Το μεγαλύτερο δίκτυο μικρογευμάτων και καφέ στην Ελλάδα
Το 1972 στη Δάφνη, ο Γρηγόρης Γεωργάτος άνοιξε το πρώτο κατάστημα «Γρηγόρης», του ονόματος που έμελλε να γίνει ένα από τα πιο αγαπητά στην Ελλάδα και τον κόσμο. 42 χρόνια μετά, ο Όμιλος Γρηγόρης μετράει 270 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Αλβανία και Μπαχάμες και περισσότερους από 170.000 ευχαριστημένους πελάτες την ημέρα. Όλα αυτά τα χρόνια τα προϊόντα του ξεχωρίζουν και αλλάζουν τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων. Παραδοσιακές συνταγές, ξεχωριστές γεύσεις και αυθεντικά υλικά διαμορφώνουν τα μενού και γράφουν ιστορία. Οι αφράτες χειροποίητες πίτες, τα κρύα και ζεστά σάντουιτς, οι σαλάτες και τα γλυκίσματα του αποτελούν καθημερινή επιλογή των καταναλωτών.
Το μεγαλύτερο δίκτυο μικρογευμάτων και καφέ στην Ελλάδα δεν προσφέρει όμως μόνο τα προϊόντα του. Προσφέρει και μια αυθεντική ζεστή εμπειρία, ένα χαμόγελο και ένα σύντομο ευχάριστο διάλειμμα μέσα στην ημέρα! Όραμα του Γρηγόρη είναι να προσφέρει στους πελάτες του την καλύτερη καθημερινή εμπειρία καφέ και μικρογευμάτων στον κόσμο, μέσω ενός δικτύου ικανοποιημένων συνεργατών. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σύμφωνα με τα διεθνή Πρότυπα ISO 9001:2000 & ISO 22000:2005. Η συνεχής προσπάθεια του Γρηγόρη να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση, όχι μόνο στους πελάτες, αλλά και στο προσωπικό και το δίκτυο συνεργατών του, επισφραγίζεται από τη συνεχή ανάπτυξη της πελατειακής του βάσης, τον αύξοντα αριθμό των συνεργατών του και από μια σειρά ξεχωριστών διακρίσεων και βραβείων.
Το 2008 η εταιρεία αναδεικνύεται ως το δίκτυο με την Καλύτερη Εσωτερική Οργάνωση (Best Internal Organization), το 2009 ως ο δικαιοπάροχος με το Καλύτερο Εργασιακό Franchise Περιβάλλον (Best Franchise Workplace) και το 2010 ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Βλάσσης Γεωργάτος αναδεικνύεται Best Franchise Leader. Το 2011 και 2012, ο Γρηγόρης κερδίζει το βραβείο Best Value for Money Product και το 2013 του απονέμεται το Best Customer Oriented Franchise στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE Που διοργανώνει το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS.
Τέλος, επισφραγίζεται από τα νέα «παιδιά» του Ομίλου, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Coffeeright με το δικό του αποκλειστικό χαρμάνι, Γρηγόρης Φουρνίσματα και Γρηγόρης Μικρό. Στο Γρηγόρη η ικανοποίηση των πελατών, η ολική ποιότητα, η αποτελεσματικότητα, η ανάπτυξη, η αξιοκρατία και η ακεραιότητα δεν είναι υπό διαπραγμάτευση. Είναι μέρος της καθημερινότητας και βάση για τη συνέχεια.
Με άλλα λόγια: «Γρηγόρης είναι: Μοναδική ισορροπία καφέ και φαγητού. Ποιοτικός έλεγχος σ’ όλα τα στάδια παραγωγής και διανομής των προϊόντων μας...Από το Αεροδρόμιο μέχρι πρατήρια καυσίμων είμαστε παντού - κι αν δεν είμαστε, θα έρθουμε.... Η απάντηση στο πώς, είναι ο συνδυασμός των καλύτερων ανθρώπων με ένα ξεκάθαρο όραμα, μια σαφή στρατηγική και εμμονή στην ποιότητα, στις διαδικασίες και τις λεπτομέρειες που στο τέλος κάνουν τη διαφορά που οδηγεί και την επιλογή του πελάτη μας».
Βλάσσης Γεωργάτος
Οι συνεργάτες μας είναι το πλέον δυναμικό στοιχείο του δικτύου μας
Ο Διευθύνων Σύμβουλος εταιρίας, Βλάσσης Γεωργάτος, σε συνέντευξή του, μεταξύ άλλων, θίγει και το το θέμα του franchising, απαντώντας τόσο σχετικά με τον τρόπο όσο κι αναφορικά με το προφίλ των επενδυτών που απευθύνεται η εταιρία.
«Για να μπει κάποιος ενδιαφερόμενος franchisee στην Οικογένεια του Γρηγόρη, απαιτείται αρχικό κεφάλαιο από 85.000€, ανάλογα με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που θα επιλεγεί. Το ποσό αυτό καλύπτει τον εξοπλισμό, τα entry fees, την αμοιβή του αρχιτέκτονα, τα κτηριακά έξοδα και μπορεί να αποσβεστεί μετά από 3-4 χρόνια χωρίς δανεισμό. Τα royalties ορίζονται στο 5% επί των καθαρών πωλήσεων» σχολιάζει ο ίδιος.
Όσον αφορά δε στο προφίλ του επενδυτή αναφέρει: «Για όλους εμάς στον Γρηγόρη, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα η προσέλκυση νέων, δυναμικών και γεμάτων κέφι για δημιουργία συνεργατών. Οι συνεργάτες μας είναι το πλέον δυναμικό στοιχείο του δικτύου μας και το βασικότερο συστατικό της επιτυχίας μας, γι αυτό αναζητούμε υποψηφίους που θα νιώθουν περήφανοι που εκπροσωπούν το Γρηγόρη, που διαθέτουν ενθουσιασμό για το προϊόν μας και αντιλαμβάνονται ότι η επιτυχία εξασφαλίζεται μόνο δια μέσου της προσφοράς και της ικανοποίησης του πελάτη, της τοπικής κοινωνίας και των αξιών που πρεσβεύει το δίκτυο. Αναζητούμε συνεργάτες που επιθυμούν να ενταχθούν στην Οικογένεια του Γρηγόρη, να δουλέψουν οι ίδιοι μέσα στο κατάστημα και να πραγματώσουν κοντά μας και μαζί μας τα επιχειρηματικά τους όνειρα. Αναζητούμε συνεργάτες οι οποίοι θα πιστέψουν το όραμά μας, θα κοινωνήσουν τις ιδέες μας και τις προτάσεις μας και θα αξιοποιήσουν προς κοινό όφελος την πολύχρονη γνώση μας. Αναζητούμε συνοδοιπόρους στο ταξίδι μας, για να αναπτυχθούμε μαζί, να συμπορευτούμε και να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο την ήδη μεγάλη οικογένεια του Γρηγόρη, με κοινούς στόχους, κοινή προσπάθεια και κοινό όραμα».
«Το να αναπτύξεις ένα concept μέσω της μεθόδου του franchising φαντάζει έξυπνο, αποδοτικό και κερδοφόρο. Από την άλλη το να δραστηριοποιηθείς στο επιχειρείν μέσω ενός συστήματος franchise και ενός οργανωμένου δικτύου φαντάζει εύκολο, μειωμένου ρίσκου και ασφαλές» προσθέτει ο κ. Γεωργάτος, προτείνοντας χέρι συνεργασίας σε όσους σκοπεύουν να μπουν στο χώρο του Franchise ως franchisee.
Και συνεχίζει: «Στην πραγματικότητα και με τα δεδομένα του νέου ανταγωνιστικού πεδίου που έχει θέσει η παρατεταμένη οικονομική κρίση και τα νέα θεμελιώδη μεγέθη που διαμορφώνονται στην αγορά, καμία από τις παραπάνω θέσεις δεν αποτελεί 'αξίωμα'.
Οι υποψήφιοι franchisee οφείλουν να επιδίδονται κατά τη διαδικασία της επιλογής σε συστηματική και λεπτομερή αξιολόγηση των εναλλακτικών επιχειρηματικών προτάσεων αναφορικά με την υποδομή, την τεχνογνωσία, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και τους πόρους που διαθέτει ο franchisor. Ειδικότερα στις μέρες μας τα συστήματα τα οποία έχουν επιδείξει αντοχή στο χρόνο, βιώσιμη και αξιόπιστη λύση σε καιρούς οικονομικής κρίσης και έντονη δυναμική 'αντίδρασης' και επαναπροσδιορισμού - ανταπόκρισης στις προκλήσεις της αγοράς, αποτελούν δομημένα και ασφαλή επιχειρηματικά μοντέλα. Ο κίνδυνος της αποτυχίας ελλοχεύει σε κάθε επιχειρηματική κίνηση ευθύνη των franchisor είναι να τον μετριάσουν και των franchisee να τον αξιολογήσουν».
Franchise
Franchise Search
Franchise.GR
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.