BUSINES AS UNUSUAL

Opportunities aplenty in 2010 for those obsessed with satisfying consumer needs in new ways!

It’s going to be another interesting year. Has the global recession really, officially ended? And if so, will the aftermath cause pains for years to come? It’s something you will have to figure out yourself. You can discover a lot more recession-proof opportunities than ever before, as consumers, recession-stricken or not, still value innovations that are pragmatic, or exciting, or those that save them money, or entertain them...

Forget the recession. The societal changes that will dominate 2010 were set in motion way before we temporarily stared into the abyss.

Το franchising είναι μοναδικό και τα concepts που είναι διαθέσιμα, τυποποιημένα και έτοιμα να αναπαραχθούν ανά την υφήλιο πολλά και διαφορετικά, τόσο όσο πρέπει για να αναρωτηθούμε πολύ σοβαρά το τι σημαίνει καινοτομία και να επαναπροσδιορίσουμε το ίδιο το μυαλό μας όταν αυτό σκέφτεται και αναρωτιέται στο πως θα διαφοροποιηθούμε και πως βγούμε από την κρίση. Παράδειγμα η προκλητική φωτογραφία του άρθρου, η οποία δεν είναι παρά ένα wallpaper του Icecreamists, ενός brand στη Μ. Βρετανία, το οποίο διαθέτει παγωτά μέσω του pop-up shop στο Selfridges, με τέτοια επιτυχία που από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Νοέμβριο του 2009, περιόρισε την κατανάλωση σε ένα μόνο παγωτό ανά πελάτη! Ποιός λοιπόν μιλά για κρίση όταν επαναπαύεται στις (παλιές του) δάφνες και δεν κοιτά τόσο μπροστά όσο και «αλλού»; Σκεφτείτε λοιπόν από μηδενική βάση, αξιολογείστε το παρόν και το μέλλον και πάρτε θέση στη Νέα Εποχή, που μόλις κατέφτασε!!!

 

FRANCHISING

Παλαιότερα και κυρίως στο εξωτερικό, το franchising αφορούσε πολύ εξειδικευμένα concepts (βλ. καλλυντικά για παιδάκια ή ζαχαροπλαστείο που πουλά μόνο σπιτικά τσουρέκια), σήμερα όμως οι συνθήκες έχουν αλλάξει και καθώς οι περισσότερες αλυσίδες απευθύνονται σε μια μεσαία τάξη, με μειωμένη κατανάλωση και περιορισμένο ελεύθερο χρόνο, ο καταναλωτής προσδοκά σε one stop shops και η γκάμα των καταστημάτων εμπλουτίζεται, ώστε να καλύψει περισσότερες ανάγκες του target group της και να αποκτήσει μεγαλύτερο τζίρο. Από την άλλη, η ίδια η χώρα μας είναι μικρή. Πόσοι είναι αυτοί που θέλουν να μάθουν κινέζικα; 500 άτομα; Ποιά αλυσίδα μπορεί να δημιουργηθεί όταν απευθύνεται σε 500 και μόνο άτομα και πού να  φτιάξει τα καταστήματά της; Θα έρθει ο πελάτης από την Αλεξανδρούπολη στην Θεσσαλονίκη για να μάθει την αγαπημένη του γλώσσα; Όχι βέβαια. Όσοι στοχεύουν σε περιορισμένα target group έχουν συγκεκριμένες επιλογές, είτε να προσφέρουν τις υπηρεσίες του μέσω διαδικτύου, είτε να αυξήσουν τους ενδιαφερόμενους – δυνητικούς πελάτες τους και να αλλάξουν την αγορά – μόνο αν τα περιθώρια είναι τέτοια που να δικαιολογούν την υπέρογκη διαφήμιση και ρίσκο, ή να δημιουργήσουν σύστημα lean logistics που να τροφοδοτεί S-in-S (βλ. μεταξοτυπίες σε τριαντάφυλλα) ή να προσφέρουν premium προϊόντα ή/και εξυπηρέτηση (βλ. Louis Vuitton) όπου ο πελάτης θα «ταξιδέψει» προκειμένου να μην χάσει τη δική του μοναδική εμπειρία αγοράς.

Τα πράγματα οδηγούν σε ένα έντονο επανακαθορισμό το ΤΙ πουλάς, σε ΠΟΙΟΝ το πουλάς και ΠΩΣ το πουλάς, διαφορετικά ακόμη και αν από avenue πας σε faith δεν κάνεις την διαφορά. Οι δικαιοπάροχοι, όπως όλος ο επιχειρηματικός κόσμος οφείλει να ΞΥΠΝΗΣΕΙ και να δει τα πράγματα αλλιώς, διαφορετικά το έχει χάσει το παιχνίδι, καθώς από τη μια οι ταχύτητες είναι μεγάλες, και από την άλλη τα «μαξιλάρια» των δανείων και η αδράνεια του παρελθόντος έχει τελειώσει.

Ακόμη και ο ίδιος ο κλάδος, έχει αλλάξει. Οι υποψήφιοι δικαιοδόχοι τεκμηριωμένα είναι περισσότεροι, οι ενδιαφερόμενοι να αυτοαπασχοληθούν με σκοπό να ενισχύσουν το εισόδημά τους εκτιμούνται πλέον σε διπλάσιους από πέρσι, γεγονός που ωφελεί τα μέγιστα τον κλάδο μας και τεκμηριώνεται και από τους επισκέπτες στο www.franchise.gr, οι οποίοι έχουν διπλασιασθεί και αγγίζουν πλέον τους 40.000 ανά μήνα.

Βέβαια περίπου ένα στα τρία άτομα (35%) που ξεκινούν κάποιου είδους επιχειρηματική δραστηριότητα, το κάνουν επειδή δεν είχαν άλλη επιλογή, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό της «επιχειρηματικότητας ανάγκης» το 2007 ήταν της τάξης του 13%, κάτι που αναδεικνύει την απόγνωση εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων που σε συνθήκες ανεργίας αναζητούν να «κάνουν κάτι» και ταυτόχρονα δείχνει και τη σχετικότητα των στοιχείων για την ανεργία, καθώς τα άτομα αυτά όσο προετοιμάζουν τη «δική τους δουλειά» και για όσο διαρκεί η επιχειρηματική τους «περιπέτεια», δεν καταγράφονται ως άνεργα. Να σημειώσουμε, ότι σύμφωνα με την έκθεση του ΙΟΒΕ, περίπου 1,5 εκατ. άτομα αναπτύσσουν κάποιου τύπου επιχειρηματική δράση, ενώ 670.000 άτομα (9,9% πληθυσμού 18 - 64 ετών) βρίσκονται στα αρχικά στάδια, αριθμός που αντιστοιχεί στο 12,1% των ανδρών και στο 7,7% των γυναικών.

Η ευθύνη μας λοιπόν ως κλάδος είναι πολύ - πολύ μεγάλη και καθώς πολλοί δικαιοπάροχοι ενδιαφέρονται για τα entry fees τους, θεωρώντας ότι όποιος (δικαιοδόχος) πέσει στα βαθιά, μαθαίνει και να κολυμπά, η ευθύνη μετακυλύεται στους λίγους συμβούλους, οι οποίοι οφείλουμε να  δείξουμε την απαραίτητη σοβαρότητα και πρώτα απ’ όλα να αναλύσουμε και να ενδιαφερθούμε για τις ανάγκες των υποψηφίων και μετέπειτα για τις ικανότητές τους και το οικονομικό διαθέσιμό τους. Στο σημείο αυτό ας σταματήσουν οι διάφοροι να κατηγορούν την ΚΕΜ και τα περιοδικά, οι οποίοι (εμείς) ναι μεν πληρωνόμαστε για να διαφημίζουμε concepts, αλλά από την άλλη τα περιοδικά - ανεξαιρέτως - γράφουμε και ενημερώνουμε και ευαισθητοποιούμε στο τι να προσέξει ο επενδυτής και η ΚΕΜ από την άλλη για τρεις ολόκληρες ημέρες διενεργεί σεμινάρια επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης. Επίσης, με τον τρόπο του ο καθένας - ή κάποιοι από εμάς - αποφεύγουν ορισμένους άγνωστους γνωστούς επιχειρηματίες ή και υποκλάδους προς όφελος του θεσμού, και εδώ έχει ταχθεί επίσημα και επώνυμα τόσο το FRANCHISE BUSINESS, όσο και το FRANCHISE DEAL, καθώς και οι δυο μας όχι μόνο δεν δημοσιεύουμε διαφημίσεις για κεριά και λιβάνια (βλ. allerex και arte vella), αλλά επιπροσθέτως ενημερώνουμε για τις αλυσίδες που φούνταραν (βλ. bl. internet net ή άλλες) και ψάχνουν θύματα!!!

Αλλάζει λοιπόν ο τρόπος που κινείται ο θεσμός, αλλάζει πορεία, ταχύτητες, ύφος και διάθεση. Νέοι παίχτες εμφανίζονται και παλαιοί εγκαταλείπουν άδοξα και γραφικά.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ο κλάδος θα σημειώσει αύξηση.

Νέα concepts θα ξεκινήσουν δυναμική ανάπτυξη.

Ασφάλειες και Τραπεζικά, μια νέα υποκατηγορία.

Φωτοβολταϊκά.

Τα στεγνοκαθαριστήρια θα συρρικνωθούν. Ήδη, μια αλυσίδα δεν τα κατάφερε. Έχουν, όμως, αναδειχθεί καινοτόμες νέες υπηρεσίες, όπως της 24ωρης εξυπηρέτησης, που σημειώνουν έντονο ενδιαφέρον.

Τα αυτόματα πλυντήρια ρούχων τελικά δεν στάθηκαν άξια της ζήτησης.

Έχουμε ακόμη ερωτηματικά για τις υπηρεσίες σιδερώματος.

Internet cafe, videoclubs. Δεν τα καταφέρνουν.

Από τις αλυσίδες αναγομώσεων μελανιών, θα κυριαρχήσουν μόνο δυο και περιμένουμε εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων τους.

Κινητή και προϊόντα τεχνολογίας. Θα επικρατήσουν μόνο οι γνωστοί μεγάλοι.

Από τις αλυσίδες που παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες λίγες θα αντέξουν, καθώς για να ζήσει σήμερα ένα κατάστημα της μεσαίας τάξης πρέπει να πουλά πολλά.

Διακόσμηση με Μπαλόνια. Έχει επικρατήσει μια αλυσίδα, η οποία θεωρούμε ότι θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο, καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή είναι υψηλού value for money.

Τα pet shops ακολουθούν μια σταθερή πορεία.

Σύμβουλοι κ.λπ. θα πετύχουν μόνο αν έχουν να παρέχουν πέρα από τεχνογνωσία και τρόπο εύρεσης πελατών.

 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο κλάδος σημειώνει ανάπτυξη, τόσο με υφιστάμενους, όσο και με νέους παίχτες.

Οι υπηρεσίες τους εμπλουτίζονται.

Ξαναγαπάμε το παλιό μας αυτοκίνητο και το προσέχουμε περισσότερο καθώς δεν είναι κινητό, να το αλλάζουμε κάθε 1 – 2 χρόνια.

Πέρα από τις μικροεπισκευές, που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα, τεράστια ευκολία και πολύ καλή τιμή, έχουμε πλέον και υπηρεσίες φροντίδας και περιποίησης.

Νέος (σχετικά) παίχτης αναμένεται να κινηθεί αξιοσημείωτα.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τον Πολιτισμό και τη Νεολαία, Jan Figel, έχει δηλώσει:

«Έχουμε αυξημένες εγγραφές παιδιών στην προσχολική εκπαίδευση, και πολύ περισσότερους φοιτητές από πριν. Αυτό σημαίνει ότι σημειώνουμε πρόοδο προς την μετατροπή της διά βίου μάθησης σε μια πραγματικότητα για τον καθένα, κάτι που είναι σημαντικό για την κοινωνική συνοχή της ΕΕ και την μακροπρόθεσμη ικανότητα για υποστήριξη της οικονομικής ανάκαμψης».

Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Παιδείας σε ολόκληρη την Ελλάδα λειτουργούν συνολικά 7.138 Κέντρα (Φροντιστήρια) Ξένων Γλωσσών. Οπότε, τα τρία μεγάλα δίκτυα στις ξένες γλώσσες κατέχουν πρωταγωνιστικό μερίδιο αγοράς, ωστόσο νεότερα δίκτυα σημειώνουν, επίσης, ανάπτυξη, καθώς ο κλάδος θεωρείται πλέον ότι εξυπηρετεί βασικές ανάγκες.

Παρατηρήθηκε, επίσης, εντός του 2009 έντονη προσπάθεια διαφοροποίησης και χρήσης νέων «εργαλείων» κάτι που αναμένεται ακόμη πιο έντονα το νέο έτος, όπως και η «στροφή» προς το εξωτερικό.

Όσο αφορά στην εκπαίδευση πληροφορικής, «συνδυάζεται» ακόμη με αυτή των ξένων γλωσσών παρά τις νέες προϋποθέσεις του Νόμου.

Από την άλλη, η πληροφορική έχει διεισδύσει στη καθημερινή ζωή μας, τόσο ως διασκέδαση (π.χ. Facebook), και ως μέσο πληροφόρησης (internet), όσο και ως απαραίτητο «εργαλείο» γνώσης και ως προϋπόθεση για την επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη.

Η πιστοποίηση στις δεξιότητες πληροφορικής θεωρείται βασικό προαπαιτούμενο τόσο στο δημόσιο τομέα, όπου οι προσλήψεις έχουν προς το παρόν παγώσει, όσο και στον ιδιωτικό, όπου η πραγματική γνώση υπερτερεί της κάθε πιστοποίησης.

Οι ευέλικτες και ταυτόχρονα αποτελεσματικές μέθοδοι εκπαίδευσης, που δίνουν την δυνατότητα στους ενήλικους να παρακολουθούν μαθήματα όποτε μπορούν και θέλουν, θεωρούνται ως η νέα άποψη στην εκπαίδευση ενηλίκων.

Σημαντικός παράγοντας του χώρου, αναμένεται να εξελιχθεί σε σημαντικό παίχτη του χώρου.

Αναφορικά με την ειδική εκπαίδευση, π.χ. σε παιδιά δεν παρατηρήθηκε καμία ανάπτυξη στο franchising, αν και αρκετές εταιρείες π.χ. αλυσίδες δυσλεξίας, σημειώνουν ιδιαίτερα θετική πορεία χωρίς να έχουν υιοθετήσει (ακόμη) το franchising ως στρατηγική ανάπτυξης.

 

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ - ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ

Ένας κλάδος που μέσα στο 2009 γνώρισε μια από τις χειρότερες χρονιές του.

Ακόμη και τα «κινέζικα» κλείνουν.

Ο κλάδος χρειάζεται αυστηρή και ριζική επανατοποθέτηση καθώς τίθεται πολύ σοβαρά το θέμα της ποιότητας και της προέλευσης πολλών από τα προϊόντα, όπως και το θέμα της χρηστικότητας και του design, αφού η νοικοκυρά της προηγούμενης δεκαετίας έχει εγκαταλείψει τον μαραθώνιο των (άσκοπων) αγορών.

Το κλασικό τείνει να καταντήσει παρωχημένο.

 

ΕΙΔΗ ΥΠΝΟΥ – ΣΤΡΩΜΑΤΑ

Ο κλάδος ανανεώθηκε και απ’ ότι φαίνεται ότι έχει σχέση με την υγεία του Έλληνα καταλαμβάνει καλύτερες θέσεις.

Ο σωστός σχεδιασμός ποιότητα (όνομα) – τιμή για τα στρώματα και design (ποιότητα) – τιμή για τα έπιπλα κάνει την διαφορά.

Ωστόσο, μερικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.

Για μερικές ο Νοέμβριος 2009 ήταν ο καλύτερός τους! Το θέμα είναι τι θα γίνει το 2010!

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

Ότι από τα καλύτερα, καθώς όλο και περισσότεροι (ες) δίνουν την απαραίτητη προσοχή στην εξωτερική τους εμφάνιση, αν και τα big concepts δεν έχουν πέραση ( ! ) με τα γυμναστήρια να προσπαθούν μια με power plate, μια με Pilates και προσωπική εκγύμναση να κάνουν την διαφορά.

 

BURGERS

Ένας νέος κλάδος με δυο μονάχα παίχτες στο franchising τα SIMPLY βραβευμένα από τον Mr Easy και τα BURGERING HOUSE βραβευμένα από εμάς.

Ένας καινούργιος κάτι πάει να προσπαθήσει και αν ακούσει τους συμβούλους του μπορεί να κάνει την διαφορά, καθώς το μυστικό της επιτυχίας είναι ένα και το έχουν πάρει τα αυτιά του.

Άλλος ένας αναμένεται να «εισχωρήσει» στο χώρο με επαρκέστατη υποστήριξη.

Για να δούμε. Θα έχουμε ανακατατάξεις?

 

GRILL

Μετά από την «αποχώρηση» από την αγορά τριών μεγάλων παιχτών, ο κλάδος έχει τεθεί - αναφορικά με το franchising – σε μεγάλο ερωτηματικό και μόνο η έντονη διαφορά σε συνδυασμό με την εξαίρετη οργάνωση θα μπορέσουν να δημιουργήσουν ικανές συνθήκες για μια νέα αλυσίδα που θα έχει να ανταγωνισθεί τα χιλιάδες noname τοπικά σουβλατζίδικα.

 

PIZZA

Η ίδια κατάσταση θεωρούμε ότι ισχύει και για την pizza με ελάχιστες αλυσίδες να επιβιώνουν είτε λόγω εξαίρετης ποιότητας, είτε λόγω εξαίρετου marketing.

 

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ

Δύσκολα τα πράγματα και μόνο οι έχοντες τεχνογνωσία επιπέδου και ικανή εμπειρία θα επιβιώσουν, καθώς πολλά ακούγονται για πολύ γνωστές αλυσίδες.

Γενικά, δηλ. δικαιοπάροχοι και δικαιοδόχοι  μην παραμυθιάζεστε καθώς σε επενδύσεις του μισού εκατ. δεν  υπάρχουν περιθώρια για αποτυχία από καμιά μεριά.

 

ETHNIC

Και όμως, παρά τις προβλέψεις μερικών συμβούλων – μελέτες των οποίων έχουν πέσει στα χέρια μας και παρά την αποχώρηση του wok από τον κλάδο μας – εδώ και πολλά χρόνια, έχουμε πολύ καλά στατιστικά για όσους έχουν συνειδητοποιήσει ότι η ποιότητα και η προσαρμογή στις γευστικές προτιμήσεις του Έλληνα κάνει την διαφορά.

 

ΑΚΙΝΗΤΑ

Τα ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ θα αυξηθούν κατά 30%.

Οι τιμές αγοράς των επαγγελματικών ακινήτων θα μειωθούν 15%.

Η άυλη εμπορική αξία θα μειωθεί 10%.

Τα ενοίκια θα μειωθούν κατά 15%.

Από τις αλυσίδες κτηματομεσιτικών υπηρεσιών θα παραμείνουν μόνο δύο.

Από τους μεμονωμένους – ανεξάρτητους κτηματομεσίτες θα επιβιώσει το 50%.

 

ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Θα παραμείνουν 2 μπροκεράδικα.

Θα παραμείνουν 2 One Stop Shops.

Σύνολο 4!

Γνωστός σύμβουλος, το πρώτο τρίμηνο του έτους θα κινδυνέψει να διαλυθεί. Αν τη γλυτώσει θα επιβιώσει για πολλά ακόμη χρόνια.

Γνωστός (άλλος) θα παραμείνει ως έχει.

Ένας (νέος) θα τα πάει πολύ καλά.

Ένας (παλιός) σταμάτησε για τα καλά.

Ένας (υποτιθέμενος παλιός) δεν ξέρει τι κάνει.

Νέο σχήμα θα ταράξει – για τα καλά – τα νερά!

Οι μελέτες είναι για τα ράφια και τα βιβλία είναι πιο όμορφα από τα άδεια σε περιεχόμενο ντοσιέ.

Αποτέλεσμα και πάλι Αποτέλεσμα!

Μόνο όποιος ξέρει τη δουλειά του και την κάνει από κέφι πετυχαίνει.

Σύμβουλος δεν γίνεσαι εξ ανάγκης, γίνεσαι μόνο αν σου αρέσει και όποιος έχει περάσει τα ‘ηντα και αποφασίσει να γίνει σύμβουλος έχει χάσει δεκαετίες γνώσης και εμπειρίας.

Η ηλικία φέρνει σοφία. Σωστά.

Η ηλικία όμως δεν φέρνει γνώση παντού.

Το ότι μετρώ 4 δεκαετίες εμπειρίας στο συμβουλευτικό, δεν σημαίνει ότι μπορώ να ξεκινήσω να φτιάχνω γλυκά. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο ζαχαροπλάστης των 60 ετών δεν μπορεί να το παίξει σύμβουλος.

Απλά και όμορφα, ο καθένας στον τομέα του και ο λουμίδης στον καφέ του!

 

ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Ένα από τα περιοδικά θα κλείσει μέσα στο 2010.

Θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο internet.

Οι Ημέρες  Franchise θα εκπλήξουν με νέα τους κίνηση.

Κάποιοι προσπαθούν να το παίζουν και σύμβουλοι.

 

ΕΚΘΕΣΗ

Η φετινή ΚΕΜ θα έχει καλύτερα αποτελέσματα για τους εκθέτες της κατά 17%.

Το Money Show δεν θα καταφέρει να επισκιάσει την ΚΕΜ.

Υποστηρίζουμε τη μοναδική έκθεση για το franchising και εκτιμάμε την δέσμευση του ιδρυτή της να προσφέρει στο θεσμό και να μεγαλώσει την πίτα, παρ’ όλη την απλοχεριά του, που ενίοτε βάζει και άλλους νέους (μερικές φορές ανάξιους) στο παιχνίδι, καθώς η αγορά είναι τόσο σκληρή, όσο και γρήγορη και όποιος δεν είναι ικανός μικρό το κακό που θα κάνει και γρήγορα θα αποτραβηχτεί από μόνος τους αφού οι πελάτες είναι – ευτυχώς – ποιο έξυπνοι και περισσότερο επιφυλακτική από παλιά.

 

ΤΡΕΛΑ & ΑΠΙΘΑΝΑ

Μη πουλάς τρέλα . Μοίρασέ την.

Το σήμερα είναι το αύριο για το οποίο ανησυχούσες χθες.

Αν δεν μπορείς να βρεις λύση βρες άλλο πρόβλημα.

Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Αν έχεις την ικανότητα να μαθαίνεις από τα λάθη σου. Το 2010 θα μάθεις πολλά.

Μην κάνεις δυο φορές το ίδιο λάθος. Υπάρχουν τόσα πολλά

Τίποτε δεν είναι τόσο χάλια που να μην μπορεί να γίνει χειρότερο.

Η καταστροφή των πραγμάτων είναι πάντα ευθέως ανάλογη με την αξία τους.

Όταν είσαι σύμβουλος μαθαίνεις διπλά.

Όταν όλα τα άλλα αποτύχουν, δοκίμασε να διαβάσεις το εγχειρίδιο του franchise.

Μην περιμένεις να εκτιμήσεις κάτι που έχεις όταν θα το έχεις χάσει.

Η έκφραση "γυμνή αλήθεια" έχει εφευρεθεί για να μπορεί ο καθένας να την ντύνει όπως τον συμφέρει.

Όταν αντιγράφεις κάποιον λέγεται "κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας", όταν αντιγράφεις πολλούς μαζί λέγεται "έρευνα".

Όταν κάνεις μία ερώτηση είσαι ανόητος για πέντε λεπτά. Αν δεν κάνεις ποτέ ερωτήσεις, θα μείνεις ανόητος για όλη σου τη ζωή.

LET'S TALK FRANCHISE