EDITO #50

ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ FRANCHISING

Πλάτων ΤΡ. Μαλικούρτης

 

Η νέα χρονιά του franchising έχει αρχίσει για τα καλά και μας βρίσκει ένα χρόνο μετά την πολυσυζητημένη μεγάλη κρίση. Τα προβλήματα που εμφανίσθηκαν αυτή τη χρονική περίοδο είναι αυτά που περιέγραψαν, με το δικό τους τρόπο το καθένα, τα πολιτικά κόμματα στις διαφημιστικές τους κινήσεις. Προβλήματα που όλοι γνωρίζουμε και δεν έχει νόημα να ξαναειπωθούν. Κάτι άλλο που ανέδειξαν αφορά σε μια νέα μόδα, αυτή των social media, καλή ώρα facebook, youtube, flickr, del.ilio.us, twitter, friendfeed, blogspot κ.ά. και για άλλη μια φορά, καταλήξαμε να νοιώθουμε αβέβαιοι με ατεκμηρίωτες προσδοκίες για ένα καλύτερο μέλλον!

Όπως στην πολιτική σκηνή, έτσι και στο franchising, οι πρόεδροι των δικαιοπαρόχων εταιρειών αναγνωρίζουν τα προβλήματα των δικαιοδόχων τους, αγωνίζονται για την «ψήφο» των υποψήφιων νέων επιχειρηματιών και χρησιμοποιούν, όσο καταλαβαίνουν, τα κοινωνικά δίκτυα.

Το δικό μας συμπέρασμα περί της κρίσης αφορά σε δυο διαπιστώσεις:

>     Η κρίση μείωσε τα «αποθέματα ασφαλείας» και θέτει ολοένα και περισσότερους εκτός  αγοράς, όλους όσους αντιμετώπιζαν ουσιαστικά προβλήματα, μη έχοντας να προσφέρουν ουσιαστική αξία σε καταναλωτές και συνεργάτες.

>     Η κρίση τελειώνει αρχές του 2011 και με το πέρας αυτής εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή, που δεν συγχωρεί ερασιτεχνισμούς και δεν επιτρέπει το εύκολο κέρδος.

Στη νέα εποχή ο ρόλος του franchising είναι ακόμη πιο σημαντικός από ποτέ, αρκεί να αντιληφθεί ο κλάδος τις κοινωνικές αλλαγές και τις σύγχρονες τάσεις. Το franchising αντιμετωπίζει σήμερα μια βασική πρόκληση - την πρόκληση των αλλαγών και των μεταρρυθμίσεων. Ο τρόπος με τον οποίο προετοιμαζόμαστε, προσδοκάμε και ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες αλλαγές θα καθορίσει το μέλλον του θεσμού στη χώρα μας.

Στην εποχή του διαδικτύου, της γνώσης, της παγκοσμιοποίησης και της ταχέως αναπτυσσόμενης τεχνολογίας, το franchising προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες, τόσο σε δικαιοπαρόχους, όσο και σε δικαιοδόχους. Η αγορά και η ελληνική κοινωνία, το αποζητά ως θεσμό για την ασφάλεια και την προοπτική που προσφέρει καθώς οι ενδιαφερόμενοι όχι μόνο έχουν αυξηθεί σε πλήθος, αλλά παράλληλα έχουν ωριμάσει και συγκαταλέγονται σε αυτούς κοινωνικές ομάδες με υψηλότερη μόρφωση και ικανότητες απ’ ότι πριν από πέντε ή δέκα χρόνια! Από την άλλη, το franchising παραμένει εξαιρετικά ελκυστικό για επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν γοργά και είναι διατεθειμένες να κερδίσουν μαζί με τους συνεργάτες τους!

Υπηρετώντας το υγιές franchising και την έγκυρη ενημέρωση των αναγνωστών μας ξεκινήσαμε μια σειρά αλλαγών τόσο εικαστικών, όσο και περιεχομένου με στόχο να καλύπτουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις προσδοκίες σας, σε συνδυασμό με τις διαδικτυακές πλατφόρμες www.franchise.gr και http://franchise-gr.blogspot.com.

Το περιοδικό μας κατέχει τη Νο1 αναγνωσιμότητα στην κατηγορία των περιοδικών franchising, με πρώτο λανσάρισμα την Άνοιξη του 1998 και με εξαιρετική διείσδυση στο target group των δυνητικών νέων επιχειρηματιών.

Στην ανατολή της νέας εποχής, δεσμευόμαστε να παραμένουμε πρωτοπόροι στην κατηγορία μας και να αποτελούμε τον απόλυτο franchise-setter, τον απόλυτο οδηγό επιχειρηματικότητας στη χώρα μας, στοχεύοντας στο σύγχρονο, ανεξάρτητο και δυναμικό κοινό, με μεγάλη αγοραστική δύναμη, πληθώρα ενδιαφερόντων. με υψηλό μορφωτικό επίπεδο, κοινωνική ευθύνη και επιχειρηματική αναζήτηση.

Μετά από 12 χρόνια στην ηγετική θέση, το Franchise Business συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του και δεσμεύεται να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από την εποχή του!

LET'S TALK FRANCHISE