L'OREAL HELLAS

H L'Oréal Hellas διαμορφώνει ένα νέο στρατηγικό δίκτυο franchise για brand καλλυντικών, που περιλαμβάνεται στην ευρύτατη γκάμα προϊόντων που αναπτύσσει και διαχειρίζεται η εταιρεία στην Ελλάδα.

Στόχος της L'Oréal Hellas είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου σε στοχευμένες γεωγραφικές περιοχές στην Ελλάδα μέσα από τη δημιουργία δικτύου καταστημάτων λιανικής με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising).

Το συμβουλευτικό τμήμα της ΚPMG, εκ΄ μέρους της L'Oréal Hellas, αναλαμβάνει την αξιολόγηση πιθανών συνεργατών στο νέο δίκτυο franchise. Οι σύμβουλοι της KPMG θα επικοινωνήσουν με τους ενδιαφερόμενους και θα παρουσιάσουν το μοντέλο δημιουργίας του δικτύου franchise και τις λεπτομέρειες αναφορικά με τη στρατηγική της εταιρείας. Για λόγους εμπιστευτικότητας θα δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες στους πιθανούς επενδυτές στην πρώτη φάση της διαδικασίας.

Ιστορία της L'Oréal στην Ελλάδα

Η L'Oréal Hellas S.A ιδρύθηκε το 1970 και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος καλλυντικών στην Ελλάδα. Τα προϊόντα της πρωτοεμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το 1937 και προσφέρει σήμερα 28 ισχυρές μάρκες που ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες και επιθυμίες, γίνεται βασικό σε κάθε καλλυντικό κιτ εργαλείων.

Η L'Oréal δημιουργεί βιώσιμα προϊόντα ομορφιάς και εμπειρίες, καθιστώντας τις προσιτές σε οποιονδήποτε, λόγω της ποικιλομορφίας των εμπορικών σημάτων και των κοινοτήτων που διαθέτει.

Προνόμια συνεργασίας με τη L'Oréal Hellas

Το concept της L'Oréal Hellas αποτελεί μία εμπορική πρόταση απόλυτα προσαρμοσμένη στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς σε έναν από τους πιο κερδοφόρους κλάδους παγκοσμίως. Συγκεκριμένα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει είναι:

  • Διεθνώς αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα

  • Συνεχή ανοδική πορεία κερδοφορίας στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως του κλάδου καλλυντικών

  • To κόστος της αρχικής επένδυσης συνοδεύεται με υψηλή κερδοφορία.

  • Σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα και υποστήριξη λειτουργιών.

  • Συνεχή εκπαίδευση για τα προϊόντα αλλά και τεχνικές πώλησης.

  • Τροφοδοσία καταστήματος με νέα καινοτόμα προϊόντα σε ευρεία γκάμα.

  • Δυναμικό πρόγραμμα προώθησης των πωλήσεων μέσα από στρατηγική marketing, διαφημιστικές προβολές, social media,προωθητικά υλικά κ.ά.

FRANCHISE FACTS

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ: από 50 τ.μ.

CONSTRUCTION COST: 75,000 Ευρώ

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ: 2 - 4 έτη

ENTRY FEES: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ: 10 έτη

Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τη συγκεκριμένη επιχειρηματική πρόταση, μπορείτε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας στην εξής διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Υπεύθυνη Επικοινωνίας:

Ρεβέκκα Παπαηλιού

Director – KPMG Advisors Single Member SA

Θέλω να ενημερωθώ αναλυτικά