
COFFEE BERRY franchise: Δυνατή παρουσία στο Athens Coffee Festival 2025
Με ενθουσιασμό και δημιουργική διάθεση, η Coffee Berry συμμετείχε φέτος για πρώτη φορά στο Athens Coffee Festival 2025, που πραγματοποιήθηκε 27-29 Σεπτεμβρίου στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι.
Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν στο περίπτερο του brand τα χαρακτηριστικά Coffee Berry blends, εξαιρετικής ποιότητας μονοποικιλιακούς καφέδες, ροφήματα σοκολάτας, matcha και πολλά άλλα.
Παράλληλα, το δημοφιλές brand “αποκάλυψε” σε αποκλειστικότητα στο Athens Coffee Festival το νέο blend Aramosa! O Aramosa είναι ένας από τους πιο καινοτόμους καφέδες της γενιάς του - ένα υβρίδιο Coffea Arabica και Coffea Racemosa, καλλιεργημένο με έμφαση στη βιωσιμότητα, την ανθεκτικότητα και την καθαρή αισθητηριακή έκφραση. Aποτελεί τον πρώτο specialty καφέ με φυσικά χαμηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη, που λανσάρεται από αλυσίδα street café στην Ελλάδα. Με το Aramosa, η Coffee Berry προσφέρει μια πιο «ελαφριά» επιλογή καφέ με λιγότερη καφεΐνη αλλά χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση. Ο Aramosa αναμένετε να κυκλοφορήσει στα καταστήματα τον Νοέμβριο, σε premium μεταλλικό δοχείο δοχείο 200g.
Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, υλοποιήθηκε και live διαγωνισμός σε συνεργασία με τη Ρενέ Στυλιαρά στα Social Media με εντυπωσιακή ανταπόκριση και πολλούς επισκέπτες να αποχώρησαν με δώρα από την Coffee Berry και τη Ρενέ, ενώ όλοι έφευγαν με δώρο το πρωτοποριακό Brew Bag της Coffee Berry! Μια καινοτόμα πρόταση παρασκευής καφέ φίλτρου, χωρίς μηχανή καφέ, με προμετρημένη δόση αλεσμένου καφέ, σε ατομική συσκευασία! Ιδανική για on-the-go στιγμές.
Η πρώτη συμμετοχή της Coffee Berry στο Athens Coffee Festival επιβραβεύθηκε με τη θερμή ανταπόκριση του κοινού και των επαγγελματιών, που γνώρισαν τους εκπροσώπους της εταιρίας, συζήτησαν μαζί τους και μοιράστηκαν τα όνειρά τους για κοινό μέλλον.
Η Coffee Berry προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία καφέ, που δεν είναι μόνο προϊόν. Είναι lifestyle!
Franchise
Franchise Search
Franchise.GR
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.