των αλλαγών, ο σύγχρονος Έλληνας αντιμετωπίζει τεράστια οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα, στο πλαίσιο μιας συνεχόμενης αλλαγής, που δημιουργεί ευκαιρίες και απειλές, μέσα σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται ραγδαία και γίνεται όλο και περισσότερο ανταγωνιστικός.

Ο Νέος Καταναλωτής

Ο Νέος Καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιλέγει, και χρησιμοποιεί τις επιλογές του για να καθορίσει το ίδιο το μέλλον του. Πιστεύει στις διαχρονικές αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης, της γνώσης και του πολιτισμού. Επιθυμεί να συμμετάσχει στη ροή των πραγμάτων, να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του αύριο και αναμένει ανατρεπτικές εξελίξεις. Δεν απαιτεί πλέον Ποιότητα και Εξυπηρέτηση, απαιτεί εκπλήρωση των προσδοκιών του και σεβασμό τόσο στον ίδιο, όσο και στην κοινωνία. Έχει αντιληφθεί ότι είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού και αναγνωρίζει μόνο όσους τον σέβονται, απαιτώντας την καθημερινή του επιβεβαίωση.

 

Το Νέο Προϊόν

Τα προϊόντα της Νέας Αγοράς σέβονται τις διαχρονικές αξίες του Ανθρώπου και τον κάνουν καλύτερο, καθώς δημιουργούν δεσμούς εμπιστοσύνης, παρέχουν ποιότητα, συμβάλλουν σε μια καλύτερη κοινωνία, προστατεύουν το περιβάλλον, διασφαλίζουν άριστες συνθήκες εργασίας, εμπνέουν την συμμετοχή. Βελτιώνουν τον Άνθρωπο, ως άτομο και ως ομάδα, ως επιχειρηματία και ως καταναλωτή, ως προϊστάμενο και ως εργαζόμενο, ως μέτοχο και ως επενδυτή.

 

Η Νέα Επιχείρηση

Κάθε επιχείρηση που φιλοδοξεί να επιβιώσει έχει ανάγκη από πραγματικές τομές που θα μεταμορφώσουν το σήμερα και το κατεστημένο του. Η Νέα Επιχείρηση λειτουργεί μέσα σε σύγχρονους άξονες που διέπονται από αποτελεσματικότητα και φιλικότητα, και εκφράζει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, που σέβεται την κοινωνία, τους καταναλωτές, τα στελέχη της και τους μετόχους της. Ο σύγχρονος επιχειρηματίας οραματίζεται έναν δημιουργικό φορέα που παρέχει αξία σε ολόκληρη την κοινωνία και τον διοικεί με δυναμισμό, αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία. Αντιλαμβάνεται τα δικαιώματα και τις ευθύνες της επιχείρησής του, και δρα καινοτόμα, ανατρεπτικά, ευέλικτα και πρωτοπόρα. Η πορεία προς τη νέα μορφή επιχείρησης βασίζεται σε μακροχρόνια βιώσιμες στρατηγικές και σέβεται τις ανθρώπινες αξίες, μέσα από ένα έξυπνο και ευέλικτο πλαίσιο κανόνων. Ισχυρή και μέλος της ευρύτερης κοινωνίας, η Νέα Επιχείρηση εγγυάται τις προσδοκίες των καταναλωτών και προστατεύει τον κόσμο τους.

 

Ο Δρόμος προς το Αύριο

Κάθε επιχείρηση, σήμερα, έχει ανάγκη από μεταρρυθμίσεις που αντιμετωπίζουν τα νέα ζητήματα της οικονομίας και της αγοράς, μέσα στον κυκεώνα της παγκοσμιοποίησης και της εκρηκτικής ανάπτυξης των νέων τεχνολογιών.

Οι νέες στρατηγικές και πολιτικές απαιτούν καθαρούς και μετρήσιμους στόχους, καθώς και αποτελεσματικό τρόπο ταχείας υλοποίησής τους, με βάση την Γνώση και την Τεχνολογία, την ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα και την βιώσιμη ανάπτυξη.

Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο, αυτό που ορίζει τη Νέα Επιχείρηση, την επιχείρηση του αύριο είναι ο μοναδικός δρόμος που οδηγεί στη μακροχρόνια ανάπτυξη και βιωσιμότητα. Η φιλοσοφία της είναι αυτή που καθορίζει η Νέα Αγορά και αυτή που σέβεται ο Νέος Καταναλωτής, τα εργαλεία και οι τεχνικές για την απαιτούμενη μετάβαση είναι πολλά και γνωστά, κάτω – όμως – από ένα μοναδικό και πρωτότυπο συνδυασμό, καθώς μόνο αυτός μπορεί να επιφέρει ταχεία αλλαγή.

LET'S TALK FRANCHISE