Franchise Νέα και Εξελίξεις
Το “The X-FACTOR 2”, το μεγαλύτερο μουσικό τηλεοπτικό show στην Ελλάδα, διοργανώνεται για 2η χρονιά, έχοντας ως παρουσιαστή το Σάκη Ρουβά και κριτική επιτροπή το Μπάμπη Στόκα, το Γιώργο Μαζωνάκη, την Τάμτα και το Γιώργο Παπαδόπουλο.
Η DUST+CREAM, η αναγνωρισμένη ελληνική αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς θα επιμεληθεί τόσο τους διαγωνιζόμενους του show, προσδίδοντάς τους ακόμη μεγαλύτερη λάμψη.
Τα τελευταία 5 χρόνια το δίκτυο καταστημάτων DUST+CREAM αναπτύσσεται σε κεντρικά σημεία σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας οικονομικά και ταυτόχρονα ποιοτικά προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες τάσεις. Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 58 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 300 εργαζόμενους.
Η γκάμα προϊόντων της DUST+CREAM περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα μακιγιάζ, βερνίκια νυχιών, κρέμες προσώπου και σώματος, είδη προσωπικής περιποίησης, αξεσουάρ και αρώματα. Στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη, η DUST+CREAM διαθέτει ειδικό τμήμα ποιοτικού ελέγχου και ανάπτυξης νέων προϊόντων, το οποίο στελεχώνεται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την πολύ υψηλή ποιότητα, ανταγωνιζόμενη μεγάλες πολυεθνικές μάρκες.
Παράλληλα, το ευχάριστο περιβάλλον και οι εξατομικευμένες προτάσεις ομορφιάς εντός των καταστημάτων, προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία!
Την εμπειρία αυτή θα ζήσουν και όλοι οι διαγωνιζόμενοι του THE X-FACTOR 2!
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 789
Πώς αξιολογείτε το συνεχές ενδιαφέρον των επενδυτών για τον κλάδο της Μικρής Εστίασης; Για ποιους λόγους προσελκύονται από τον κλάδο;
Παρατηρώντας τις τάσεις των τελευταίων ετών στην επιχειρηματική αγορά του franchise, βλέπουμε ο κλάδος της εστίασης να παρουσιάζει αυξημένο επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Αυτό εξηγείται από διάφορους παράγοντες, αρχικά από το ότι ως κλάδος ταιριάζει πολύ στη φιλοσοφία των καταναλωτών και επομένως πρόκειται για μια επένδυση που θα ευοδώσει τα μέγιστα για τον ενδιαφερόμενο επενδυτή και αφετέρου πρόκειται για ένα επιχειρηματικό μοντέλο απόλυτα κατανοητό και ξεκάθαρο, με σχετικά χαμηλό κόστος επένδυσης. Επίσης, υπάρχει έντονη προσέλκυση ενδιαφερόμενων εξαιτίας της δυνατότητας αυτοαπασχόλησης, αλλά και της ύπαρξης θέσεων εργασίας για τους οικείους του. Η προσέγγιση αυτή μοιάζει πολύ δελεαστική, καθώς πρόκειται για μια επένδυση που δημιουργεί θέσεις εργασίας και σταθερό εισόδημα για περισσότερους από έναν εργαζόμενους.
Λαμβάνοντας υπόψη τον σχετικό κορεσμό του κλάδου, ποιες πιστεύετε ότι είναι οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής;
Πράγματι σημειώνεται κορεσμός στην αγορά της εστίασης τα τελευταία χρόνια, όμως πάρα την όποια υπερσυγκέντρωση, παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια έντονη ανάπτυξη του επιχειρηματικού μοντέλου franchising. Θεωρούμε ότι πάντα υπάρχει πεδίο δράσης για περαιτέρω εξέλιξη για τις επιχειρήσεις, πόσο μάλλον για αυτές που εντάσσονται στο μοντέλο franchising, καθώς ο κλάδος επιδεικνύει συνεχή εξέλιξη σε όλους τους τομείς δράσεις, από προϊόντα μέχρι το γενικότερο στήσιμο ενός καταστήματος, ενώ παρέχει ασφάλεια και υποστήριξη στον ενδιαφερόμενο από την πρώτη στιγμή.
Ποιά είναι τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός καταστήματος;
Ένα κατάστημα εστίασης για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να έχει μια θέση στις προτιμήσεις του καταναλωτή αλλά και να παραμένει, χρειάζεται να έχει καταρχάς ποιοτικα προϊόντα και να δείχνει μονίμως σεβασμό στους πελάτες μέσα από την εξυπηρέτηση αλλά και τις υπηρεσίες που τους παρέχει. Η ποιότητα των προϊόντων μας σε συνδυασμό μια την μεγάλη προϊοντική ποικιλία οπού συναντά κανείς στα καταστήματα μας, και το θερμό χαμόγελο των ανθρώπων μας, είναι συστατικά επιτυχίας για εμάς. Βασικό είναι και το γεγονός, ότι είμαστε μια εταιρεία που αντιλαμβάνεται το κοινωνικό-οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας και η έννοια του value for money, εφαρμόζεται στην τιμολογιακή πολιτική μας, γεγονός που εκτιμάται από τους καταναλωτές και το εισπράττουμε με την πιστότητα τους.
Ποιά είναι τα σημεία διαφοροποίησης της επιχειρηματικής σας πρότασης;
Η επιτυχημένη πολυετής παρουσία μας στο χώρο της εστίασης, η υποστήριξη που παρέχουμε στην λειτουργία του καταστήματος, καθώς και η άμεση επίλυση των όποιων θεμάτων προκύπτουν τόσο στα αρχικά βήματα όσο και κατά τη λειτουργία των καταστημάτων μας καθιστούν τους πλέον αξιόπιστους συνεργάτες.
Φροντίζουμε να παρέχουμε πλήρη παροχή πληροφοριών και τεχνογνωσίας, σε κάθε ενδιαφερόμενο και μελλοντικό μας συνεργάτη, καθώς και ολοκληρωμένη και συνεχή εκπαίδευση της ομάδας, Λειτουργούμε μέσα από οργανωμένο δίκτυο, με το μοντέλο δραστηριοποίησής μας να είναι πλήρως κατανοητό και αντιληπτό προς όλους τους ενδιαφερομένους.
Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης franchise της εταιρείας σας;
Απαιτούμενος χώρος καταστήματος από 45 μ2
Αρχικό κεφάλαιο από 85.000 €, ανάλογα με το χρηματοδοτικό που θα επιλεγεί. Συμπεριλαμβάνεται:
-
Entry fees
-
Αρχιτεκτονική μελέτη χώρου
-
Κόστος διαμόρφωσης καταστήματος
-
Κόστος εξοπλισμού
Royalties 5% επί των καθαρών πωλήσεων
Τι πρέπει να προσέξουν οι ενδιαφερόμενοι νέοι επιχειρηματίες που επιθυμούν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα;
Αυτό που υποστηρίζουμε εμείς και είναι αρχή της εταιρείας και ζητούμενό μας από τους συνεργάτες μας είναι η παρουσία τους στην επιχείρηση και να είναι σίγουροι ότι το αντικείμενο ενασχόλησης τους ταιριάζει. Η προσωπική ενασχόληση, το μεράκι και η επιθυμία για επιτυχία μέσα από την επιχείρηση είναι για εμάς απαραίτητα προκειμένου να γίνει κανείς μέλος στην μεγάλη οικογένεια του Γρηγόρη.
Νίκος Νικολιδάκης
Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου Γρηγόρης
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 962
Η Coffee Island ανακοινώνει το πρώτο της καφεκοπτείο στον Καναδά συνεχίζοντας την επέκτασή της στη διεθνή αγορά.
Μερικούς μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του καφεκοπτείου της αλυσίδας στο Λονδίνο, η Coffee Island κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα. Το νέο καφεκοπτείο στο Τορόντο, βρίσκεται 925 Bay Street, ON M5S 3L4 και έρχεται να μυήσει τους λάτρεις του καφέ στη μεγάλη ποικιλία των Specialty καφέδων που διαθέτει. Επίσης, μπορούν να συνδυάσουν το αγαπημένο τους ρόφημα με προτάσεις για πρωινό ή ένα ελαφρύ γεύμα επιλέγοντας από μια μεγάλη γκάμα σύμφωνα με τις γαστριμαργικές τους προτιμήσεις.
Ειδοποιός διαφορά για την αγορά του Τορόντο είναι το «Custom Blend» της Coffee Island. Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα δημιουργίας μοναδικού blend ανάλογα με το γευστικό προφίλ της επιλογής τους. Ενώ παράλληλα στο καφεκοπτείο προσφέρεται μια διευρυμένη γκάμα specialty καφέ από το Microfram Project.
Στο Brew Bar όλα τα ροφήματα παρασκευάζονται με εξελιγμένες μεθόδους παρασκευής όπως το V60, Chemex, Aeropress και Syphon ενώ οι πελάτες του έχουν την δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε specialty καφέ της επιλογής τους. Η ξεχωριστή αυτή εμπειρία γεύσεων και αρωμάτων σε ένα ζεστό περιβάλλον με μοντέρνο σχεδιασμό ταξιδεύει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του καφέ!
info
Η Coffee Island ξεκίνησε την πορεία της το 1999 με ένα καφεκοπτείο στο κέντρο της Πάτρας. Από τότε έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό δίκτυο franchise αριθμώντας σήμερα 358 καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα Coffee Island αποτελούν σύγχρονα καφεκοπτεία και σκοπό έχουν να προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό την ολοκληρωμένη εμπειρία του ποιοτικού καφέ μέσω του espresso bar των καταστημάτων, της ποικιλίας διαφορετικών ειδών καφέ και της μεγάλης γκάμας αξεσουάρ παρασκευής και σερβιρίσματος καφέ.
Η ποιότητα των καφέδων, που όλοι φτάνουν στα καφεκοπτεία της αλυσίδας φρεσκοκαβουρδισμένοι από τις μονάδες παραγωγής Coffee Island, βασίζεται τόσο στην πρώτη ύλη όσο και στην άρτια γνώση του προσωπικού της εταιρίας και των καταστημάτων γύρω από τον καφέ, από τον κόκκο στο ποτήρι. Η υψηλή εξειδίκευση στον καφέ αντικατοπτρίζεται στη μοναδική αρχιτεκτονική κι ατμόσφαιρα που δημιουργεί ο χώρος ενός καταστήματος Coffee Island δημιουργώντας ένα μοναδικό συνδυασμό που καθιστά την αλυσίδα πρωτοπόρο στο είδος της.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 797
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνοντας βαρύτητα στην ποιότητα αλλά και την εξέλιξη σε κάθε τομέα της λειτουργίας της, μεταφέρει την μοναδική ΑΒητική εμπειρία στο διαδίκτυο, μέσα από το ανανεωμένο responsive website της.
Το επικαιροποιημένο website της ΑΒ, προσαρμόζεται αυτόματα, ανάλογα με τις διαστάσεις της συσκευής, ενώ ο λιτός σχεδιασμός του, κάνει το σερφάρισμα παιχνίδι. Οι χρήστες θα μπορούν να πλοηγηθούν και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο, ακόμα πιο εύκολα και γρήγορα.
Μερικές από τις νέες βελτιώσεις που έχει το site είναι η λειτουργία αγοράς υλικών μιας συνταγής, όπου ο χρήστης μπορεί να προσθέσει τα υλικά της συνταγής που τον ενδιαφέρει απευθείας στο καλάθι και να διαχωρίσει τα συστατικά της, σε αυτά που μπορεί να έχει ήδη στην κουζίνα του και σε εκείνα που είναι απαραίτητο να αγοράσει. Επιπλέον, με τις προ συμπληρωμένες φόρμες για τους συνδεδεμένους χρήστες, η επικοινωνία με τους πελάτες γίνεται με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία, καθώς τα στοιχεία συμπληρώνονται απευθείας στην φόρμα επικοινωνίας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, εδώ και χρόνια, επενδύει σταθερά στην βελτιστοποίηση των digital υπηρεσιών της, ώστε να απαντά με συνέπεια στις ανάγκες όλων των καταναλωτών. Από το 2014, με το ηλεκτρονικό κατάστημα AB Click2Shop, η ΑΒ προσφέρει στους πελάτες την ευελιξία να πραγματοποιήσουν διαδικτυακά τις αγορές τους. Ο λογαριασμός στο AB Click2Shop δημιουργείται με απλά βήματα, ενώ όλες οι προσφορές βρίσκονται συγκεντρωμένες σε συγκεκριμένη ενότητα. Οι κάτοχοι ΑΒ Plus μπορούν να συλλέγουν πόντους και να τους εξαργυρώνουν ακριβώς όπως στα καταστήματα, κερδίζοντας 6εύρες επιταγές έκπτωσης. Επίσης, μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο, με το πρωτοποριακό AB Click2Shop App, της ΑΒ, το πρώτο mobile grocery app στην Ελλάδα, ο χρήστης απέκτησε τη δυνατότητα να κάνει τις αγορές του απ' όπου κι αν βρίσκεται με smart συσκευές, εξοικονομώντας χρόνο.
Σήμερα, το ηλεκτρονικό κατάστημα της AB Click2Shop, εξυπηρετεί την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ενώ μελλοντικά η ΑΒ έχει στόχο να επεκτείνει την υπηρεσία, εξυπηρετώντας ολοένα και περισσότερους καταναλωτές σε όλη τη χώρα.
Η νέα, ανανεωμένη έκδοση του website και το λανσάρισμά του έγινε σε συνεργασία με την Lighthouse.
- Λεπτομέρειες
- Συντάκτης: Franchise.GR
- Κατηγορία: Franchise Νέα και Εξελίξεις
- Εμφανίσεις: 1226
- Ο ΜΑΣΟΥΤΗΣ κυπελλούχος αγώνων εργασιακoύ αθλητισμού
- Ποιοί είναι οι Έλληνες παίχτες του franchise της εστίασης που τολμούν στο εξωτερικό;
- Η γνωστή πράσινη «σταγόνα» τώρα και στην Κύπρο με 2 νέα καταστήματα
- Ποιό είναι το ελληνικό brand στο 3rd wave coffee movement που παίζει man to man με BLUE BOTTLE και INTELLIGENTSIA;
- Τα εξειδικευμένα καταστήματα εστίασης προσφέρουν την διέξοδο της προσιτής πολυτέλειας στην δύσκολη καθημερινότητα
- Περισσότερες από 6,000 επιλογές σε είδη είναι διαθέσιμα στο mikromagazo
- Ποιές είναι οι Διακρίσεις Προϊόντων στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2018;
- Ποιές είναι οι Ειδικές Διακρίσεις στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2018;
- Ποιές αλυσίδες franchise θα διακριθούν για την Οργάνωση και την Αποτελεσματικότητά τους;
- Ποιά είναι τα Ultimate Franchise Brands;
- Έχεις ένα καλό concept και θέλεις να το αναπτύξεις μέσω franchise;
- Πως να αξιολογήσεις το franchise concept που σου αρέσει
- Τι να κάνεις πριν και τι μετά την συνάντηση με τον Σύμβουλο Franchise
- Τι να κάνεις πριν και τι μετά την συνάντηση με τον Υπεύθυνο Franchise του concept που σε ενδιαφέρει
- Ποιόν να συναντήσεις πρώτα, τον Υπεύθυνο Franchise ή τον Σύμβουλο Franchise;
- Ποια είναι τα πρώτα βήματα για το δικό σου franchise;
- Είσαι έτοιμος για το δικό σου franchise;
- Ποιά είναι τα 4 super market στην Ελλάδα που χρεοκόπησαν μέχρι το 2012;
- Τα 10 check points της επιτυχίας
- Το franchise και ο Ρόλος του στην Παγκοσμιοποιημένη Αγορά
- Το franchise και ο Ρόλος του στην Οικονομία
- Ο Πολυδιάστατος Ρόλος του franchise
- Ποιά είναι η εταιρική φιλοσοφία στο franchise;
- Ποιές είναι οι Κρίσιμες Επιχειρηματικές Διεργασίες στο franchise
- Ποιά είναι τα Θεμελιώδη Συστατικά της Επιτυχίας στο franchise;