ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ FRANCHISE

Με εμπειρία ως σύμβουλοι από το 1990 και με πρωταγωνιστικό, θεσμικό και ηγετικό ρόλο στο franchising από το 1998, έχουμε συμβάλλει καθοριστικά στην δημιουργία των μεγαλύτερων αλυσίδων και υποστηρίζουμε τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πλέον καινοτόμα concepts.

Business Definition

Feasibility Study

Franchise Media Kit

Franchise Agreement (unit franchise)

Franchise Agreement (master franchise, eng language)

Financial Analysis (franchisee)

  • Income Statement

  • Balance Sheet

  • Cash Flows

  • Return on Investment and Net Present Value

Business Plan (franchisor)

  • Concept Overview

  • Market analysis & Competitive Audit

  • Goals & Objectives

  • Value Proposition Analysis

  • Strategy & Implementation

  • Organization & Management

  • Marketing Plan

  • Financial Plan & Projections

Operations Manual (franchisee)

Operations Manual (franchisor)

Sales & Marketing

FRANCHISE BUSINESS magazine

Internet Marketing

Email marketing

Social Media marketing

Business Development

EXCLUSIVITY, αναλαμβάνουμε oursourcing το τμήμα ανάπτυξης της εταιρείας σας

NON EXCLUSIVITY, σας τροφοδοτούμε με ενδιαφερόμενους, τους οποίους έχουμε ενημερώσει διεξοδικά για το franchise concept της εταιρείας σας

Doing Franchise Business

FB 83 photo coverTo franchising, ειδικά σήμερα εν μέσω κρίσης, έχει αναδειχθεί αφενός ως η ιδανική στρατηγική για τις εταιρείες που διαθέτουν ένα δυνατό concept και επιθυμούν ταχεία ανάπτυξη, με μειωμένο ρίσκο και ελάχιστες επενδύσεις, και αφετέρου ως η πλέον βιώσιμη και σίγουρη επιλογή ως αυτο-απασχόληση για όσους αναζητούν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον.

Η WiZION GROUP με εξειδίκευση στο franchising από 1998, συνεισφέροντας καταλυτικά στην ανάπτυξη των πλέον καταξιωμένων brands και εκπροσωπώντας τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες, εκδίδει το FRANCHISE BUSINESS – το Νο1 περιοδικό στην Ελλάδα, διαχειρίζεται το Franchise.GR – Νο1 σε όλες τις μηχανές αναζήτησης και το Franchising.GR με μοναδικές δυνατότητες αναζήτησης βάση επένδυσης, κλάδου, entry fees κ.ο.κ. διοργανώνει από το 2008 τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE, έχει ιδρύσει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE, προετοιμάζει και αναπτύσσει αλυσίδες franchise μέσω της συμβουλευτικής FBS – Franchise Business Services.

Ο ρόλος μας δεν αφορά μόνο στην ταχεία ανάπτυξή σας, αλλά και στην στιβαρή δημιουργία ισχυρών δικτύων, υποστηρίζοντάς σας στις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά και παράλληλα διασφαλίζοντάς σας από τις παθογένειες του franchising, όπως τις έχουμε βιώσει κατά τη πολύχρονη ενασχόλησή μας.

Παρέχουμε πλήρεις, ολοκληρωμένες, καθετοποιημένες, αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες. Με εμπειρία ως σύμβουλοι από το 1990 και με πρωταγωνιστικό, θεσμικό και ηγετικό ρόλο στο franchising από το 1998, έχουμε συμβάλλει καθοριστικά στην δημιουργία των μεγαλύτερων αλυσίδων και υποστηρίζουμε τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πλέον καινοτόμα concepts.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106540681 ή στο

FRANCHISE BUSINESS

Η εικοσαετής και πλέον ενασχόλησή μας ως σύμβουλοι επιχειρήσεων, έχοντας διανύσει την ακμή και την παρακμή του κλάδου των συμβούλων, μας ώθησε να «ονομάσουμε» την συμβουλευτική μας δραστηριότητας ως WiZIONING, με στόχο την ανασυγκρότηση της επιχείρησής σας, σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας τη δική σας, νέα και ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης.

Τα διαθέσιμα επιχειρηματικά εργαλεία είναι πολλά και πλέον ευρέως γνωστά. Η διάχυση της γνώσης ως αποτέλεσμα της χρήσης του διαδικτύου έφερε το πέρας της εποχής των ακρωνυμίων. TQM, BPR, JIT, ISO, QAMS, TPM, ERP, CRM, CSR ... όλα αυτά δεν σημαίνουν πλέον τίποτα και ταυτόχρονα οφείλουν να είναι γνωστά! Έχουν αφήσει την εποχή της δόξας τους και έχουν αναδείξει το καθένα το σκοπό που υπηρετούσε, την ποιότητα, τη λιτή οργάνωση, τη δύναμη της πληροφορίας και των στατιστικών, την πολυπλοκότητα του πελάτη κ.ο.κ.

Οι WiZIONERS, έχοντας την γνώση και την εμπειρία από την υλοποίηση εκατοντάδων έργων ανασχεδιασμού ή οργάνωσης κατά ISO 9001 ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα και προτείνουν τη δική τους άποψη. Απλή και αποτελεσματική. Δεν θεωρούν πανάκεια και φάρμακο για όλες τις επιχειρηματικές παθήσεις και απαιτήσεις την Ολική Ποιότητα ή τα ERP ή οτιδήποτε άλλο. Όλα αυτά είναι πλέον απλά εργαλεία. Κάποτε αποτελούσαν επιχειρηματικές κουλτούρες. Πλέον είναι κάτι σαν το photoshop στα χέρια ενός φωτογράφου ή ενός γραφίστα, σαν το word για ένα δημοσιογράφο. Είναι μερικά από τα εργαλεία των WiZIONERS. Δεν είναι όμως τα φάρμακα ή οι βιταμίνες που χρειάζεται η επιχείρηση του σήμερα.

Οι WiZIONERS σχεδιάζουν ολοκληρωμένα πλάνα δράσης με στόχο την συμπίεση του κόστους και την αύξηση των εσόδων, όχι όμως αποσπασματικά, όχι μόνο για τα νούμερα και για τους δείκτες. Πιστεύουν ότι έχει ξημερώσει μια Νέα Εποχή και απαιτούνται πλέον νέα πλαίσια δράσης για κάθε επιχειρηματική οντότητα, που θέλει είτε να επιβιώσει, είτε να ξεχωρίσει. Αυτά τα νέα πλαίσια δράσης πρέπει να εναρμονίζονται και να εξυπηρετούν καινοτόμες και ανατρεπτικές στρατηγικές.

Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο franchising, με ορόσημο την έκδοση του πρώτου και Νο1 περιοδικού στην Ελλάδα το 1998, πλέον έχει περάσει σε νέο επίπεδο, καθιερώνοντάς μας ως τον μοναδικό ενιαίο φορέα παροχής υπηρεσιών franchise, και ως franchise trendsetter.

Ωστόσο, στο πλαίσιο της Νέας Εποχής που βιώνουμε, το project της ανάπτυξης μέσω franchise για κάθε νέα ή παλιά αλυσίδα είναι πολυδιάστατο και κρίσιμο, με τεράστια ηθική ευθύνη προς όλους όσους εντάσσονται ως franchisees σε δίκτυα franchise, καθώς όχι μόνο αποβλέπουν σε μια επιχειρηματική ευκαιρία, αλλά στηρίζουν το μέλλον το δικό τους και των οικογενειών τους στην επιτυχία της νέας επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας και απευθύνονται σε εσάς και σε εμάς για ένα καλύτερο αύριο.

Απαιτείται, λοιπόν, όχι μόνο μεγαλύτερη (και διαφορετική) προσπάθεια από τις αλυσίδες franchise κατά την υλοποίηση των αναπτυξιακών πλάνων τους, αλλά και σύνεση κατά την αξιολόγηση των ενδιαφερομένων αναφορικά με τις δυνατότητες, ικανότητες και προσδοκίες τους, όπως και κατά την (ανα)διαμόρφωση της επιχειρηματικής τους πρότασης, η οποία οφείλει να είναι αν μη τι άλλο ρεαλιστική.

Ο Θεσμικός Ρόλος της WiZION GROUP στο Franchise

Η WiZION GROUP, με την εμπειρία της στον κλάδο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών από το 1990, ξεκινώντας το 1998, πριν από οιοδήποτε άλλο μέσο ή φορέα, την έκδοση του Νο1 περιοδικού για το franchise στην Ελλάδα, του FRANCHISE BUSINESS, διακατέχει θεσμικό ρόλο στην αγορά, διοργανώνοντας από το 2008 και κάθε χρόνο τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και έχοντας συστήσει το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE που διενεργεί τριμηνιαίες έρευνες παρακολούθησης και ανάλυσης του κλάδου.

Στο πλαίσιο της Νέας Εποχής, που όχι μόνο έχει αναδιαμορφώσει πλήρως το επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλά και χαρακτηρίζεται από συνεχόμενες αλλαγές και αναταράξεις, τόσο στη χώρα μας, όσο και σε διεθνές επίπεδο, παραμένει ανταγωνιστική και αποτελεσματική, ακολουθώντας συνέχεια τις εξελίξεις και αξιοποιώντας τις state of the art στρατηγικές και τεχνολογίες.

The Stages from Lead to Franchisee

Η WiZION GROUP, ως ο μοναδικός ενιαίος φορέας παροχής υπηρεσιών franchise, υπηρετεί τον θεσμό και ενεργεί με σκοπό την ανάδειξή του ως το απόλυτο μέσο έκφρασης της επιχειρηματικότητας στην χώρα μας, και κατ’ αυτή τη λογική προσελκύει επενδυτές και νέους επιχειρηματίες και τους στρέφει προς το franchising.

Μέσα από ένα μεγάλο πλήθος ενδιαφερομένων (visits), σας εφοδιάζει με τους υποψήφιους για εσάς δικαιοδόχους (leads), μέσω ενεργειών που έχουν στόχο να κάνουν γνωστή την επιχειρηματική σας πρόταση σε υποψήφιους νέους επιχειρηματίες και επενδυτές, διαχέοντας το κατάλληλα στοχευμένο περιεχόμενο.

Τα επόμενα βήματα, αναφορικά με τις pre-opening ενέργειες, δηλαδή μέχρι ο ενδιαφερόμενος να ξεκινήσει την δική του επιχείρηση, αφορούν στην διαδικασία «μετατροπής» του από lead σε franchisee, μια υπευθυνότητα του υπεύθυνου franchise της εταιρείας σας, που διέπεται από μια σειρά βημάτων:

  • Σύντομη προφορική ενημέρωση, με στόχο τον προγραμματισμό συνάντησης και διαρκές follow up.

  • Γνωριμία με τον υποψήφιο και αναλυτική παρουσίαση του concept, εταιρείας, κλάδου κ.ο.κ. και διαρκές follow up.

  • Ανάλυση της επένδυσης και των αναμενόμενων οικονομικών αποτελεσμάτων και διαρκές follow up.

  • Ανάλυση των όρων συνεργασίας και υπογραφή προσυμφώνου ή σύμβασης franchise, πριν ή μετά την εύρεση – μίσθωση καταστήματος και διαρκές follow up.

  • Αναζήτηση, αξιολόγηση, εύρεση και μίσθωση καταστήματος και διαρκές follow up.

  • Οι υπευθυνότητες του τμήματος franchise συνήθως οριοθετούνται με την υπογραφή της σύμβασης δικαιόχρησης και στη συνέχεια αναλαμβάνει ο υπεύθυνος λειτουργίας, αναφορικά με την έναρξη των εργασιών διαμόρφωσης του καταστήματος, την στελέχωσή του και την εκπαίδευση τόσο του δικαιοδόχου, όσο και του προσωπικού του, όπως και την υποστήριξη κατά την αρχική περίοδο της λειτουργίας του νέου franchise.

Με στόχο την αυξημένη αποτελεσματικότητα, τόσο αναφορικά με το πλήθος των νέων συνεργατών – δικαιοδόχων, όσο και σε σχέση με την καταλληλότητα αυτών, η πλέον ενδεδειγμένη λύση, κυρίως κατά την αρχική περίοδο ανάπτυξης, δηλαδή μέχρι η αλυσίδα να αποκτήσει την κρίσιμη μάζα καταστημάτων, αφορά στην ανάθεση (outsourcing) των δραστηριοτήτων του τμήματος franchise σε εταιρεία συμβούλων ανάπτυξης. Η επιλογή αυτή πέρα από αποτελεσματική διέπεται τελικά και από μικρότερο κόστος, υπό τη λογική του value for money.

Πριν από μερικά χρόνια αναλάβαμε την ανάπτυξη μιας αλυσίδας στον κλάδο της λιανικής και μέσα σε έξι μήνες πετύχαμε την έναρξη 20 καταστημάτων, έχοντας διαχειριστεί κατ’ αποκλειστικότητα 125 leads. Στη συνέχεια, ο επιχειρηματίας λογικά σκεπτόμενος ότι ξεπέρασε την ανωτέρω κρίσιμη μάζα αποφάσισε να διαχειριστεί την ανάπτυξη της αλυσίδας του inhouse. Το αποτέλεσμα κατά το επόμενο εξάμηνο αφορούσε σε 6 νέα franchise, 3 φορές λιγότερα. Αν υπολογίσουμε την αμοιβή μας ως ousourcing υπηρεσίες, δηλαδή 20 καταστήματα Χ bonus ανά κατάστημα, είναι φυσικά μεγαλύτερη από το άθροισμα (μισθός + τυχόν bonus + κόστος τηλεφωνίας και άλλων λειτουργικών) που κόστισε ο υπεύθυνος franchise κατά το εξάμηνο που πέτυχε 6 νέα franchise. Αυτά αναφορικά με το money. Αλλά τι γίνεται σε σχέση με το value;

Ας υποθέσουμε δυο εναλλακτικές:

  • Αν ο δικαιοπάροχος δεν χρεώνει entry fees, κατά την διάρκεια του πρώτου έτους της λειτουργίας των καταστημάτων, ο δικαιοπάροχος δεν μπορεί να έχει μεικτό κέρδος μικρότερο από 12 φορές το bonus που χρεώναμε ανά κατάστημα. Οπότε για τα 20 νέα franchise απέκτησε μεικτά 220 (11Χ20) φορές τη συνολική αμοιβή μας! Όσο, δε, για τα 6 νέα franchise απέκτησε μεικτά 72 (12Χ6) φορές μείον το κόστος του στελέχους του. Άρα έχασε με την επιλογή του ετήσιο ποσό τουλάχιστον 148 (220-72) φορές το bonus/κατάστημα, δηλαδή ένα ποσό από 444,000 Ευρώ έως 740,000 Ευρώ!!!

  • Αν, δε, ο δικαιοπάροχος χρεώνει entry fees, η αμοιβή μας υπερκαλύπτεται από αυτά και η επιλογή του να αναθέσει την ανάπτυξη σε εταιρεία ανάπτυξης είναι ότι πιο σώφρων.

Πέρα, δε, από τις μαθηματικές πράξεις και τα μετρήσιμα μεγέθη, ο σύμβουλος franchise, εταιρεία ανάπτυξης ή όπως θέλετε να τον/μας ονομάσετε, διασφαλίζει πέρα από καλύτερα αποτελέσματα και τις απαιτούμενες ποιοτικές προδιαγραφές, καθώς η τεχνογνωσία και η εμπειρία του είναι σαφώς ανώτερη από αυτή ενός στελέχους. Να σημειώσουμε, ωστόσο, ότι η τεχνογνωσία του συμβούλου, όπως και της εταιρείας δεν αφορά σε ένα πρόσωπο, αλλά σε ένα οργανισμό. Οπότε, από την στιγμή που έχει καλυφθεί η κρίσιμη μάζα και ο οργανισμός – δικαιοπάροχος διαθέτει την ικανή τεχνογνωσία, πλέον η ανάπτυξη είναι θέμα inhouse και το τμήμα ανάπτυξης λειτουργεί ως αποκλειστικός inhouse σύμβουλος franchise, όπως και συμβαίνει σε πλήθος best of αλυσίδων π.χ. ΑΒ Βασιλόπουλος, Γερμανός, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Μαρινόπουλος, Μασούτης, Vivartia κ.ο.κ.

Το project της ανάπτυξης μέσω franchise είναι πολυσύνθετο και απαιτεί ένα συνδυασμό γνώσεων και εμπειρίας, ξεκινώντας από την αξιοποίηση των νέων μέσων επικοινωνίας (digital marketing) μέχρι την ικανότητα να αξιολογήσεις σε ποιον να πουλήσεις το concept, να αναλύσεις τα οικονομικά δεδομένα και τις προβλέψεις άλλοτε επιστημονικά και άλλοτε «μπακαλίστικα», να τσεκάρεις το κατάστημα και να εντοπίσεις τόσο το «γκαντέμικο» όσο και την «ευκαιρία». Οι επαγγελματίες του franchising στη χώρα μας διακρίνονται από υψηλότατη τεχνογνωσία με άριστα αποτελέσματα και τεκμηριωμένο έργο, όπως και με περγαμηνές και διακρίσεις εκτός Ελλάδος. Πέρα από τις δραστηριότητες της εταιρείας μας και τη συνεχή υποστήριξη του θεσμού από το 1998, ας μη ξεχνάμε τις διεθνείς διακρίσεις των εκθέσεων της ΚΕΜ, όπως τις δεκάδες αλυσίδες που έχει αναπτύξει εκτός συνόρων ο International Franchise Consultant Πάνος Πατρονίδης. Σε κάθε περίπτωση, η δικιά μας συμβουλή είναι να υλοποιήσετε ένα franchise marketing plan που αξιοποιεί τα νέα μέσα επικοινωνίας και να αξιοποιήσετε τις outsourcing υπηρεσίες των συμβούλων είτε αποκλειστικά είτε με την συνεργασία του inhouse τμήματος ανάπτυξής σας, προωθώντας την επιχειρηματική σας πρόταση, εφόσον και μόνο αν είναι ρεαλιστική, καθώς η εποχή που διανύουμε δεν επιτρέπει λάθη ούτε για εσάς, ούτε για τους ενδιαφερόμενους που θα εντάξετε στην αλυσίδα σας.

LET'S TALK FRANCHISE