
FUNKY BUDDHA: Αύξηση πωλήσεων το 2021 κατά 66% συγκριτικά με το 2020
Συζητάμε με την κα Χαρά Τσουρέκα, Marketing Director των FUNKY BUDDHA, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο πλαίσιο της βράβευσής τους στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE με την διάκριση του BEST CORE WEB STRATEGY, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2/2/2022 στο Gazarte, με τις αιγίδες της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών και Ελληνικού Συνδέσμου Franchise, με κεντρικούς παρουσιαστές την δημοσιογράφο Χρύσα Φώσκολου και τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα. Στην εκδήλωση χαιρέτησαν οι Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Χρήστος Κέλλας, Βουλευτής Λάρισας, Σταύρος Καφούνης, Β΄ Αντιπροέδρος ΕΒΕΑ και Θεόδωρος Καπράλος, Αντιπρόεδρος ΕΣΕΕ και Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.
Πώς αξιολογείτε την δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείσθε;
Το 2021 έκλεισε με σημαντική ανάκαμψη του κλάδου ένδυσης παρά τους πρώτους δυσχερείς μήνες και με σταδιακή επιστροφή σε επίπεδα που πλησιάζουν προ πανδημίας.
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές της επιδόσεις, η Altex βελτίωσε σημαντικά τα αποτελέσματα της, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων κατά 66% συγκριτικά με το 2020 και κατά 27,3% έναντι του 2019.
Πώς διαφοροποιείσθε από τον ανταγωνισμό και ποιά είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτετε;
H Funkybuddha ξεκίνησε ως ένας challenger στο fashion retail και σήμερα φέρει όλα αυτά τα στοιχεία που θα μπορούσαν να τη χαρακτηρίσουν ως ένα love brand. Δημιουργώντας συλλογές - καμβάδες έκφρασης- ενός “active, yet, cool lifestyle” , έδωσε από την πρώτη στιγμή το δικό της στίγμα στο casual ντύσιμο μέσα από μία σύγχρονη σχεδιαστική ματιά. Άλλωστε, τo ίδιο το όνομα του brand αποκάλυπτε από την αρχή το DNA της μάρκας, προδιαγράφοντας ένα success story στο ελληνικό fashion industry: «We are as Funky as Buddha»!
Αναπτύσσοντας ένα ισχυρό δίκτυο λιανικής στα πιο σημαντικά εμπορικά σημεία επένδυσε σε εταιρικά και franchise καταστήματα, υιοθετώντας ένα από τα πιο σύγχρονα “look and feel” περιβάλλοντα στο χώρο της μόδας και εξασφαλίζοντας στους δικαιπαρόχους όλη την τεχνογνωσία που απαιτείται για ένα κερδοφόρο κατάστημα
«Οπαδός» ενός value for money προϊοντικού μείγματος, δημιούργησε από πολύ νωρίς ένα ισχυρό brand equity. Ως early adopter απέδειξε ότι προσαρμόζεται άμεσα και αποτελεσματικά στις όποιες αλλαγές συμβαίνουν παγκοσμίως. Στηρίζοντας ανάγκες που γεννώνται διαρκώς όπως η βιωσιμότητα, έχει ήδη λανσάρει sustainable συλλογές ενώ φιλοδοξεί να ενεργοποιήσει τον πελάτη σε δράσεις ανακύκλωσης ρούχων, ένα πρόγραμμα που ξεκινάει άμεσα στα καταστήματα λιανικής μας.
Στη Funkybuddha, customer comes always first! Γι’ αυτό και ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που δημιούργησε το δικό της loyalty program και το οποίο μάλιστα επαναλανσάρεται τον Απρίλιο φιλοδοξώντας να γίνει “talk of the retail town” !
Παράλληλα, επενδύσαμε στο digital transformation εγκαινιάζοντας ένα από τα πιο πετυχημένα user friendly και conversion oriented eshops ενώ εισάγουμε διαρκώς νέες τεχνολογίες στο δίκτυο λιανικής μέσα από μία omni-channel στρατηγική και με μοναδικό στόχο την ικανοποίηση του πελάτη.
Τι έχετε να δηλώσετε αναφορικά με την διάκρισή σας στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2022, αναφορικά με τις επιδόσεις της εταιρείας σας το 2021;
Το 2021, σχεδιάσαμε μία στρατηγική επικοινωνίας στο web περιβάλλον με ισχυρή παρουσία σε όλα τα digital μέσα. Επενδύοντας στο influencer marketing, συνεργαστήκαμε με μερικούς από τους πιο γνωστούς Έλληνες creators, όπως τον Διονύση Ατζαράκη, τον 2J, τη Βενετία Καμάρα και την Katerina Op για την παραγωγή πρωτότυπου content στο You Tube channel της Funkybuddha. Παράλληλα, εμπλουτίσαμε τα accounts μας στο Instagram και Facebook με content από influencers που ξεχωρίζουν ο καθένας στον τομέα του με βάση τους 4 πυλώνες που στοιχειοθετούν τη φιλοσοφία του brand, i.e. music, art & culture, sports, travelling.
Επιλέξαμε το you tube ως βασικό κανάλι προβολής μας δημιουργώντας video ads με διαφορετικό content κάθε φορά που επικοινωνούσαν είτε το λανσάρισμα της νέας μας συλλογής ”The urban manifesto” , είτε το προϊοντικό μας μείγμα , είτε την Christmas campaign μας. H τελευταία, με τίτλο «This me. Better.», θέλησε να καταγράψει με μία πολύ μοντέρνα ματιά την προσωπική πορεία που διαγράψαμε οι περισσότεροι από εμάς τα τελευταία 2 χρόνια για την αυτοβελτίωση μας, αναζητώντας καινούργια μονοπάτια έκφρασης.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη φετινή μας διάκριση ως «best core web strategy» στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2022 και πιστεύουμε ότι η προσπάθεια μας ήταν το πλέον ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εντυπωσιακή αύξηση της τάξεως του 610% στον τζίρο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και στη συνολική άνοδο του κύκλου εργασιών της ALTEX που άγγιξε το 66% σε σχέση με το 2020!
Franchise
Franchise Search
Franchise.GR
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.